Božićna priredba -
klikom na fotografije
pogledajte videozapise
Dan škole
Jesen okom fotografije
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
LIKOVNE MAPE:
Ravnatelj:
Mladen Beuk, dipl.ing.
Primanje roditelja:
- utorak i četvrtak
od 15,30 do 16,30 sati.
Kako su učenici 5. a , 5. b, 8. a i 8. b razreda tijekom rada kod kuće u virtualnim učionicama radili na geometrijskim sadržajima dogovoreno je s učiteljem Željkom Kraljićem da će vrednovanje i ocjenjivanje u ovakvim uvjetima biti provedeno na drugačiji način. Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.
Prvi mogući odabir bila je izrada kviza. Učenici su mogli birati Forms, Wordwall, Kahoot ili nešto po svom odabiru. Pitanjima i odgovorima obuhvatili su cijelu cjelinu i na takav način su ponovili ova gradiva.
Dio učenika odabrao je izradu prezentacija. Iz svake teme jedan slide obuhvaćao je teoriju i osnove nekog gradiva, drugi slide je bio zadatak i treći slide detaljno objašnjeno rješenje tog zadatka.
Dvije učenice osmog razreda odlučile su se na izradu fotografskog rada. One su u neposrednoj okolini pronašle deset konkretnih primjera iz života vezanih uz geometriju uz teoretsko objašnjenje.
Oni koji nisu željeli raditi pomoću računala imali su na izbor izraditi kartice, društvenu igru, umnu mapu ili plakat. Bilo je odličnih, kreativnih, originalnih i zanimljivih ideja kako su učenici zamislili igre i njihovu realizaciju.
Učenici koji su željeli mogli su riješiti pripreme za pisane provjere znanja koje su obuhvaćale geometrijske cjeline.
Učenici su bili upoznati što se očekuje od njih i koja razina znanja bi bila za koju ocjenu: dovoljan: prepisano pitanje i teorijski odgovor iz udžbenika, dobar: rješavanje jednostavnijeg zadatka, vrlo dobar: rješavanje složenijeg zadatka i odličan: primjer iz života ili primjena.
Još su dobili tablicu razina ostvarenosti kompetencija gdje je svaka sastavnica bila bodovana s tri, dva ili jednim bodom kada dođe vrijeme ocjenjivanja da znaju što se sve očekuje od njih u radu. Na sličan način namjeravaju se za kraj nastavne godine kod učenika petih razreda vrednovati i ocijeniti znanja o razlomcima i decimalnim brojevima te kod učenika osmih razreda znanja o geometrijskim tijelima.
|
RAZINE OSTVARENOSTI KOMPETENCIJA |
||
SASTAVNICE |
3 |
2 |
1 |
Primjeri i objašnjenja |
Primjeri su dobro napisani i objašnjeni |
Primjeri su dobro napisani, ali u objašnjenjima ima manjih grešaka |
Postoje pogreške i u primjerima i u objašnjenjima |
Zadaci |
Zadaci su dobro postavljeni, jasno povezani s temom te imaju i rješenja |
Zadaci su postavljeni s manjim greškama, ali koje ne utječu bitno na njihov smisao ili povezanost s temom |
Postoje pogreške u zadacima, no zadaci se još uvijek mogu jasno povezati s temom |
Multimedijski i interaktivni sadržaji (slike, video, kviz, konstrukcija u Geogebri) |
U radu je najmanje 3 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 2 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 1 multimedijski ili interaktivni sadržaj koji je autorski rad i povezan s temom |
Dodatni sadržaji |
Navedeno je najmanje 3 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 2 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 1 primjera ili zadatak koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Povezanost sa stvarnim životom |
Navedeno je najmanje 3 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Navedeno je najmanje 2 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Naveden je najmanje 1 primjer u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Kako su učenici 5. a , 5. b, 8. a i 8. b razreda tijekom rada kod kuće u virtualnim učionicama radili na geometrijskim sadržajima dogovoreno je s učiteljem Željkom Kraljićem da će vrednovanje i ocjenjivanje u ovakvim uvjetima biti provedeno na drugačiji način. Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.
Prvi mogući odabir bila je izrada kviza. Učenici su mogli birati Forms, Wordwall, Kahoot ili nešto po svom odabiru. Pitanjima i odgovorima obuhvatili su cijelu cjelinu i na takav način su ponovili ova gradiva.
Dio učenika odabrao je izradu prezentacija. Iz svake teme jedan slide obuhvaćao je teoriju i osnove nekog gradiva, drugi slide je bio zadatak i treći slide detaljno objašnjeno rješenje tog zadatka.
Dvije učenice osmog razreda odlučile su se na izradu fotografskog rada. One su u neposrednoj okolini pronašle deset konkretnih primjera iz života vezanih uz geometriju uz teoretsko objašnjenje.
Oni koji nisu željeli raditi pomoću računala imali su na izbor izraditi kartice, društvenu igru, umnu mapu ili plakat. Bilo je odličnih, kreativnih, originalnih i zanimljivih ideja kako su učenici zamislili igre i njihovu realizaciju.
Učenici koji su željeli mogli su riješiti pripreme za pisane provjere znanja koje su obuhvaćale geometrijske cjeline.
Učenici su bili upoznati što se očekuje od njih i koja razina znanja bi bila za koju ocjenu: dovoljan: prepisano pitanje i teorijski odgovor iz udžbenika, dobar: rješavanje jednostavnijeg zadatka, vrlo dobar: rješavanje složenijeg zadatka i odličan: primjer iz života ili primjena.
Još su dobili tablicu razina ostvarenosti kompetencija gdje je svaka sastavnica bila bodovana s tri, dva ili jednim bodom kada dođe vrijeme ocjenjivanja da znaju što se sve očekuje od njih u radu. Na sličan način namjeravaju se za kraj nastavne godine kod učenika petih razreda vrednovati i ocijeniti znanja o razlomcima i decimalnim brojevima te kod učenika osmih razreda znanja o geometrijskim tijelima.
|
RAZINE OSTVARENOSTI KOMPETENCIJA |
||
SASTAVNICE |
3 |
2 |
1 |
Primjeri i objašnjenja |
Primjeri su dobro napisani i objašnjeni |
Primjeri su dobro napisani, ali u objašnjenjima ima manjih grešaka |
Postoje pogreške i u primjerima i u objašnjenjima |
Zadaci |
Zadaci su dobro postavljeni, jasno povezani s temom te imaju i rješenja |
Zadaci su postavljeni s manjim greškama, ali koje ne utječu bitno na njihov smisao ili povezanost s temom |
Postoje pogreške u zadacima, no zadaci se još uvijek mogu jasno povezati s temom |
Multimedijski i interaktivni sadržaji (slike, video, kviz, konstrukcija u Geogebri) |
U radu je najmanje 3 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 2 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 1 multimedijski ili interaktivni sadržaj koji je autorski rad i povezan s temom |
Dodatni sadržaji |
Navedeno je najmanje 3 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 2 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 1 primjera ili zadatak koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Povezanost sa stvarnim životom |
Navedeno je najmanje 3 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Navedeno je najmanje 2 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Naveden je najmanje 1 primjer u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Kako su učenici 5. a , 5. b, 8. a i 8. b razreda tijekom rada kod kuće u virtualnim učionicama radili na geometrijskim sadržajima dogovoreno je s učiteljem Željkom Kraljićem da će vrednovanje i ocjenjivanje u ovakvim uvjetima biti provedeno na drugačiji način. Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.
Prvi mogući odabir bila je izrada kviza. Učenici su mogli birati Forms, Wordwall, Kahoot ili nešto po svom odabiru. Pitanjima i odgovorima obuhvatili su cijelu cjelinu i na takav način su ponovili ova gradiva.
Dio učenika odabrao je izradu prezentacija. Iz svake teme jedan slide obuhvaćao je teoriju i osnove nekog gradiva, drugi slide je bio zadatak i treći slide detaljno objašnjeno rješenje tog zadatka.
Dvije učenice osmog razreda odlučile su se na izradu fotografskog rada. One su u neposrednoj okolini pronašle deset konkretnih primjera iz života vezanih uz geometriju uz teoretsko objašnjenje.
Oni koji nisu željeli raditi pomoću računala imali su na izbor izraditi kartice, društvenu igru, umnu mapu ili plakat. Bilo je odličnih, kreativnih, originalnih i zanimljivih ideja kako su učenici zamislili igre i njihovu realizaciju.
Učenici koji su željeli mogli su riješiti pripreme za pisane provjere znanja koje su obuhvaćale geometrijske cjeline.
Učenici su bili upoznati što se očekuje od njih i koja razina znanja bi bila za koju ocjenu: dovoljan: prepisano pitanje i teorijski odgovor iz udžbenika, dobar: rješavanje jednostavnijeg zadatka, vrlo dobar: rješavanje složenijeg zadatka i odličan: primjer iz života ili primjena.
Još su dobili tablicu razina ostvarenosti kompetencija gdje je svaka sastavnica bila bodovana s tri, dva ili jednim bodom kada dođe vrijeme ocjenjivanja da znaju što se sve očekuje od njih u radu. Na sličan način namjeravaju se za kraj nastavne godine kod učenika petih razreda vrednovati i ocijeniti znanja o razlomcima i decimalnim brojevima te kod učenika osmih razreda znanja o geometrijskim tijelima.
|
RAZINE OSTVARENOSTI KOMPETENCIJA |
||
SASTAVNICE |
3 |
2 |
1 |
Primjeri i objašnjenja |
Primjeri su dobro napisani i objašnjeni |
Primjeri su dobro napisani, ali u objašnjenjima ima manjih grešaka |
Postoje pogreške i u primjerima i u objašnjenjima |
Zadaci |
Zadaci su dobro postavljeni, jasno povezani s temom te imaju i rješenja |
Zadaci su postavljeni s manjim greškama, ali koje ne utječu bitno na njihov smisao ili povezanost s temom |
Postoje pogreške u zadacima, no zadaci se još uvijek mogu jasno povezati s temom |
Multimedijski i interaktivni sadržaji (slike, video, kviz, konstrukcija u Geogebri) |
U radu je najmanje 3 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 2 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 1 multimedijski ili interaktivni sadržaj koji je autorski rad i povezan s temom |
Dodatni sadržaji |
Navedeno je najmanje 3 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 2 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 1 primjera ili zadatak koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Povezanost sa stvarnim životom |
Navedeno je najmanje 3 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Navedeno je najmanje 2 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Naveden je najmanje 1 primjer u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Kako su učenici 5. a , 5. b, 8. a i 8. b razreda tijekom rada kod kuće u virtualnim učionicama radili na geometrijskim sadržajima dogovoreno je s učiteljem Željkom Kraljićem da će vrednovanje i ocjenjivanje u ovakvim uvjetima biti provedeno na drugačiji način. Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.
Prvi mogući odabir bila je izrada kviza. Učenici su mogli birati Forms, Wordwall, Kahoot ili nešto po svom odabiru. Pitanjima i odgovorima obuhvatili su cijelu cjelinu i na takav način su ponovili ova gradiva.
Dio učenika odabrao je izradu prezentacija. Iz svake teme jedan slide obuhvaćao je teoriju i osnove nekog gradiva, drugi slide je bio zadatak i treći slide detaljno objašnjeno rješenje tog zadatka.
Dvije učenice osmog razreda odlučile su se na izradu fotografskog rada. One su u neposrednoj okolini pronašle deset konkretnih primjera iz života vezanih uz geometriju uz teoretsko objašnjenje.
Oni koji nisu željeli raditi pomoću računala imali su na izbor izraditi kartice, društvenu igru, umnu mapu ili plakat. Bilo je odličnih, kreativnih, originalnih i zanimljivih ideja kako su učenici zamislili igre i njihovu realizaciju.
Učenici koji su željeli mogli su riješiti pripreme za pisane provjere znanja koje su obuhvaćale geometrijske cjeline.
Učenici su bili upoznati što se očekuje od njih i koja razina znanja bi bila za koju ocjenu: dovoljan: prepisano pitanje i teorijski odgovor iz udžbenika, dobar: rješavanje jednostavnijeg zadatka, vrlo dobar: rješavanje složenijeg zadatka i odličan: primjer iz života ili primjena.
Još su dobili tablicu razina ostvarenosti kompetencija gdje je svaka sastavnica bila bodovana s tri, dva ili jednim bodom kada dođe vrijeme ocjenjivanja da znaju što se sve očekuje od njih u radu. Na sličan način namjeravaju se za kraj nastavne godine kod učenika petih razreda vrednovati i ocijeniti znanja o razlomcima i decimalnim brojevima te kod učenika osmih razreda znanja o geometrijskim tijelima.
|
RAZINE OSTVARENOSTI KOMPETENCIJA |
||
SASTAVNICE |
3 |
2 |
1 |
Primjeri i objašnjenja |
Primjeri su dobro napisani i objašnjeni |
Primjeri su dobro napisani, ali u objašnjenjima ima manjih grešaka |
Postoje pogreške i u primjerima i u objašnjenjima |
Zadaci |
Zadaci su dobro postavljeni, jasno povezani s temom te imaju i rješenja |
Zadaci su postavljeni s manjim greškama, ali koje ne utječu bitno na njihov smisao ili povezanost s temom |
Postoje pogreške u zadacima, no zadaci se još uvijek mogu jasno povezati s temom |
Multimedijski i interaktivni sadržaji (slike, video, kviz, konstrukcija u Geogebri) |
U radu je najmanje 3 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 2 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 1 multimedijski ili interaktivni sadržaj koji je autorski rad i povezan s temom |
Dodatni sadržaji |
Navedeno je najmanje 3 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 2 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 1 primjera ili zadatak koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Povezanost sa stvarnim životom |
Navedeno je najmanje 3 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Navedeno je najmanje 2 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Naveden je najmanje 1 primjer u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Kako su učenici 5. a , 5. b, 8. a i 8. b razreda tijekom rada kod kuće u virtualnim učionicama radili na geometrijskim sadržajima dogovoreno je s učiteljem Željkom Kraljićem da će vrednovanje i ocjenjivanje u ovakvim uvjetima biti provedeno na drugačiji način. Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.
Prvi mogući odabir bila je izrada kviza. Učenici su mogli birati Forms, Wordwall, Kahoot ili nešto po svom odabiru. Pitanjima i odgovorima obuhvatili su cijelu cjelinu i na takav način su ponovili ova gradiva.
Dio učenika odabrao je izradu prezentacija. Iz svake teme jedan slide obuhvaćao je teoriju i osnove nekog gradiva, drugi slide je bio zadatak i treći slide detaljno objašnjeno rješenje tog zadatka.
Dvije učenice osmog razreda odlučile su se na izradu fotografskog rada. One su u neposrednoj okolini pronašle deset konkretnih primjera iz života vezanih uz geometriju uz teoretsko objašnjenje.
Oni koji nisu željeli raditi pomoću računala imali su na izbor izraditi kartice, društvenu igru, umnu mapu ili plakat. Bilo je odličnih, kreativnih, originalnih i zanimljivih ideja kako su učenici zamislili igre i njihovu realizaciju.
Učenici koji su željeli mogli su riješiti pripreme za pisane provjere znanja koje su obuhvaćale geometrijske cjeline.
Učenici su bili upoznati što se očekuje od njih i koja razina znanja bi bila za koju ocjenu: dovoljan: prepisano pitanje i teorijski odgovor iz udžbenika, dobar: rješavanje jednostavnijeg zadatka, vrlo dobar: rješavanje složenijeg zadatka i odličan: primjer iz života ili primjena.
Još su dobili tablicu razina ostvarenosti kompetencija gdje je svaka sastavnica bila bodovana s tri, dva ili jednim bodom kada dođe vrijeme ocjenjivanja da znaju što se sve očekuje od njih u radu. Na sličan način namjeravaju se za kraj nastavne godine kod učenika petih razreda vrednovati i ocijeniti znanja o razlomcima i decimalnim brojevima te kod učenika osmih razreda znanja o geometrijskim tijelima.
|
RAZINE OSTVARENOSTI KOMPETENCIJA |
||
SASTAVNICE |
3 |
2 |
1 |
Primjeri i objašnjenja |
Primjeri su dobro napisani i objašnjeni |
Primjeri su dobro napisani, ali u objašnjenjima ima manjih grešaka |
Postoje pogreške i u primjerima i u objašnjenjima |
Zadaci |
Zadaci su dobro postavljeni, jasno povezani s temom te imaju i rješenja |
Zadaci su postavljeni s manjim greškama, ali koje ne utječu bitno na njihov smisao ili povezanost s temom |
Postoje pogreške u zadacima, no zadaci se još uvijek mogu jasno povezati s temom |
Multimedijski i interaktivni sadržaji (slike, video, kviz, konstrukcija u Geogebri) |
U radu je najmanje 3 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 2 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 1 multimedijski ili interaktivni sadržaj koji je autorski rad i povezan s temom |
Dodatni sadržaji |
Navedeno je najmanje 3 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 2 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 1 primjera ili zadatak koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Povezanost sa stvarnim životom |
Navedeno je najmanje 3 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Navedeno je najmanje 2 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Naveden je najmanje 1 primjer u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Kako su učenici 5. a , 5. b, 8. a i 8. b razreda tijekom rada kod kuće u virtualnim učionicama radili na geometrijskim sadržajima dogovoreno je s učiteljem Željkom Kraljićem da će vrednovanje i ocjenjivanje u ovakvim uvjetima biti provedeno na drugačiji način. Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.
Prvi mogući odabir bila je izrada kviza. Učenici su mogli birati Forms, Wordwall, Kahoot ili nešto po svom odabiru. Pitanjima i odgovorima obuhvatili su cijelu cjelinu i na takav način su ponovili ova gradiva.
Dio učenika odabrao je izradu prezentacija. Iz svake teme jedan slide obuhvaćao je teoriju i osnove nekog gradiva, drugi slide je bio zadatak i treći slide detaljno objašnjeno rješenje tog zadatka.
Dvije učenice osmog razreda odlučile su se na izradu fotografskog rada. One su u neposrednoj okolini pronašle deset konkretnih primjera iz života vezanih uz geometriju uz teoretsko objašnjenje.
Oni koji nisu željeli raditi pomoću računala imali su na izbor izraditi kartice, društvenu igru, umnu mapu ili plakat. Bilo je odličnih, kreativnih, originalnih i zanimljivih ideja kako su učenici zamislili igre i njihovu realizaciju.
Učenici koji su željeli mogli su riješiti pripreme za pisane provjere znanja koje su obuhvaćale geometrijske cjeline.
Učenici su bili upoznati što se očekuje od njih i koja razina znanja bi bila za koju ocjenu: dovoljan: prepisano pitanje i teorijski odgovor iz udžbenika, dobar: rješavanje jednostavnijeg zadatka, vrlo dobar: rješavanje složenijeg zadatka i odličan: primjer iz života ili primjena.
Još su dobili tablicu razina ostvarenosti kompetencija gdje je svaka sastavnica bila bodovana s tri, dva ili jednim bodom kada dođe vrijeme ocjenjivanja da znaju što se sve očekuje od njih u radu. Na sličan način namjeravaju se za kraj nastavne godine kod učenika petih razreda vrednovati i ocijeniti znanja o razlomcima i decimalnim brojevima te kod učenika osmih razreda znanja o geometrijskim tijelima.
|
RAZINE OSTVARENOSTI KOMPETENCIJA |
||
SASTAVNICE |
3 |
2 |
1 |
Primjeri i objašnjenja |
Primjeri su dobro napisani i objašnjeni |
Primjeri su dobro napisani, ali u objašnjenjima ima manjih grešaka |
Postoje pogreške i u primjerima i u objašnjenjima |
Zadaci |
Zadaci su dobro postavljeni, jasno povezani s temom te imaju i rješenja |
Zadaci su postavljeni s manjim greškama, ali koje ne utječu bitno na njihov smisao ili povezanost s temom |
Postoje pogreške u zadacima, no zadaci se još uvijek mogu jasno povezati s temom |
Multimedijski i interaktivni sadržaji (slike, video, kviz, konstrukcija u Geogebri) |
U radu je najmanje 3 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 2 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 1 multimedijski ili interaktivni sadržaj koji je autorski rad i povezan s temom |
Dodatni sadržaji |
Navedeno je najmanje 3 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 2 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 1 primjera ili zadatak koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Povezanost sa stvarnim životom |
Navedeno je najmanje 3 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Navedeno je najmanje 2 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Naveden je najmanje 1 primjer u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Kako su učenici 5. a , 5. b, 8. a i 8. b razreda tijekom rada kod kuće u virtualnim učionicama radili na geometrijskim sadržajima dogovoreno je s učiteljem Željkom Kraljićem da će vrednovanje i ocjenjivanje u ovakvim uvjetima biti provedeno na drugačiji način. Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.
Prvi mogući odabir bila je izrada kviza. Učenici su mogli birati Forms, Wordwall, Kahoot ili nešto po svom odabiru. Pitanjima i odgovorima obuhvatili su cijelu cjelinu i na takav način su ponovili ova gradiva.
Dio učenika odabrao je izradu prezentacija. Iz svake teme jedan slide obuhvaćao je teoriju i osnove nekog gradiva, drugi slide je bio zadatak i treći slide detaljno objašnjeno rješenje tog zadatka.
Dvije učenice osmog razreda odlučile su se na izradu fotografskog rada. One su u neposrednoj okolini pronašle deset konkretnih primjera iz života vezanih uz geometriju uz teoretsko objašnjenje.
Oni koji nisu željeli raditi pomoću računala imali su na izbor izraditi kartice, društvenu igru, umnu mapu ili plakat. Bilo je odličnih, kreativnih, originalnih i zanimljivih ideja kako su učenici zamislili igre i njihovu realizaciju.
Učenici koji su željeli mogli su riješiti pripreme za pisane provjere znanja koje su obuhvaćale geometrijske cjeline.
Učenici su bili upoznati što se očekuje od njih i koja razina znanja bi bila za koju ocjenu: dovoljan: prepisano pitanje i teorijski odgovor iz udžbenika, dobar: rješavanje jednostavnijeg zadatka, vrlo dobar: rješavanje složenijeg zadatka i odličan: primjer iz života ili primjena.
Još su dobili tablicu razina ostvarenosti kompetencija gdje je svaka sastavnica bila bodovana s tri, dva ili jednim bodom kada dođe vrijeme ocjenjivanja da znaju što se sve očekuje od njih u radu. Na sličan način namjeravaju se za kraj nastavne godine kod učenika petih razreda vrednovati i ocijeniti znanja o razlomcima i decimalnim brojevima te kod učenika osmih razreda znanja o geometrijskim tijelima.
|
RAZINE OSTVARENOSTI KOMPETENCIJA |
||
SASTAVNICE |
3 |
2 |
1 |
Primjeri i objašnjenja |
Primjeri su dobro napisani i objašnjeni |
Primjeri su dobro napisani, ali u objašnjenjima ima manjih grešaka |
Postoje pogreške i u primjerima i u objašnjenjima |
Zadaci |
Zadaci su dobro postavljeni, jasno povezani s temom te imaju i rješenja |
Zadaci su postavljeni s manjim greškama, ali koje ne utječu bitno na njihov smisao ili povezanost s temom |
Postoje pogreške u zadacima, no zadaci se još uvijek mogu jasno povezati s temom |
Multimedijski i interaktivni sadržaji (slike, video, kviz, konstrukcija u Geogebri) |
U radu je najmanje 3 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 2 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 1 multimedijski ili interaktivni sadržaj koji je autorski rad i povezan s temom |
Dodatni sadržaji |
Navedeno je najmanje 3 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 2 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 1 primjera ili zadatak koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Povezanost sa stvarnim životom |
Navedeno je najmanje 3 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Navedeno je najmanje 2 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Naveden je najmanje 1 primjer u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Kako su učenici 5. a , 5. b, 8. a i 8. b razreda tijekom rada kod kuće u virtualnim učionicama radili na geometrijskim sadržajima dogovoreno je s učiteljem Željkom Kraljićem da će vrednovanje i ocjenjivanje u ovakvim uvjetima biti provedeno na drugačiji način. Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.
Prvi mogući odabir bila je izrada kviza. Učenici su mogli birati Forms, Wordwall, Kahoot ili nešto po svom odabiru. Pitanjima i odgovorima obuhvatili su cijelu cjelinu i na takav način su ponovili ova gradiva.
Dio učenika odabrao je izradu prezentacija. Iz svake teme jedan slide obuhvaćao je teoriju i osnove nekog gradiva, drugi slide je bio zadatak i treći slide detaljno objašnjeno rješenje tog zadatka.
Dvije učenice osmog razreda odlučile su se na izradu fotografskog rada. One su u neposrednoj okolini pronašle deset konkretnih primjera iz života vezanih uz geometriju uz teoretsko objašnjenje.
Oni koji nisu željeli raditi pomoću računala imali su na izbor izraditi kartice, društvenu igru, umnu mapu ili plakat. Bilo je odličnih, kreativnih, originalnih i zanimljivih ideja kako su učenici zamislili igre i njihovu realizaciju.
Učenici koji su željeli mogli su riješiti pripreme za pisane provjere znanja koje su obuhvaćale geometrijske cjeline.
Učenici su bili upoznati što se očekuje od njih i koja razina znanja bi bila za koju ocjenu: dovoljan: prepisano pitanje i teorijski odgovor iz udžbenika, dobar: rješavanje jednostavnijeg zadatka, vrlo dobar: rješavanje složenijeg zadatka i odličan: primjer iz života ili primjena.
Još su dobili tablicu razina ostvarenosti kompetencija gdje je svaka sastavnica bila bodovana s tri, dva ili jednim bodom kada dođe vrijeme ocjenjivanja da znaju što se sve očekuje od njih u radu. Na sličan način namjeravaju se za kraj nastavne godine kod učenika petih razreda vrednovati i ocijeniti znanja o razlomcima i decimalnim brojevima te kod učenika osmih razreda znanja o geometrijskim tijelima.
|
RAZINE OSTVARENOSTI KOMPETENCIJA |
||
SASTAVNICE |
3 |
2 |
1 |
Primjeri i objašnjenja |
Primjeri su dobro napisani i objašnjeni |
Primjeri su dobro napisani, ali u objašnjenjima ima manjih grešaka |
Postoje pogreške i u primjerima i u objašnjenjima |
Zadaci |
Zadaci su dobro postavljeni, jasno povezani s temom te imaju i rješenja |
Zadaci su postavljeni s manjim greškama, ali koje ne utječu bitno na njihov smisao ili povezanost s temom |
Postoje pogreške u zadacima, no zadaci se još uvijek mogu jasno povezati s temom |
Multimedijski i interaktivni sadržaji (slike, video, kviz, konstrukcija u Geogebri) |
U radu je najmanje 3 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 2 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 1 multimedijski ili interaktivni sadržaj koji je autorski rad i povezan s temom |
Dodatni sadržaji |
Navedeno je najmanje 3 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 2 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 1 primjera ili zadatak koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Povezanost sa stvarnim životom |
Navedeno je najmanje 3 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Navedeno je najmanje 2 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Naveden je najmanje 1 primjer u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Kako su učenici 5. a , 5. b, 8. a i 8. b razreda tijekom rada kod kuće u virtualnim učionicama radili na geometrijskim sadržajima dogovoreno je s učiteljem Željkom Kraljićem da će vrednovanje i ocjenjivanje u ovakvim uvjetima biti provedeno na drugačiji način. Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.
Prvi mogući odabir bila je izrada kviza. Učenici su mogli birati Forms, Wordwall, Kahoot ili nešto po svom odabiru. Pitanjima i odgovorima obuhvatili su cijelu cjelinu i na takav način su ponovili ova gradiva.
Dio učenika odabrao je izradu prezentacija. Iz svake teme jedan slide obuhvaćao je teoriju i osnove nekog gradiva, drugi slide je bio zadatak i treći slide detaljno objašnjeno rješenje tog zadatka.
Dvije učenice osmog razreda odlučile su se na izradu fotografskog rada. One su u neposrednoj okolini pronašle deset konkretnih primjera iz života vezanih uz geometriju uz teoretsko objašnjenje.
Oni koji nisu željeli raditi pomoću računala imali su na izbor izraditi kartice, društvenu igru, umnu mapu ili plakat. Bilo je odličnih, kreativnih, originalnih i zanimljivih ideja kako su učenici zamislili igre i njihovu realizaciju.
Učenici koji su željeli mogli su riješiti pripreme za pisane provjere znanja koje su obuhvaćale geometrijske cjeline.
Učenici su bili upoznati što se očekuje od njih i koja razina znanja bi bila za koju ocjenu: dovoljan: prepisano pitanje i teorijski odgovor iz udžbenika, dobar: rješavanje jednostavnijeg zadatka, vrlo dobar: rješavanje složenijeg zadatka i odličan: primjer iz života ili primjena.
Još su dobili tablicu razina ostvarenosti kompetencija gdje je svaka sastavnica bila bodovana s tri, dva ili jednim bodom kada dođe vrijeme ocjenjivanja da znaju što se sve očekuje od njih u radu. Na sličan način namjeravaju se za kraj nastavne godine kod učenika petih razreda vrednovati i ocijeniti znanja o razlomcima i decimalnim brojevima te kod učenika osmih razreda znanja o geometrijskim tijelima.
|
RAZINE OSTVARENOSTI KOMPETENCIJA |
||
SASTAVNICE |
3 |
2 |
1 |
Primjeri i objašnjenja |
Primjeri su dobro napisani i objašnjeni |
Primjeri su dobro napisani, ali u objašnjenjima ima manjih grešaka |
Postoje pogreške i u primjerima i u objašnjenjima |
Zadaci |
Zadaci su dobro postavljeni, jasno povezani s temom te imaju i rješenja |
Zadaci su postavljeni s manjim greškama, ali koje ne utječu bitno na njihov smisao ili povezanost s temom |
Postoje pogreške u zadacima, no zadaci se još uvijek mogu jasno povezati s temom |
Multimedijski i interaktivni sadržaji (slike, video, kviz, konstrukcija u Geogebri) |
U radu je najmanje 3 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 2 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 1 multimedijski ili interaktivni sadržaj koji je autorski rad i povezan s temom |
Dodatni sadržaji |
Navedeno je najmanje 3 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 2 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 1 primjera ili zadatak koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Povezanost sa stvarnim životom |
Navedeno je najmanje 3 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Navedeno je najmanje 2 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Naveden je najmanje 1 primjer u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Kako su učenici 5. a , 5. b, 8. a i 8. b razreda tijekom rada kod kuće u virtualnim učionicama radili na geometrijskim sadržajima dogovoreno je s učiteljem Željkom Kraljićem da će vrednovanje i ocjenjivanje u ovakvim uvjetima biti provedeno na drugačiji način. Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.
Prvi mogući odabir bila je izrada kviza. Učenici su mogli birati Forms, Wordwall, Kahoot ili nešto po svom odabiru. Pitanjima i odgovorima obuhvatili su cijelu cjelinu i na takav način su ponovili ova gradiva.
Dio učenika odabrao je izradu prezentacija. Iz svake teme jedan slide obuhvaćao je teoriju i osnove nekog gradiva, drugi slide je bio zadatak i treći slide detaljno objašnjeno rješenje tog zadatka.
Dvije učenice osmog razreda odlučile su se na izradu fotografskog rada. One su u neposrednoj okolini pronašle deset konkretnih primjera iz života vezanih uz geometriju uz teoretsko objašnjenje.
Oni koji nisu željeli raditi pomoću računala imali su na izbor izraditi kartice, društvenu igru, umnu mapu ili plakat. Bilo je odličnih, kreativnih, originalnih i zanimljivih ideja kako su učenici zamislili igre i njihovu realizaciju.
Učenici koji su željeli mogli su riješiti pripreme za pisane provjere znanja koje su obuhvaćale geometrijske cjeline.
Učenici su bili upoznati što se očekuje od njih i koja razina znanja bi bila za koju ocjenu: dovoljan: prepisano pitanje i teorijski odgovor iz udžbenika, dobar: rješavanje jednostavnijeg zadatka, vrlo dobar: rješavanje složenijeg zadatka i odličan: primjer iz života ili primjena.
Još su dobili tablicu razina ostvarenosti kompetencija gdje je svaka sastavnica bila bodovana s tri, dva ili jednim bodom kada dođe vrijeme ocjenjivanja da znaju što se sve očekuje od njih u radu. Na sličan način namjeravaju se za kraj nastavne godine kod učenika petih razreda vrednovati i ocijeniti znanja o razlomcima i decimalnim brojevima te kod učenika osmih razreda znanja o geometrijskim tijelima.
|
RAZINE OSTVARENOSTI KOMPETENCIJA |
||
SASTAVNICE |
3 |
2 |
1 |
Primjeri i objašnjenja |
Primjeri su dobro napisani i objašnjeni |
Primjeri su dobro napisani, ali u objašnjenjima ima manjih grešaka |
Postoje pogreške i u primjerima i u objašnjenjima |
Zadaci |
Zadaci su dobro postavljeni, jasno povezani s temom te imaju i rješenja |
Zadaci su postavljeni s manjim greškama, ali koje ne utječu bitno na njihov smisao ili povezanost s temom |
Postoje pogreške u zadacima, no zadaci se još uvijek mogu jasno povezati s temom |
Multimedijski i interaktivni sadržaji (slike, video, kviz, konstrukcija u Geogebri) |
U radu je najmanje 3 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 2 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 1 multimedijski ili interaktivni sadržaj koji je autorski rad i povezan s temom |
Dodatni sadržaji |
Navedeno je najmanje 3 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 2 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 1 primjera ili zadatak koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Povezanost sa stvarnim životom |
Navedeno je najmanje 3 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Navedeno je najmanje 2 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Naveden je najmanje 1 primjer u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Kako su učenici 5. a , 5. b, 8. a i 8. b razreda tijekom rada kod kuće u virtualnim učionicama radili na geometrijskim sadržajima dogovoreno je s učiteljem Željkom Kraljićem da će vrednovanje i ocjenjivanje u ovakvim uvjetima biti provedeno na drugačiji način. Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.
Prvi mogući odabir bila je izrada kviza. Učenici su mogli birati Forms, Wordwall, Kahoot ili nešto po svom odabiru. Pitanjima i odgovorima obuhvatili su cijelu cjelinu i na takav način su ponovili ova gradiva.
Dio učenika odabrao je izradu prezentacija. Iz svake teme jedan slide obuhvaćao je teoriju i osnove nekog gradiva, drugi slide je bio zadatak i treći slide detaljno objašnjeno rješenje tog zadatka.
Dvije učenice osmog razreda odlučile su se na izradu fotografskog rada. One su u neposrednoj okolini pronašle deset konkretnih primjera iz života vezanih uz geometriju uz teoretsko objašnjenje.
Oni koji nisu željeli raditi pomoću računala imali su na izbor izraditi kartice, društvenu igru, umnu mapu ili plakat. Bilo je odličnih, kreativnih, originalnih i zanimljivih ideja kako su učenici zamislili igre i njihovu realizaciju.
Učenici koji su željeli mogli su riješiti pripreme za pisane provjere znanja koje su obuhvaćale geometrijske cjeline.
Učenici su bili upoznati što se očekuje od njih i koja razina znanja bi bila za koju ocjenu: dovoljan: prepisano pitanje i teorijski odgovor iz udžbenika, dobar: rješavanje jednostavnijeg zadatka, vrlo dobar: rješavanje složenijeg zadatka i odličan: primjer iz života ili primjena.
Još su dobili tablicu razina ostvarenosti kompetencija gdje je svaka sastavnica bila bodovana s tri, dva ili jednim bodom kada dođe vrijeme ocjenjivanja da znaju što se sve očekuje od njih u radu. Na sličan način namjeravaju se za kraj nastavne godine kod učenika petih razreda vrednovati i ocijeniti znanja o razlomcima i decimalnim brojevima te kod učenika osmih razreda znanja o geometrijskim tijelima.
|
RAZINE OSTVARENOSTI KOMPETENCIJA |
||
SASTAVNICE |
3 |
2 |
1 |
Primjeri i objašnjenja |
Primjeri su dobro napisani i objašnjeni |
Primjeri su dobro napisani, ali u objašnjenjima ima manjih grešaka |
Postoje pogreške i u primjerima i u objašnjenjima |
Zadaci |
Zadaci su dobro postavljeni, jasno povezani s temom te imaju i rješenja |
Zadaci su postavljeni s manjim greškama, ali koje ne utječu bitno na njihov smisao ili povezanost s temom |
Postoje pogreške u zadacima, no zadaci se još uvijek mogu jasno povezati s temom |
Multimedijski i interaktivni sadržaji (slike, video, kviz, konstrukcija u Geogebri) |
U radu je najmanje 3 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 2 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 1 multimedijski ili interaktivni sadržaj koji je autorski rad i povezan s temom |
Dodatni sadržaji |
Navedeno je najmanje 3 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 2 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 1 primjera ili zadatak koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Povezanost sa stvarnim životom |
Navedeno je najmanje 3 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Navedeno je najmanje 2 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Naveden je najmanje 1 primjer u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Kako su učenici 5. a , 5. b, 8. a i 8. b razreda tijekom rada kod kuće u virtualnim učionicama radili na geometrijskim sadržajima dogovoreno je s učiteljem Željkom Kraljićem da će vrednovanje i ocjenjivanje u ovakvim uvjetima biti provedeno na drugačiji način. Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.
Prvi mogući odabir bila je izrada kviza. Učenici su mogli birati Forms, Wordwall, Kahoot ili nešto po svom odabiru. Pitanjima i odgovorima obuhvatili su cijelu cjelinu i na takav način su ponovili ova gradiva.
Dio učenika odabrao je izradu prezentacija. Iz svake teme jedan slide obuhvaćao je teoriju i osnove nekog gradiva, drugi slide je bio zadatak i treći slide detaljno objašnjeno rješenje tog zadatka.
Dvije učenice osmog razreda odlučile su se na izradu fotografskog rada. One su u neposrednoj okolini pronašle deset konkretnih primjera iz života vezanih uz geometriju uz teoretsko objašnjenje.
Oni koji nisu željeli raditi pomoću računala imali su na izbor izraditi kartice, društvenu igru, umnu mapu ili plakat. Bilo je odličnih, kreativnih, originalnih i zanimljivih ideja kako su učenici zamislili igre i njihovu realizaciju.
Učenici koji su željeli mogli su riješiti pripreme za pisane provjere znanja koje su obuhvaćale geometrijske cjeline.
Učenici su bili upoznati što se očekuje od njih i koja razina znanja bi bila za koju ocjenu: dovoljan: prepisano pitanje i teorijski odgovor iz udžbenika, dobar: rješavanje jednostavnijeg zadatka, vrlo dobar: rješavanje složenijeg zadatka i odličan: primjer iz života ili primjena.
Još su dobili tablicu razina ostvarenosti kompetencija gdje je svaka sastavnica bila bodovana s tri, dva ili jednim bodom kada dođe vrijeme ocjenjivanja da znaju što se sve očekuje od njih u radu. Na sličan način namjeravaju se za kraj nastavne godine kod učenika petih razreda vrednovati i ocijeniti znanja o razlomcima i decimalnim brojevima te kod učenika osmih razreda znanja o geometrijskim tijelima.
|
RAZINE OSTVARENOSTI KOMPETENCIJA |
||
SASTAVNICE |
3 |
2 |
1 |
Primjeri i objašnjenja |
Primjeri su dobro napisani i objašnjeni |
Primjeri su dobro napisani, ali u objašnjenjima ima manjih grešaka |
Postoje pogreške i u primjerima i u objašnjenjima |
Zadaci |
Zadaci su dobro postavljeni, jasno povezani s temom te imaju i rješenja |
Zadaci su postavljeni s manjim greškama, ali koje ne utječu bitno na njihov smisao ili povezanost s temom |
Postoje pogreške u zadacima, no zadaci se još uvijek mogu jasno povezati s temom |
Multimedijski i interaktivni sadržaji (slike, video, kviz, konstrukcija u Geogebri) |
U radu je najmanje 3 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 2 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 1 multimedijski ili interaktivni sadržaj koji je autorski rad i povezan s temom |
Dodatni sadržaji |
Navedeno je najmanje 3 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 2 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 1 primjera ili zadatak koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Povezanost sa stvarnim životom |
Navedeno je najmanje 3 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Navedeno je najmanje 2 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Naveden je najmanje 1 primjer u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Kako su učenici 5. a , 5. b, 8. a i 8. b razreda tijekom rada kod kuće u virtualnim učionicama radili na geometrijskim sadržajima dogovoreno je s učiteljem Željkom Kraljićem da će vrednovanje i ocjenjivanje u ovakvim uvjetima biti provedeno na drugačiji način. Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.
Prvi mogući odabir bila je izrada kviza. Učenici su mogli birati Forms, Wordwall, Kahoot ili nešto po svom odabiru. Pitanjima i odgovorima obuhvatili su cijelu cjelinu i na takav način su ponovili ova gradiva.
Dio učenika odabrao je izradu prezentacija. Iz svake teme jedan slide obuhvaćao je teoriju i osnove nekog gradiva, drugi slide je bio zadatak i treći slide detaljno objašnjeno rješenje tog zadatka.
Dvije učenice osmog razreda odlučile su se na izradu fotografskog rada. One su u neposrednoj okolini pronašle deset konkretnih primjera iz života vezanih uz geometriju uz teoretsko objašnjenje.
Oni koji nisu željeli raditi pomoću računala imali su na izbor izraditi kartice, društvenu igru, umnu mapu ili plakat. Bilo je odličnih, kreativnih, originalnih i zanimljivih ideja kako su učenici zamislili igre i njihovu realizaciju.
Učenici koji su željeli mogli su riješiti pripreme za pisane provjere znanja koje su obuhvaćale geometrijske cjeline.
Učenici su bili upoznati što se očekuje od njih i koja razina znanja bi bila za koju ocjenu: dovoljan: prepisano pitanje i teorijski odgovor iz udžbenika, dobar: rješavanje jednostavnijeg zadatka, vrlo dobar: rješavanje složenijeg zadatka i odličan: primjer iz života ili primjena.
Još su dobili tablicu razina ostvarenosti kompetencija gdje je svaka sastavnica bila bodovana s tri, dva ili jednim bodom kada dođe vrijeme ocjenjivanja da znaju što se sve očekuje od njih u radu. Na sličan način namjeravaju se za kraj nastavne godine kod učenika petih razreda vrednovati i ocijeniti znanja o razlomcima i decimalnim brojevima te kod učenika osmih razreda znanja o geometrijskim tijelima.
|
RAZINE OSTVARENOSTI KOMPETENCIJA |
||
SASTAVNICE |
3 |
2 |
1 |
Primjeri i objašnjenja |
Primjeri su dobro napisani i objašnjeni |
Primjeri su dobro napisani, ali u objašnjenjima ima manjih grešaka |
Postoje pogreške i u primjerima i u objašnjenjima |
Zadaci |
Zadaci su dobro postavljeni, jasno povezani s temom te imaju i rješenja |
Zadaci su postavljeni s manjim greškama, ali koje ne utječu bitno na njihov smisao ili povezanost s temom |
Postoje pogreške u zadacima, no zadaci se još uvijek mogu jasno povezati s temom |
Multimedijski i interaktivni sadržaji (slike, video, kviz, konstrukcija u Geogebri) |
U radu je najmanje 3 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 2 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 1 multimedijski ili interaktivni sadržaj koji je autorski rad i povezan s temom |
Dodatni sadržaji |
Navedeno je najmanje 3 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 2 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 1 primjera ili zadatak koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Povezanost sa stvarnim životom |
Navedeno je najmanje 3 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Navedeno je najmanje 2 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Naveden je najmanje 1 primjer u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Kako su učenici 5. a , 5. b, 8. a i 8. b razreda tijekom rada kod kuće u virtualnim učionicama radili na geometrijskim sadržajima dogovoreno je s učiteljem Željkom Kraljićem da će vrednovanje i ocjenjivanje u ovakvim uvjetima biti provedeno na drugačiji način. Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.
Prvi mogući odabir bila je izrada kviza. Učenici su mogli birati Forms, Wordwall, Kahoot ili nešto po svom odabiru. Pitanjima i odgovorima obuhvatili su cijelu cjelinu i na takav način su ponovili ova gradiva.
Dio učenika odabrao je izradu prezentacija. Iz svake teme jedan slide obuhvaćao je teoriju i osnove nekog gradiva, drugi slide je bio zadatak i treći slide detaljno objašnjeno rješenje tog zadatka.
Dvije učenice osmog razreda odlučile su se na izradu fotografskog rada. One su u neposrednoj okolini pronašle deset konkretnih primjera iz života vezanih uz geometriju uz teoretsko objašnjenje.
Oni koji nisu željeli raditi pomoću računala imali su na izbor izraditi kartice, društvenu igru, umnu mapu ili plakat. Bilo je odličnih, kreativnih, originalnih i zanimljivih ideja kako su učenici zamislili igre i njihovu realizaciju.
Učenici koji su željeli mogli su riješiti pripreme za pisane provjere znanja koje su obuhvaćale geometrijske cjeline.
Učenici su bili upoznati što se očekuje od njih i koja razina znanja bi bila za koju ocjenu: dovoljan: prepisano pitanje i teorijski odgovor iz udžbenika, dobar: rješavanje jednostavnijeg zadatka, vrlo dobar: rješavanje složenijeg zadatka i odličan: primjer iz života ili primjena.
Još su dobili tablicu razina ostvarenosti kompetencija gdje je svaka sastavnica bila bodovana s tri, dva ili jednim bodom kada dođe vrijeme ocjenjivanja da znaju što se sve očekuje od njih u radu. Na sličan način namjeravaju se za kraj nastavne godine kod učenika petih razreda vrednovati i ocijeniti znanja o razlomcima i decimalnim brojevima te kod učenika osmih razreda znanja o geometrijskim tijelima.
|
RAZINE OSTVARENOSTI KOMPETENCIJA |
||
SASTAVNICE |
3 |
2 |
1 |
Primjeri i objašnjenja |
Primjeri su dobro napisani i objašnjeni |
Primjeri su dobro napisani, ali u objašnjenjima ima manjih grešaka |
Postoje pogreške i u primjerima i u objašnjenjima |
Zadaci |
Zadaci su dobro postavljeni, jasno povezani s temom te imaju i rješenja |
Zadaci su postavljeni s manjim greškama, ali koje ne utječu bitno na njihov smisao ili povezanost s temom |
Postoje pogreške u zadacima, no zadaci se još uvijek mogu jasno povezati s temom |
Multimedijski i interaktivni sadržaji (slike, video, kviz, konstrukcija u Geogebri) |
U radu je najmanje 3 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 2 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 1 multimedijski ili interaktivni sadržaj koji je autorski rad i povezan s temom |
Dodatni sadržaji |
Navedeno je najmanje 3 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 2 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 1 primjera ili zadatak koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Povezanost sa stvarnim životom |
Navedeno je najmanje 3 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Navedeno je najmanje 2 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Naveden je najmanje 1 primjer u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Kako su učenici 5. a , 5. b, 8. a i 8. b razreda tijekom rada kod kuće u virtualnim učionicama radili na geometrijskim sadržajima dogovoreno je s učiteljem Željkom Kraljićem da će vrednovanje i ocjenjivanje u ovakvim uvjetima biti provedeno na drugačiji način. Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.
Prvi mogući odabir bila je izrada kviza. Učenici su mogli birati Forms, Wordwall, Kahoot ili nešto po svom odabiru. Pitanjima i odgovorima obuhvatili su cijelu cjelinu i na takav način su ponovili ova gradiva.
Dio učenika odabrao je izradu prezentacija. Iz svake teme jedan slide obuhvaćao je teoriju i osnove nekog gradiva, drugi slide je bio zadatak i treći slide detaljno objašnjeno rješenje tog zadatka.
Dvije učenice osmog razreda odlučile su se na izradu fotografskog rada. One su u neposrednoj okolini pronašle deset konkretnih primjera iz života vezanih uz geometriju uz teoretsko objašnjenje.
Oni koji nisu željeli raditi pomoću računala imali su na izbor izraditi kartice, društvenu igru, umnu mapu ili plakat. Bilo je odličnih, kreativnih, originalnih i zanimljivih ideja kako su učenici zamislili igre i njihovu realizaciju.
Učenici koji su željeli mogli su riješiti pripreme za pisane provjere znanja koje su obuhvaćale geometrijske cjeline.
Učenici su bili upoznati što se očekuje od njih i koja razina znanja bi bila za koju ocjenu: dovoljan: prepisano pitanje i teorijski odgovor iz udžbenika, dobar: rješavanje jednostavnijeg zadatka, vrlo dobar: rješavanje složenijeg zadatka i odličan: primjer iz života ili primjena.
Još su dobili tablicu razina ostvarenosti kompetencija gdje je svaka sastavnica bila bodovana s tri, dva ili jednim bodom kada dođe vrijeme ocjenjivanja da znaju što se sve očekuje od njih u radu. Na sličan način namjeravaju se za kraj nastavne godine kod učenika petih razreda vrednovati i ocijeniti znanja o razlomcima i decimalnim brojevima te kod učenika osmih razreda znanja o geometrijskim tijelima.
|
RAZINE OSTVARENOSTI KOMPETENCIJA |
||
SASTAVNICE |
3 |
2 |
1 |
Primjeri i objašnjenja |
Primjeri su dobro napisani i objašnjeni |
Primjeri su dobro napisani, ali u objašnjenjima ima manjih grešaka |
Postoje pogreške i u primjerima i u objašnjenjima |
Zadaci |
Zadaci su dobro postavljeni, jasno povezani s temom te imaju i rješenja |
Zadaci su postavljeni s manjim greškama, ali koje ne utječu bitno na njihov smisao ili povezanost s temom |
Postoje pogreške u zadacima, no zadaci se još uvijek mogu jasno povezati s temom |
Multimedijski i interaktivni sadržaji (slike, video, kviz, konstrukcija u Geogebri) |
U radu je najmanje 3 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 2 multimedijskih ili interaktivnih sadržaja koji su autorski rad i povezani s temom |
U radu je najmanje 1 multimedijski ili interaktivni sadržaj koji je autorski rad i povezan s temom |
Dodatni sadržaji |
Navedeno je najmanje 3 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 2 primjera ili zadataka koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Navedeno je najmanje 1 primjera ili zadatak koji nisu iz udžbenika ili poveznica na različite sadržaje povezane s temom |
Povezanost sa stvarnim životom |
Navedeno je najmanje 3 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Navedeno je najmanje 2 primjera u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |
Naveden je najmanje 1 primjer u kojima se sadržaj povezuje sa stvarnim životom. |