Božićna priredba -
klikom na fotografije
pogledajte videozapise
Dan škole
Jesen okom fotografije
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
LIKOVNE MAPE:
Ravnatelj:
Mladen Beuk, dipl.ing.
Primanje roditelja:
- utorak i četvrtak
od 15,30 do 16,30 sati.
Razvijanje čitateljskih navika učenika potiče se i održavanjem nastave u školskoj knjižnici stoga je u ponedjeljak 25. siječnja 2016. u školskoj knjižnici bio 3. a , a u srijedu 27. siječnja 3.b razred.
Povod je bio sat knjižnično – informacijskog odgoja i obrazovanja koji sustavno provode knjižničar i knjižničarka škole. Tema sata je bila „ Referentna (priručna) zbirka- dječje enciklopedije i kako se njima koristiti“. Knjižničarka je uputila učenike u svijet knjiga priručne zbirke te im prezentirala način snalaženja u njima. Učenici su radom u skupinama upoznali dječje enciklopedije i način traženja informacija u njima. Pokazali su veliki interes za ovaj oblik učenja te će se druženje i učenje u školskoj knjižnici nastaviti i na sljedećim nastavnim satima u školskoj knjižnici.
Razvijanje čitateljskih navika učenika potiče se i održavanjem nastave u školskoj knjižnici stoga je u ponedjeljak 25. siječnja 2016. u školskoj knjižnici bio 3. a , a u srijedu 27. siječnja 3.b razred.
Povod je bio sat knjižnično – informacijskog odgoja i obrazovanja koji sustavno provode knjižničar i knjižničarka škole. Tema sata je bila „ Referentna (priručna) zbirka- dječje enciklopedije i kako se njima koristiti“. Knjižničarka je uputila učenike u svijet knjiga priručne zbirke te im prezentirala način snalaženja u njima. Učenici su radom u skupinama upoznali dječje enciklopedije i način traženja informacija u njima. Pokazali su veliki interes za ovaj oblik učenja te će se druženje i učenje u školskoj knjižnici nastaviti i na sljedećim nastavnim satima u školskoj knjižnici.
Razvijanje čitateljskih navika učenika potiče se i održavanjem nastave u školskoj knjižnici stoga je u ponedjeljak 25. siječnja 2016. u školskoj knjižnici bio 3. a , a u srijedu 27. siječnja 3.b razred.
Povod je bio sat knjižnično – informacijskog odgoja i obrazovanja koji sustavno provode knjižničar i knjižničarka škole. Tema sata je bila „ Referentna (priručna) zbirka- dječje enciklopedije i kako se njima koristiti“. Knjižničarka je uputila učenike u svijet knjiga priručne zbirke te im prezentirala način snalaženja u njima. Učenici su radom u skupinama upoznali dječje enciklopedije i način traženja informacija u njima. Pokazali su veliki interes za ovaj oblik učenja te će se druženje i učenje u školskoj knjižnici nastaviti i na sljedećim nastavnim satima u školskoj knjižnici.
Razvijanje čitateljskih navika učenika potiče se i održavanjem nastave u školskoj knjižnici stoga je u ponedjeljak 25. siječnja 2016. u školskoj knjižnici bio 3. a , a u srijedu 27. siječnja 3.b razred.
Povod je bio sat knjižnično – informacijskog odgoja i obrazovanja koji sustavno provode knjižničar i knjižničarka škole. Tema sata je bila „ Referentna (priručna) zbirka- dječje enciklopedije i kako se njima koristiti“. Knjižničarka je uputila učenike u svijet knjiga priručne zbirke te im prezentirala način snalaženja u njima. Učenici su radom u skupinama upoznali dječje enciklopedije i način traženja informacija u njima. Pokazali su veliki interes za ovaj oblik učenja te će se druženje i učenje u školskoj knjižnici nastaviti i na sljedećim nastavnim satima u školskoj knjižnici.
Razvijanje čitateljskih navika učenika potiče se i održavanjem nastave u školskoj knjižnici stoga je u ponedjeljak 25. siječnja 2016. u školskoj knjižnici bio 3. a , a u srijedu 27. siječnja 3.b razred.
Povod je bio sat knjižnično – informacijskog odgoja i obrazovanja koji sustavno provode knjižničar i knjižničarka škole. Tema sata je bila „ Referentna (priručna) zbirka- dječje enciklopedije i kako se njima koristiti“. Knjižničarka je uputila učenike u svijet knjiga priručne zbirke te im prezentirala način snalaženja u njima. Učenici su radom u skupinama upoznali dječje enciklopedije i način traženja informacija u njima. Pokazali su veliki interes za ovaj oblik učenja te će se druženje i učenje u školskoj knjižnici nastaviti i na sljedećim nastavnim satima u školskoj knjižnici.
Razvijanje čitateljskih navika učenika potiče se i održavanjem nastave u školskoj knjižnici stoga je u ponedjeljak 25. siječnja 2016. u školskoj knjižnici bio 3. a , a u srijedu 27. siječnja 3.b razred.
Povod je bio sat knjižnično – informacijskog odgoja i obrazovanja koji sustavno provode knjižničar i knjižničarka škole. Tema sata je bila „ Referentna (priručna) zbirka- dječje enciklopedije i kako se njima koristiti“. Knjižničarka je uputila učenike u svijet knjiga priručne zbirke te im prezentirala način snalaženja u njima. Učenici su radom u skupinama upoznali dječje enciklopedije i način traženja informacija u njima. Pokazali su veliki interes za ovaj oblik učenja te će se druženje i učenje u školskoj knjižnici nastaviti i na sljedećim nastavnim satima u školskoj knjižnici.
Razvijanje čitateljskih navika učenika potiče se i održavanjem nastave u školskoj knjižnici stoga je u ponedjeljak 25. siječnja 2016. u školskoj knjižnici bio 3. a , a u srijedu 27. siječnja 3.b razred.
Povod je bio sat knjižnično – informacijskog odgoja i obrazovanja koji sustavno provode knjižničar i knjižničarka škole. Tema sata je bila „ Referentna (priručna) zbirka- dječje enciklopedije i kako se njima koristiti“. Knjižničarka je uputila učenike u svijet knjiga priručne zbirke te im prezentirala način snalaženja u njima. Učenici su radom u skupinama upoznali dječje enciklopedije i način traženja informacija u njima. Pokazali su veliki interes za ovaj oblik učenja te će se druženje i učenje u školskoj knjižnici nastaviti i na sljedećim nastavnim satima u školskoj knjižnici.
Razvijanje čitateljskih navika učenika potiče se i održavanjem nastave u školskoj knjižnici stoga je u ponedjeljak 25. siječnja 2016. u školskoj knjižnici bio 3. a , a u srijedu 27. siječnja 3.b razred.
Povod je bio sat knjižnično – informacijskog odgoja i obrazovanja koji sustavno provode knjižničar i knjižničarka škole. Tema sata je bila „ Referentna (priručna) zbirka- dječje enciklopedije i kako se njima koristiti“. Knjižničarka je uputila učenike u svijet knjiga priručne zbirke te im prezentirala način snalaženja u njima. Učenici su radom u skupinama upoznali dječje enciklopedije i način traženja informacija u njima. Pokazali su veliki interes za ovaj oblik učenja te će se druženje i učenje u školskoj knjižnici nastaviti i na sljedećim nastavnim satima u školskoj knjižnici.
Razvijanje čitateljskih navika učenika potiče se i održavanjem nastave u školskoj knjižnici stoga je u ponedjeljak 25. siječnja 2016. u školskoj knjižnici bio 3. a , a u srijedu 27. siječnja 3.b razred.
Povod je bio sat knjižnično – informacijskog odgoja i obrazovanja koji sustavno provode knjižničar i knjižničarka škole. Tema sata je bila „ Referentna (priručna) zbirka- dječje enciklopedije i kako se njima koristiti“. Knjižničarka je uputila učenike u svijet knjiga priručne zbirke te im prezentirala način snalaženja u njima. Učenici su radom u skupinama upoznali dječje enciklopedije i način traženja informacija u njima. Pokazali su veliki interes za ovaj oblik učenja te će se druženje i učenje u školskoj knjižnici nastaviti i na sljedećim nastavnim satima u školskoj knjižnici.
Razvijanje čitateljskih navika učenika potiče se i održavanjem nastave u školskoj knjižnici stoga je u ponedjeljak 25. siječnja 2016. u školskoj knjižnici bio 3. a , a u srijedu 27. siječnja 3.b razred.
Povod je bio sat knjižnično – informacijskog odgoja i obrazovanja koji sustavno provode knjižničar i knjižničarka škole. Tema sata je bila „ Referentna (priručna) zbirka- dječje enciklopedije i kako se njima koristiti“. Knjižničarka je uputila učenike u svijet knjiga priručne zbirke te im prezentirala način snalaženja u njima. Učenici su radom u skupinama upoznali dječje enciklopedije i način traženja informacija u njima. Pokazali su veliki interes za ovaj oblik učenja te će se druženje i učenje u školskoj knjižnici nastaviti i na sljedećim nastavnim satima u školskoj knjižnici.
Razvijanje čitateljskih navika učenika potiče se i održavanjem nastave u školskoj knjižnici stoga je u ponedjeljak 25. siječnja 2016. u školskoj knjižnici bio 3. a , a u srijedu 27. siječnja 3.b razred.
Povod je bio sat knjižnično – informacijskog odgoja i obrazovanja koji sustavno provode knjižničar i knjižničarka škole. Tema sata je bila „ Referentna (priručna) zbirka- dječje enciklopedije i kako se njima koristiti“. Knjižničarka je uputila učenike u svijet knjiga priručne zbirke te im prezentirala način snalaženja u njima. Učenici su radom u skupinama upoznali dječje enciklopedije i način traženja informacija u njima. Pokazali su veliki interes za ovaj oblik učenja te će se druženje i učenje u školskoj knjižnici nastaviti i na sljedećim nastavnim satima u školskoj knjižnici.
Razvijanje čitateljskih navika učenika potiče se i održavanjem nastave u školskoj knjižnici stoga je u ponedjeljak 25. siječnja 2016. u školskoj knjižnici bio 3. a , a u srijedu 27. siječnja 3.b razred.
Povod je bio sat knjižnično – informacijskog odgoja i obrazovanja koji sustavno provode knjižničar i knjižničarka škole. Tema sata je bila „ Referentna (priručna) zbirka- dječje enciklopedije i kako se njima koristiti“. Knjižničarka je uputila učenike u svijet knjiga priručne zbirke te im prezentirala način snalaženja u njima. Učenici su radom u skupinama upoznali dječje enciklopedije i način traženja informacija u njima. Pokazali su veliki interes za ovaj oblik učenja te će se druženje i učenje u školskoj knjižnici nastaviti i na sljedećim nastavnim satima u školskoj knjižnici.
Razvijanje čitateljskih navika učenika potiče se i održavanjem nastave u školskoj knjižnici stoga je u ponedjeljak 25. siječnja 2016. u školskoj knjižnici bio 3. a , a u srijedu 27. siječnja 3.b razred.
Povod je bio sat knjižnično – informacijskog odgoja i obrazovanja koji sustavno provode knjižničar i knjižničarka škole. Tema sata je bila „ Referentna (priručna) zbirka- dječje enciklopedije i kako se njima koristiti“. Knjižničarka je uputila učenike u svijet knjiga priručne zbirke te im prezentirala način snalaženja u njima. Učenici su radom u skupinama upoznali dječje enciklopedije i način traženja informacija u njima. Pokazali su veliki interes za ovaj oblik učenja te će se druženje i učenje u školskoj knjižnici nastaviti i na sljedećim nastavnim satima u školskoj knjižnici.
Razvijanje čitateljskih navika učenika potiče se i održavanjem nastave u školskoj knjižnici stoga je u ponedjeljak 25. siječnja 2016. u školskoj knjižnici bio 3. a , a u srijedu 27. siječnja 3.b razred.
Povod je bio sat knjižnično – informacijskog odgoja i obrazovanja koji sustavno provode knjižničar i knjižničarka škole. Tema sata je bila „ Referentna (priručna) zbirka- dječje enciklopedije i kako se njima koristiti“. Knjižničarka je uputila učenike u svijet knjiga priručne zbirke te im prezentirala način snalaženja u njima. Učenici su radom u skupinama upoznali dječje enciklopedije i način traženja informacija u njima. Pokazali su veliki interes za ovaj oblik učenja te će se druženje i učenje u školskoj knjižnici nastaviti i na sljedećim nastavnim satima u školskoj knjižnici.
Razvijanje čitateljskih navika učenika potiče se i održavanjem nastave u školskoj knjižnici stoga je u ponedjeljak 25. siječnja 2016. u školskoj knjižnici bio 3. a , a u srijedu 27. siječnja 3.b razred.
Povod je bio sat knjižnično – informacijskog odgoja i obrazovanja koji sustavno provode knjižničar i knjižničarka škole. Tema sata je bila „ Referentna (priručna) zbirka- dječje enciklopedije i kako se njima koristiti“. Knjižničarka je uputila učenike u svijet knjiga priručne zbirke te im prezentirala način snalaženja u njima. Učenici su radom u skupinama upoznali dječje enciklopedije i način traženja informacija u njima. Pokazali su veliki interes za ovaj oblik učenja te će se druženje i učenje u školskoj knjižnici nastaviti i na sljedećim nastavnim satima u školskoj knjižnici.