Božićna priredba -
klikom na fotografije
pogledajte videozapise
Dan škole
Jesen okom fotografije
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
LIKOVNE MAPE:
Ravnatelj:
Mladen Beuk, dipl.ing.
Primanje roditelja:
- utorak i četvrtak
od 15,30 do 16,30 sati.
MiŠ (Matematika i škola) je stručno-metodički časopis koji se bavi nastavom matematike u najširem smislu. Namijenjen je prvenstveno učiteljima i nastavnicima matematike s ciljem unapređivanja nastave matematike u školama, ali i svima koji se na bilo koji način bave matematikom.
Niz godina pisac članaka u MiŠ-u je Željko Kraljić, izvrsni savjetnik, učitelj matematike u našoj školi i petnaest godina predavač Metodike matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Odsjek u Čakovcu. On je do sada u MiŠ-u objavio samostalno ili u suradnji s kolegicama i kolegama 29 stručnih članaka o raznim matematičkim temama u kojima pokazuje kako potaknuti učenje koje će matematiku učiniti primjenjivijom i životnijom učenicima.
Članke objavljuje posljednjih petnaestak godina, a teme su bile: Matematička zabava i skakanje, Bojenje za početak školske godine, Sklopivi metar na satima geometrije, Aston Martinom, Lamborghinijem i Ferrarijem krenuli u drugo polugodište, MiŠ u klupama, Europska godina vještina i Kartezijev koordinatni sustav, Misli kreativno, radi uporno, Suradnjom i izračunavanjem površina krenuli smo u sedmi razred, MiŠ u nastavi matematike šestog i sedmog razreda, Koliko je 28 metara kvadratnih?, Profesionalna orijentacija na matematički način, Petaši kao automehaničari, ličioci, parketari i putnici, Štrajk, pandemija, nastava na daljinu… A ocjene?, Projekt Čačkalica i izrada taburea, Obrnuta učionica za kraj nastavne godine,Tiha knjiga – učenici vježbaju prste, um i maštu,Matematika i pijesak,Igre i pojmovi u matematici, Školski natječaji uoči Večeri matematike,Aktivna uloga učenika u povezivanju matematike i stvarnosti, Praznici i domaća zadaća, Preslikavanje ravnine uz boje, glazbu i međuškolsku suradnju, Do metra kubnog u dvije minute, Prosječna ocjena – da ili ne aritmetičkoj sredini?, Pad ocjena iz matematike pri prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu, Poticajna okolina, In memoriam: Matematika je život – u sjećanje na Josipa Peteka (1944.-2008.), Neka pati koga smeta...
Matematička kombinatorika nudi beskonačno puno ideja i bit će zahtjevno u budućim godinama učenicima približiti matematičke teme i od njih tražiti određenu razinu znanja. Iako su matematičarima bliži brojevi, nego tekstovi, suradnja s MiŠ-em je na kraju poslužila kao kvalitetna arhiva materijala koji se mogu koristiti u svim nastavnim godinama sa svim generacijama. Godine prolaze, generacije učenika se mijenjaju, a u slovima i fotografijama će ostati matematički zapisi što i kako se radilo iz godine u godinu.
MiŠ (Matematika i škola) je stručno-metodički časopis koji se bavi nastavom matematike u najširem smislu. Namijenjen je prvenstveno učiteljima i nastavnicima matematike s ciljem unapređivanja nastave matematike u školama, ali i svima koji se na bilo koji način bave matematikom.
Niz godina pisac članaka u MiŠ-u je Željko Kraljić, izvrsni savjetnik, učitelj matematike u našoj školi i petnaest godina predavač Metodike matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Odsjek u Čakovcu. On je do sada u MiŠ-u objavio samostalno ili u suradnji s kolegicama i kolegama 29 stručnih članaka o raznim matematičkim temama u kojima pokazuje kako potaknuti učenje koje će matematiku učiniti primjenjivijom i životnijom učenicima.
Članke objavljuje posljednjih petnaestak godina, a teme su bile: Matematička zabava i skakanje, Bojenje za početak školske godine, Sklopivi metar na satima geometrije, Aston Martinom, Lamborghinijem i Ferrarijem krenuli u drugo polugodište, MiŠ u klupama, Europska godina vještina i Kartezijev koordinatni sustav, Misli kreativno, radi uporno, Suradnjom i izračunavanjem površina krenuli smo u sedmi razred, MiŠ u nastavi matematike šestog i sedmog razreda, Koliko je 28 metara kvadratnih?, Profesionalna orijentacija na matematički način, Petaši kao automehaničari, ličioci, parketari i putnici, Štrajk, pandemija, nastava na daljinu… A ocjene?, Projekt Čačkalica i izrada taburea, Obrnuta učionica za kraj nastavne godine,Tiha knjiga – učenici vježbaju prste, um i maštu,Matematika i pijesak,Igre i pojmovi u matematici, Školski natječaji uoči Večeri matematike,Aktivna uloga učenika u povezivanju matematike i stvarnosti, Praznici i domaća zadaća, Preslikavanje ravnine uz boje, glazbu i međuškolsku suradnju, Do metra kubnog u dvije minute, Prosječna ocjena – da ili ne aritmetičkoj sredini?, Pad ocjena iz matematike pri prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu, Poticajna okolina, In memoriam: Matematika je život – u sjećanje na Josipa Peteka (1944.-2008.), Neka pati koga smeta...
Matematička kombinatorika nudi beskonačno puno ideja i bit će zahtjevno u budućim godinama učenicima približiti matematičke teme i od njih tražiti određenu razinu znanja. Iako su matematičarima bliži brojevi, nego tekstovi, suradnja s MiŠ-em je na kraju poslužila kao kvalitetna arhiva materijala koji se mogu koristiti u svim nastavnim godinama sa svim generacijama. Godine prolaze, generacije učenika se mijenjaju, a u slovima i fotografijama će ostati matematički zapisi što i kako se radilo iz godine u godinu.
MiŠ (Matematika i škola) je stručno-metodički časopis koji se bavi nastavom matematike u najširem smislu. Namijenjen je prvenstveno učiteljima i nastavnicima matematike s ciljem unapređivanja nastave matematike u školama, ali i svima koji se na bilo koji način bave matematikom.
Niz godina pisac članaka u MiŠ-u je Željko Kraljić, izvrsni savjetnik, učitelj matematike u našoj školi i petnaest godina predavač Metodike matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Odsjek u Čakovcu. On je do sada u MiŠ-u objavio samostalno ili u suradnji s kolegicama i kolegama 29 stručnih članaka o raznim matematičkim temama u kojima pokazuje kako potaknuti učenje koje će matematiku učiniti primjenjivijom i životnijom učenicima.
Članke objavljuje posljednjih petnaestak godina, a teme su bile: Matematička zabava i skakanje, Bojenje za početak školske godine, Sklopivi metar na satima geometrije, Aston Martinom, Lamborghinijem i Ferrarijem krenuli u drugo polugodište, MiŠ u klupama, Europska godina vještina i Kartezijev koordinatni sustav, Misli kreativno, radi uporno, Suradnjom i izračunavanjem površina krenuli smo u sedmi razred, MiŠ u nastavi matematike šestog i sedmog razreda, Koliko je 28 metara kvadratnih?, Profesionalna orijentacija na matematički način, Petaši kao automehaničari, ličioci, parketari i putnici, Štrajk, pandemija, nastava na daljinu… A ocjene?, Projekt Čačkalica i izrada taburea, Obrnuta učionica za kraj nastavne godine,Tiha knjiga – učenici vježbaju prste, um i maštu,Matematika i pijesak,Igre i pojmovi u matematici, Školski natječaji uoči Večeri matematike,Aktivna uloga učenika u povezivanju matematike i stvarnosti, Praznici i domaća zadaća, Preslikavanje ravnine uz boje, glazbu i međuškolsku suradnju, Do metra kubnog u dvije minute, Prosječna ocjena – da ili ne aritmetičkoj sredini?, Pad ocjena iz matematike pri prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu, Poticajna okolina, In memoriam: Matematika je život – u sjećanje na Josipa Peteka (1944.-2008.), Neka pati koga smeta...
Matematička kombinatorika nudi beskonačno puno ideja i bit će zahtjevno u budućim godinama učenicima približiti matematičke teme i od njih tražiti određenu razinu znanja. Iako su matematičarima bliži brojevi, nego tekstovi, suradnja s MiŠ-em je na kraju poslužila kao kvalitetna arhiva materijala koji se mogu koristiti u svim nastavnim godinama sa svim generacijama. Godine prolaze, generacije učenika se mijenjaju, a u slovima i fotografijama će ostati matematički zapisi što i kako se radilo iz godine u godinu.
MiŠ (Matematika i škola) je stručno-metodički časopis koji se bavi nastavom matematike u najširem smislu. Namijenjen je prvenstveno učiteljima i nastavnicima matematike s ciljem unapređivanja nastave matematike u školama, ali i svima koji se na bilo koji način bave matematikom.
Niz godina pisac članaka u MiŠ-u je Željko Kraljić, izvrsni savjetnik, učitelj matematike u našoj školi i petnaest godina predavač Metodike matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Odsjek u Čakovcu. On je do sada u MiŠ-u objavio samostalno ili u suradnji s kolegicama i kolegama 29 stručnih članaka o raznim matematičkim temama u kojima pokazuje kako potaknuti učenje koje će matematiku učiniti primjenjivijom i životnijom učenicima.
Članke objavljuje posljednjih petnaestak godina, a teme su bile: Matematička zabava i skakanje, Bojenje za početak školske godine, Sklopivi metar na satima geometrije, Aston Martinom, Lamborghinijem i Ferrarijem krenuli u drugo polugodište, MiŠ u klupama, Europska godina vještina i Kartezijev koordinatni sustav, Misli kreativno, radi uporno, Suradnjom i izračunavanjem površina krenuli smo u sedmi razred, MiŠ u nastavi matematike šestog i sedmog razreda, Koliko je 28 metara kvadratnih?, Profesionalna orijentacija na matematički način, Petaši kao automehaničari, ličioci, parketari i putnici, Štrajk, pandemija, nastava na daljinu… A ocjene?, Projekt Čačkalica i izrada taburea, Obrnuta učionica za kraj nastavne godine,Tiha knjiga – učenici vježbaju prste, um i maštu,Matematika i pijesak,Igre i pojmovi u matematici, Školski natječaji uoči Večeri matematike,Aktivna uloga učenika u povezivanju matematike i stvarnosti, Praznici i domaća zadaća, Preslikavanje ravnine uz boje, glazbu i međuškolsku suradnju, Do metra kubnog u dvije minute, Prosječna ocjena – da ili ne aritmetičkoj sredini?, Pad ocjena iz matematike pri prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu, Poticajna okolina, In memoriam: Matematika je život – u sjećanje na Josipa Peteka (1944.-2008.), Neka pati koga smeta...
Matematička kombinatorika nudi beskonačno puno ideja i bit će zahtjevno u budućim godinama učenicima približiti matematičke teme i od njih tražiti određenu razinu znanja. Iako su matematičarima bliži brojevi, nego tekstovi, suradnja s MiŠ-em je na kraju poslužila kao kvalitetna arhiva materijala koji se mogu koristiti u svim nastavnim godinama sa svim generacijama. Godine prolaze, generacije učenika se mijenjaju, a u slovima i fotografijama će ostati matematički zapisi što i kako se radilo iz godine u godinu.
MiŠ (Matematika i škola) je stručno-metodički časopis koji se bavi nastavom matematike u najširem smislu. Namijenjen je prvenstveno učiteljima i nastavnicima matematike s ciljem unapređivanja nastave matematike u školama, ali i svima koji se na bilo koji način bave matematikom.
Niz godina pisac članaka u MiŠ-u je Željko Kraljić, izvrsni savjetnik, učitelj matematike u našoj školi i petnaest godina predavač Metodike matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Odsjek u Čakovcu. On je do sada u MiŠ-u objavio samostalno ili u suradnji s kolegicama i kolegama 29 stručnih članaka o raznim matematičkim temama u kojima pokazuje kako potaknuti učenje koje će matematiku učiniti primjenjivijom i životnijom učenicima.
Članke objavljuje posljednjih petnaestak godina, a teme su bile: Matematička zabava i skakanje, Bojenje za početak školske godine, Sklopivi metar na satima geometrije, Aston Martinom, Lamborghinijem i Ferrarijem krenuli u drugo polugodište, MiŠ u klupama, Europska godina vještina i Kartezijev koordinatni sustav, Misli kreativno, radi uporno, Suradnjom i izračunavanjem površina krenuli smo u sedmi razred, MiŠ u nastavi matematike šestog i sedmog razreda, Koliko je 28 metara kvadratnih?, Profesionalna orijentacija na matematički način, Petaši kao automehaničari, ličioci, parketari i putnici, Štrajk, pandemija, nastava na daljinu… A ocjene?, Projekt Čačkalica i izrada taburea, Obrnuta učionica za kraj nastavne godine,Tiha knjiga – učenici vježbaju prste, um i maštu,Matematika i pijesak,Igre i pojmovi u matematici, Školski natječaji uoči Večeri matematike,Aktivna uloga učenika u povezivanju matematike i stvarnosti, Praznici i domaća zadaća, Preslikavanje ravnine uz boje, glazbu i međuškolsku suradnju, Do metra kubnog u dvije minute, Prosječna ocjena – da ili ne aritmetičkoj sredini?, Pad ocjena iz matematike pri prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu, Poticajna okolina, In memoriam: Matematika je život – u sjećanje na Josipa Peteka (1944.-2008.), Neka pati koga smeta...
Matematička kombinatorika nudi beskonačno puno ideja i bit će zahtjevno u budućim godinama učenicima približiti matematičke teme i od njih tražiti određenu razinu znanja. Iako su matematičarima bliži brojevi, nego tekstovi, suradnja s MiŠ-em je na kraju poslužila kao kvalitetna arhiva materijala koji se mogu koristiti u svim nastavnim godinama sa svim generacijama. Godine prolaze, generacije učenika se mijenjaju, a u slovima i fotografijama će ostati matematički zapisi što i kako se radilo iz godine u godinu.
MiŠ (Matematika i škola) je stručno-metodički časopis koji se bavi nastavom matematike u najširem smislu. Namijenjen je prvenstveno učiteljima i nastavnicima matematike s ciljem unapređivanja nastave matematike u školama, ali i svima koji se na bilo koji način bave matematikom.
Niz godina pisac članaka u MiŠ-u je Željko Kraljić, izvrsni savjetnik, učitelj matematike u našoj školi i petnaest godina predavač Metodike matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Odsjek u Čakovcu. On je do sada u MiŠ-u objavio samostalno ili u suradnji s kolegicama i kolegama 29 stručnih članaka o raznim matematičkim temama u kojima pokazuje kako potaknuti učenje koje će matematiku učiniti primjenjivijom i životnijom učenicima.
Članke objavljuje posljednjih petnaestak godina, a teme su bile: Matematička zabava i skakanje, Bojenje za početak školske godine, Sklopivi metar na satima geometrije, Aston Martinom, Lamborghinijem i Ferrarijem krenuli u drugo polugodište, MiŠ u klupama, Europska godina vještina i Kartezijev koordinatni sustav, Misli kreativno, radi uporno, Suradnjom i izračunavanjem površina krenuli smo u sedmi razred, MiŠ u nastavi matematike šestog i sedmog razreda, Koliko je 28 metara kvadratnih?, Profesionalna orijentacija na matematički način, Petaši kao automehaničari, ličioci, parketari i putnici, Štrajk, pandemija, nastava na daljinu… A ocjene?, Projekt Čačkalica i izrada taburea, Obrnuta učionica za kraj nastavne godine,Tiha knjiga – učenici vježbaju prste, um i maštu,Matematika i pijesak,Igre i pojmovi u matematici, Školski natječaji uoči Večeri matematike,Aktivna uloga učenika u povezivanju matematike i stvarnosti, Praznici i domaća zadaća, Preslikavanje ravnine uz boje, glazbu i međuškolsku suradnju, Do metra kubnog u dvije minute, Prosječna ocjena – da ili ne aritmetičkoj sredini?, Pad ocjena iz matematike pri prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu, Poticajna okolina, In memoriam: Matematika je život – u sjećanje na Josipa Peteka (1944.-2008.), Neka pati koga smeta...
Matematička kombinatorika nudi beskonačno puno ideja i bit će zahtjevno u budućim godinama učenicima približiti matematičke teme i od njih tražiti određenu razinu znanja. Iako su matematičarima bliži brojevi, nego tekstovi, suradnja s MiŠ-em je na kraju poslužila kao kvalitetna arhiva materijala koji se mogu koristiti u svim nastavnim godinama sa svim generacijama. Godine prolaze, generacije učenika se mijenjaju, a u slovima i fotografijama će ostati matematički zapisi što i kako se radilo iz godine u godinu.
MiŠ (Matematika i škola) je stručno-metodički časopis koji se bavi nastavom matematike u najširem smislu. Namijenjen je prvenstveno učiteljima i nastavnicima matematike s ciljem unapređivanja nastave matematike u školama, ali i svima koji se na bilo koji način bave matematikom.
Niz godina pisac članaka u MiŠ-u je Željko Kraljić, izvrsni savjetnik, učitelj matematike u našoj školi i petnaest godina predavač Metodike matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Odsjek u Čakovcu. On je do sada u MiŠ-u objavio samostalno ili u suradnji s kolegicama i kolegama 29 stručnih članaka o raznim matematičkim temama u kojima pokazuje kako potaknuti učenje koje će matematiku učiniti primjenjivijom i životnijom učenicima.
Članke objavljuje posljednjih petnaestak godina, a teme su bile: Matematička zabava i skakanje, Bojenje za početak školske godine, Sklopivi metar na satima geometrije, Aston Martinom, Lamborghinijem i Ferrarijem krenuli u drugo polugodište, MiŠ u klupama, Europska godina vještina i Kartezijev koordinatni sustav, Misli kreativno, radi uporno, Suradnjom i izračunavanjem površina krenuli smo u sedmi razred, MiŠ u nastavi matematike šestog i sedmog razreda, Koliko je 28 metara kvadratnih?, Profesionalna orijentacija na matematički način, Petaši kao automehaničari, ličioci, parketari i putnici, Štrajk, pandemija, nastava na daljinu… A ocjene?, Projekt Čačkalica i izrada taburea, Obrnuta učionica za kraj nastavne godine,Tiha knjiga – učenici vježbaju prste, um i maštu,Matematika i pijesak,Igre i pojmovi u matematici, Školski natječaji uoči Večeri matematike,Aktivna uloga učenika u povezivanju matematike i stvarnosti, Praznici i domaća zadaća, Preslikavanje ravnine uz boje, glazbu i međuškolsku suradnju, Do metra kubnog u dvije minute, Prosječna ocjena – da ili ne aritmetičkoj sredini?, Pad ocjena iz matematike pri prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu, Poticajna okolina, In memoriam: Matematika je život – u sjećanje na Josipa Peteka (1944.-2008.), Neka pati koga smeta...
Matematička kombinatorika nudi beskonačno puno ideja i bit će zahtjevno u budućim godinama učenicima približiti matematičke teme i od njih tražiti određenu razinu znanja. Iako su matematičarima bliži brojevi, nego tekstovi, suradnja s MiŠ-em je na kraju poslužila kao kvalitetna arhiva materijala koji se mogu koristiti u svim nastavnim godinama sa svim generacijama. Godine prolaze, generacije učenika se mijenjaju, a u slovima i fotografijama će ostati matematički zapisi što i kako se radilo iz godine u godinu.
MiŠ (Matematika i škola) je stručno-metodički časopis koji se bavi nastavom matematike u najširem smislu. Namijenjen je prvenstveno učiteljima i nastavnicima matematike s ciljem unapređivanja nastave matematike u školama, ali i svima koji se na bilo koji način bave matematikom.
Niz godina pisac članaka u MiŠ-u je Željko Kraljić, izvrsni savjetnik, učitelj matematike u našoj školi i petnaest godina predavač Metodike matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Odsjek u Čakovcu. On je do sada u MiŠ-u objavio samostalno ili u suradnji s kolegicama i kolegama 29 stručnih članaka o raznim matematičkim temama u kojima pokazuje kako potaknuti učenje koje će matematiku učiniti primjenjivijom i životnijom učenicima.
Članke objavljuje posljednjih petnaestak godina, a teme su bile: Matematička zabava i skakanje, Bojenje za početak školske godine, Sklopivi metar na satima geometrije, Aston Martinom, Lamborghinijem i Ferrarijem krenuli u drugo polugodište, MiŠ u klupama, Europska godina vještina i Kartezijev koordinatni sustav, Misli kreativno, radi uporno, Suradnjom i izračunavanjem površina krenuli smo u sedmi razred, MiŠ u nastavi matematike šestog i sedmog razreda, Koliko je 28 metara kvadratnih?, Profesionalna orijentacija na matematički način, Petaši kao automehaničari, ličioci, parketari i putnici, Štrajk, pandemija, nastava na daljinu… A ocjene?, Projekt Čačkalica i izrada taburea, Obrnuta učionica za kraj nastavne godine,Tiha knjiga – učenici vježbaju prste, um i maštu,Matematika i pijesak,Igre i pojmovi u matematici, Školski natječaji uoči Večeri matematike,Aktivna uloga učenika u povezivanju matematike i stvarnosti, Praznici i domaća zadaća, Preslikavanje ravnine uz boje, glazbu i međuškolsku suradnju, Do metra kubnog u dvije minute, Prosječna ocjena – da ili ne aritmetičkoj sredini?, Pad ocjena iz matematike pri prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu, Poticajna okolina, In memoriam: Matematika je život – u sjećanje na Josipa Peteka (1944.-2008.), Neka pati koga smeta...
Matematička kombinatorika nudi beskonačno puno ideja i bit će zahtjevno u budućim godinama učenicima približiti matematičke teme i od njih tražiti određenu razinu znanja. Iako su matematičarima bliži brojevi, nego tekstovi, suradnja s MiŠ-em je na kraju poslužila kao kvalitetna arhiva materijala koji se mogu koristiti u svim nastavnim godinama sa svim generacijama. Godine prolaze, generacije učenika se mijenjaju, a u slovima i fotografijama će ostati matematički zapisi što i kako se radilo iz godine u godinu.
MiŠ (Matematika i škola) je stručno-metodički časopis koji se bavi nastavom matematike u najširem smislu. Namijenjen je prvenstveno učiteljima i nastavnicima matematike s ciljem unapređivanja nastave matematike u školama, ali i svima koji se na bilo koji način bave matematikom.
Niz godina pisac članaka u MiŠ-u je Željko Kraljić, izvrsni savjetnik, učitelj matematike u našoj školi i petnaest godina predavač Metodike matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Odsjek u Čakovcu. On je do sada u MiŠ-u objavio samostalno ili u suradnji s kolegicama i kolegama 29 stručnih članaka o raznim matematičkim temama u kojima pokazuje kako potaknuti učenje koje će matematiku učiniti primjenjivijom i životnijom učenicima.
Članke objavljuje posljednjih petnaestak godina, a teme su bile: Matematička zabava i skakanje, Bojenje za početak školske godine, Sklopivi metar na satima geometrije, Aston Martinom, Lamborghinijem i Ferrarijem krenuli u drugo polugodište, MiŠ u klupama, Europska godina vještina i Kartezijev koordinatni sustav, Misli kreativno, radi uporno, Suradnjom i izračunavanjem površina krenuli smo u sedmi razred, MiŠ u nastavi matematike šestog i sedmog razreda, Koliko je 28 metara kvadratnih?, Profesionalna orijentacija na matematički način, Petaši kao automehaničari, ličioci, parketari i putnici, Štrajk, pandemija, nastava na daljinu… A ocjene?, Projekt Čačkalica i izrada taburea, Obrnuta učionica za kraj nastavne godine,Tiha knjiga – učenici vježbaju prste, um i maštu,Matematika i pijesak,Igre i pojmovi u matematici, Školski natječaji uoči Večeri matematike,Aktivna uloga učenika u povezivanju matematike i stvarnosti, Praznici i domaća zadaća, Preslikavanje ravnine uz boje, glazbu i međuškolsku suradnju, Do metra kubnog u dvije minute, Prosječna ocjena – da ili ne aritmetičkoj sredini?, Pad ocjena iz matematike pri prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu, Poticajna okolina, In memoriam: Matematika je život – u sjećanje na Josipa Peteka (1944.-2008.), Neka pati koga smeta...
Matematička kombinatorika nudi beskonačno puno ideja i bit će zahtjevno u budućim godinama učenicima približiti matematičke teme i od njih tražiti određenu razinu znanja. Iako su matematičarima bliži brojevi, nego tekstovi, suradnja s MiŠ-em je na kraju poslužila kao kvalitetna arhiva materijala koji se mogu koristiti u svim nastavnim godinama sa svim generacijama. Godine prolaze, generacije učenika se mijenjaju, a u slovima i fotografijama će ostati matematički zapisi što i kako se radilo iz godine u godinu.
MiŠ (Matematika i škola) je stručno-metodički časopis koji se bavi nastavom matematike u najširem smislu. Namijenjen je prvenstveno učiteljima i nastavnicima matematike s ciljem unapređivanja nastave matematike u školama, ali i svima koji se na bilo koji način bave matematikom.
Niz godina pisac članaka u MiŠ-u je Željko Kraljić, izvrsni savjetnik, učitelj matematike u našoj školi i petnaest godina predavač Metodike matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Odsjek u Čakovcu. On je do sada u MiŠ-u objavio samostalno ili u suradnji s kolegicama i kolegama 29 stručnih članaka o raznim matematičkim temama u kojima pokazuje kako potaknuti učenje koje će matematiku učiniti primjenjivijom i životnijom učenicima.
Članke objavljuje posljednjih petnaestak godina, a teme su bile: Matematička zabava i skakanje, Bojenje za početak školske godine, Sklopivi metar na satima geometrije, Aston Martinom, Lamborghinijem i Ferrarijem krenuli u drugo polugodište, MiŠ u klupama, Europska godina vještina i Kartezijev koordinatni sustav, Misli kreativno, radi uporno, Suradnjom i izračunavanjem površina krenuli smo u sedmi razred, MiŠ u nastavi matematike šestog i sedmog razreda, Koliko je 28 metara kvadratnih?, Profesionalna orijentacija na matematički način, Petaši kao automehaničari, ličioci, parketari i putnici, Štrajk, pandemija, nastava na daljinu… A ocjene?, Projekt Čačkalica i izrada taburea, Obrnuta učionica za kraj nastavne godine,Tiha knjiga – učenici vježbaju prste, um i maštu,Matematika i pijesak,Igre i pojmovi u matematici, Školski natječaji uoči Večeri matematike,Aktivna uloga učenika u povezivanju matematike i stvarnosti, Praznici i domaća zadaća, Preslikavanje ravnine uz boje, glazbu i međuškolsku suradnju, Do metra kubnog u dvije minute, Prosječna ocjena – da ili ne aritmetičkoj sredini?, Pad ocjena iz matematike pri prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu, Poticajna okolina, In memoriam: Matematika je život – u sjećanje na Josipa Peteka (1944.-2008.), Neka pati koga smeta...
Matematička kombinatorika nudi beskonačno puno ideja i bit će zahtjevno u budućim godinama učenicima približiti matematičke teme i od njih tražiti određenu razinu znanja. Iako su matematičarima bliži brojevi, nego tekstovi, suradnja s MiŠ-em je na kraju poslužila kao kvalitetna arhiva materijala koji se mogu koristiti u svim nastavnim godinama sa svim generacijama. Godine prolaze, generacije učenika se mijenjaju, a u slovima i fotografijama će ostati matematički zapisi što i kako se radilo iz godine u godinu.
MiŠ (Matematika i škola) je stručno-metodički časopis koji se bavi nastavom matematike u najširem smislu. Namijenjen je prvenstveno učiteljima i nastavnicima matematike s ciljem unapređivanja nastave matematike u školama, ali i svima koji se na bilo koji način bave matematikom.
Niz godina pisac članaka u MiŠ-u je Željko Kraljić, izvrsni savjetnik, učitelj matematike u našoj školi i petnaest godina predavač Metodike matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Odsjek u Čakovcu. On je do sada u MiŠ-u objavio samostalno ili u suradnji s kolegicama i kolegama 29 stručnih članaka o raznim matematičkim temama u kojima pokazuje kako potaknuti učenje koje će matematiku učiniti primjenjivijom i životnijom učenicima.
Članke objavljuje posljednjih petnaestak godina, a teme su bile: Matematička zabava i skakanje, Bojenje za početak školske godine, Sklopivi metar na satima geometrije, Aston Martinom, Lamborghinijem i Ferrarijem krenuli u drugo polugodište, MiŠ u klupama, Europska godina vještina i Kartezijev koordinatni sustav, Misli kreativno, radi uporno, Suradnjom i izračunavanjem površina krenuli smo u sedmi razred, MiŠ u nastavi matematike šestog i sedmog razreda, Koliko je 28 metara kvadratnih?, Profesionalna orijentacija na matematički način, Petaši kao automehaničari, ličioci, parketari i putnici, Štrajk, pandemija, nastava na daljinu… A ocjene?, Projekt Čačkalica i izrada taburea, Obrnuta učionica za kraj nastavne godine,Tiha knjiga – učenici vježbaju prste, um i maštu,Matematika i pijesak,Igre i pojmovi u matematici, Školski natječaji uoči Večeri matematike,Aktivna uloga učenika u povezivanju matematike i stvarnosti, Praznici i domaća zadaća, Preslikavanje ravnine uz boje, glazbu i međuškolsku suradnju, Do metra kubnog u dvije minute, Prosječna ocjena – da ili ne aritmetičkoj sredini?, Pad ocjena iz matematike pri prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu, Poticajna okolina, In memoriam: Matematika je život – u sjećanje na Josipa Peteka (1944.-2008.), Neka pati koga smeta...
Matematička kombinatorika nudi beskonačno puno ideja i bit će zahtjevno u budućim godinama učenicima približiti matematičke teme i od njih tražiti određenu razinu znanja. Iako su matematičarima bliži brojevi, nego tekstovi, suradnja s MiŠ-em je na kraju poslužila kao kvalitetna arhiva materijala koji se mogu koristiti u svim nastavnim godinama sa svim generacijama. Godine prolaze, generacije učenika se mijenjaju, a u slovima i fotografijama će ostati matematički zapisi što i kako se radilo iz godine u godinu.
MiŠ (Matematika i škola) je stručno-metodički časopis koji se bavi nastavom matematike u najširem smislu. Namijenjen je prvenstveno učiteljima i nastavnicima matematike s ciljem unapređivanja nastave matematike u školama, ali i svima koji se na bilo koji način bave matematikom.
Niz godina pisac članaka u MiŠ-u je Željko Kraljić, izvrsni savjetnik, učitelj matematike u našoj školi i petnaest godina predavač Metodike matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Odsjek u Čakovcu. On je do sada u MiŠ-u objavio samostalno ili u suradnji s kolegicama i kolegama 29 stručnih članaka o raznim matematičkim temama u kojima pokazuje kako potaknuti učenje koje će matematiku učiniti primjenjivijom i životnijom učenicima.
Članke objavljuje posljednjih petnaestak godina, a teme su bile: Matematička zabava i skakanje, Bojenje za početak školske godine, Sklopivi metar na satima geometrije, Aston Martinom, Lamborghinijem i Ferrarijem krenuli u drugo polugodište, MiŠ u klupama, Europska godina vještina i Kartezijev koordinatni sustav, Misli kreativno, radi uporno, Suradnjom i izračunavanjem površina krenuli smo u sedmi razred, MiŠ u nastavi matematike šestog i sedmog razreda, Koliko je 28 metara kvadratnih?, Profesionalna orijentacija na matematički način, Petaši kao automehaničari, ličioci, parketari i putnici, Štrajk, pandemija, nastava na daljinu… A ocjene?, Projekt Čačkalica i izrada taburea, Obrnuta učionica za kraj nastavne godine,Tiha knjiga – učenici vježbaju prste, um i maštu,Matematika i pijesak,Igre i pojmovi u matematici, Školski natječaji uoči Večeri matematike,Aktivna uloga učenika u povezivanju matematike i stvarnosti, Praznici i domaća zadaća, Preslikavanje ravnine uz boje, glazbu i međuškolsku suradnju, Do metra kubnog u dvije minute, Prosječna ocjena – da ili ne aritmetičkoj sredini?, Pad ocjena iz matematike pri prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu, Poticajna okolina, In memoriam: Matematika je život – u sjećanje na Josipa Peteka (1944.-2008.), Neka pati koga smeta...
Matematička kombinatorika nudi beskonačno puno ideja i bit će zahtjevno u budućim godinama učenicima približiti matematičke teme i od njih tražiti određenu razinu znanja. Iako su matematičarima bliži brojevi, nego tekstovi, suradnja s MiŠ-em je na kraju poslužila kao kvalitetna arhiva materijala koji se mogu koristiti u svim nastavnim godinama sa svim generacijama. Godine prolaze, generacije učenika se mijenjaju, a u slovima i fotografijama će ostati matematički zapisi što i kako se radilo iz godine u godinu.
MiŠ (Matematika i škola) je stručno-metodički časopis koji se bavi nastavom matematike u najširem smislu. Namijenjen je prvenstveno učiteljima i nastavnicima matematike s ciljem unapređivanja nastave matematike u školama, ali i svima koji se na bilo koji način bave matematikom.
Niz godina pisac članaka u MiŠ-u je Željko Kraljić, izvrsni savjetnik, učitelj matematike u našoj školi i petnaest godina predavač Metodike matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Odsjek u Čakovcu. On je do sada u MiŠ-u objavio samostalno ili u suradnji s kolegicama i kolegama 29 stručnih članaka o raznim matematičkim temama u kojima pokazuje kako potaknuti učenje koje će matematiku učiniti primjenjivijom i životnijom učenicima.
Članke objavljuje posljednjih petnaestak godina, a teme su bile: Matematička zabava i skakanje, Bojenje za početak školske godine, Sklopivi metar na satima geometrije, Aston Martinom, Lamborghinijem i Ferrarijem krenuli u drugo polugodište, MiŠ u klupama, Europska godina vještina i Kartezijev koordinatni sustav, Misli kreativno, radi uporno, Suradnjom i izračunavanjem površina krenuli smo u sedmi razred, MiŠ u nastavi matematike šestog i sedmog razreda, Koliko je 28 metara kvadratnih?, Profesionalna orijentacija na matematički način, Petaši kao automehaničari, ličioci, parketari i putnici, Štrajk, pandemija, nastava na daljinu… A ocjene?, Projekt Čačkalica i izrada taburea, Obrnuta učionica za kraj nastavne godine,Tiha knjiga – učenici vježbaju prste, um i maštu,Matematika i pijesak,Igre i pojmovi u matematici, Školski natječaji uoči Večeri matematike,Aktivna uloga učenika u povezivanju matematike i stvarnosti, Praznici i domaća zadaća, Preslikavanje ravnine uz boje, glazbu i međuškolsku suradnju, Do metra kubnog u dvije minute, Prosječna ocjena – da ili ne aritmetičkoj sredini?, Pad ocjena iz matematike pri prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu, Poticajna okolina, In memoriam: Matematika je život – u sjećanje na Josipa Peteka (1944.-2008.), Neka pati koga smeta...
Matematička kombinatorika nudi beskonačno puno ideja i bit će zahtjevno u budućim godinama učenicima približiti matematičke teme i od njih tražiti određenu razinu znanja. Iako su matematičarima bliži brojevi, nego tekstovi, suradnja s MiŠ-em je na kraju poslužila kao kvalitetna arhiva materijala koji se mogu koristiti u svim nastavnim godinama sa svim generacijama. Godine prolaze, generacije učenika se mijenjaju, a u slovima i fotografijama će ostati matematički zapisi što i kako se radilo iz godine u godinu.
MiŠ (Matematika i škola) je stručno-metodički časopis koji se bavi nastavom matematike u najširem smislu. Namijenjen je prvenstveno učiteljima i nastavnicima matematike s ciljem unapređivanja nastave matematike u školama, ali i svima koji se na bilo koji način bave matematikom.
Niz godina pisac članaka u MiŠ-u je Željko Kraljić, izvrsni savjetnik, učitelj matematike u našoj školi i petnaest godina predavač Metodike matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Odsjek u Čakovcu. On je do sada u MiŠ-u objavio samostalno ili u suradnji s kolegicama i kolegama 29 stručnih članaka o raznim matematičkim temama u kojima pokazuje kako potaknuti učenje koje će matematiku učiniti primjenjivijom i životnijom učenicima.
Članke objavljuje posljednjih petnaestak godina, a teme su bile: Matematička zabava i skakanje, Bojenje za početak školske godine, Sklopivi metar na satima geometrije, Aston Martinom, Lamborghinijem i Ferrarijem krenuli u drugo polugodište, MiŠ u klupama, Europska godina vještina i Kartezijev koordinatni sustav, Misli kreativno, radi uporno, Suradnjom i izračunavanjem površina krenuli smo u sedmi razred, MiŠ u nastavi matematike šestog i sedmog razreda, Koliko je 28 metara kvadratnih?, Profesionalna orijentacija na matematički način, Petaši kao automehaničari, ličioci, parketari i putnici, Štrajk, pandemija, nastava na daljinu… A ocjene?, Projekt Čačkalica i izrada taburea, Obrnuta učionica za kraj nastavne godine,Tiha knjiga – učenici vježbaju prste, um i maštu,Matematika i pijesak,Igre i pojmovi u matematici, Školski natječaji uoči Večeri matematike,Aktivna uloga učenika u povezivanju matematike i stvarnosti, Praznici i domaća zadaća, Preslikavanje ravnine uz boje, glazbu i međuškolsku suradnju, Do metra kubnog u dvije minute, Prosječna ocjena – da ili ne aritmetičkoj sredini?, Pad ocjena iz matematike pri prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu, Poticajna okolina, In memoriam: Matematika je život – u sjećanje na Josipa Peteka (1944.-2008.), Neka pati koga smeta...
Matematička kombinatorika nudi beskonačno puno ideja i bit će zahtjevno u budućim godinama učenicima približiti matematičke teme i od njih tražiti određenu razinu znanja. Iako su matematičarima bliži brojevi, nego tekstovi, suradnja s MiŠ-em je na kraju poslužila kao kvalitetna arhiva materijala koji se mogu koristiti u svim nastavnim godinama sa svim generacijama. Godine prolaze, generacije učenika se mijenjaju, a u slovima i fotografijama će ostati matematički zapisi što i kako se radilo iz godine u godinu.
MiŠ (Matematika i škola) je stručno-metodički časopis koji se bavi nastavom matematike u najširem smislu. Namijenjen je prvenstveno učiteljima i nastavnicima matematike s ciljem unapređivanja nastave matematike u školama, ali i svima koji se na bilo koji način bave matematikom.
Niz godina pisac članaka u MiŠ-u je Željko Kraljić, izvrsni savjetnik, učitelj matematike u našoj školi i petnaest godina predavač Metodike matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu - Odsjek u Čakovcu. On je do sada u MiŠ-u objavio samostalno ili u suradnji s kolegicama i kolegama 29 stručnih članaka o raznim matematičkim temama u kojima pokazuje kako potaknuti učenje koje će matematiku učiniti primjenjivijom i životnijom učenicima.
Članke objavljuje posljednjih petnaestak godina, a teme su bile: Matematička zabava i skakanje, Bojenje za početak školske godine, Sklopivi metar na satima geometrije, Aston Martinom, Lamborghinijem i Ferrarijem krenuli u drugo polugodište, MiŠ u klupama, Europska godina vještina i Kartezijev koordinatni sustav, Misli kreativno, radi uporno, Suradnjom i izračunavanjem površina krenuli smo u sedmi razred, MiŠ u nastavi matematike šestog i sedmog razreda, Koliko je 28 metara kvadratnih?, Profesionalna orijentacija na matematički način, Petaši kao automehaničari, ličioci, parketari i putnici, Štrajk, pandemija, nastava na daljinu… A ocjene?, Projekt Čačkalica i izrada taburea, Obrnuta učionica za kraj nastavne godine,Tiha knjiga – učenici vježbaju prste, um i maštu,Matematika i pijesak,Igre i pojmovi u matematici, Školski natječaji uoči Večeri matematike,Aktivna uloga učenika u povezivanju matematike i stvarnosti, Praznici i domaća zadaća, Preslikavanje ravnine uz boje, glazbu i međuškolsku suradnju, Do metra kubnog u dvije minute, Prosječna ocjena – da ili ne aritmetičkoj sredini?, Pad ocjena iz matematike pri prijelazu iz razredne u predmetnu nastavu, Poticajna okolina, In memoriam: Matematika je život – u sjećanje na Josipa Peteka (1944.-2008.), Neka pati koga smeta...
Matematička kombinatorika nudi beskonačno puno ideja i bit će zahtjevno u budućim godinama učenicima približiti matematičke teme i od njih tražiti određenu razinu znanja. Iako su matematičarima bliži brojevi, nego tekstovi, suradnja s MiŠ-em je na kraju poslužila kao kvalitetna arhiva materijala koji se mogu koristiti u svim nastavnim godinama sa svim generacijama. Godine prolaze, generacije učenika se mijenjaju, a u slovima i fotografijama će ostati matematički zapisi što i kako se radilo iz godine u godinu.