preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu

Login
Galerija radova

      Božićna priredba -

    klikom na fotografije 

   pogledajte videozapise

 

     Dan škole

 

    Jesen okom fotografije

 

 

Erasmus +

Erasmus +

 

Upisi u srednju školu

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

E-dnevnik

Udžbenici 2024./2025.

Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025. 

LIKOVNE MAPE:

LIKOVNI SAT 5 - likovna mapa s
kolažem uz udžbenik za 5. razred
osnovne škole
 
LIKOVNI SAT 6 - likovna mapa s
kolažem uz udžbenik za 6. razred
osnovne škole
 
LIKOVNI SAT 7 - likovna mapa s
kolažem uz udžbenik za 7. razred
osnovne škole
 
LIKOVNI SAT 8 - likovna mapa s
kolažem uz udžbenik za 8. razred
osnovne škole
 
Ravnatelj škole

 

Ravnatelj:

Mladen Beuk, dipl.ing.

Primanje roditelja:

- utorak i četvrtak

od 15,30 do 16,30 sati.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 1. 2012.

Ukupno: 621618
Ovaj mjesec: 2126
Ovaj tjedan: 784
Danas: 7
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematički kraj godine: Europska oznaka kvalitete, betoniranje i MiŠ
Autor: Lea Kos Rešetar, 15. 6. 2023.

Učitelj utječe na vječnost: on nikada ne može znati gdje njegov utjecaj prestaje…

Pri kraju smo nastavne godine, ocjene su glavna tema, stres i napetost na svakom koraku. Da bi se bar malo u takvoj situaciji učenicima olakšao završetak nastavne godine u našoj školi kombiniramo praktičan dio sa završnim ponavljanjima na satovima matematike.

Učenici osmih razreda rade geometrijska tijela. Ideja je bila da se od papira napravi origami kocka kojoj će se na svaku stranu napisati jedna poslovica vezana uz učenje. Učenici osmih razreda u rujnu će sjesti u srednjoškolske klupe, a njihovo će mjesto zauzeti učenici petih razreda koje će dočekati kocke s mislima „Uma caruje“, „Znanje je moć“, „Vježba čini majstora“ i mnogim drugima. Poticajan i pozitivan doček u predmetnu nastavu.

 


Uz to osmaši su dobili slobodu napraviti kreativni i originalni rad za kraj svog osnovnoškolskog matematičkog puta. Kombinacijom matematičkih tijela izrađeni su svemirac i dvorac, učenici su napravili izuzetne radove s brojnim matematičkim elementima i pokazali koliko su vrijedni, marljivi i uporni u radu. Ovaj put nije bio problem raditi nekoliko sati kako bi se dokazalo da se može puno više i puno bolje.

Dodatan poticaj učenicima osmih razreda jest i objava njihovih matematičkih radova na temu rozete u stručnom metodičkom matematičkom časopisu Matematika i škola. U panoptikumu će biti objavljeni njihovi radovi što dovoljno govori koliko su precizni, uredni i pregledni.

Za to vrijeme učenici sedmih razreda ponavljaju gradivo o mnogokutima i krugu konstrukcijom i izradom pravilnih šesterokuta. Njihov pak je zadatak uz matematički dio u mnogokute upisati misli o učiteljima. Neke od njihovih rečenica su: „Uistinu poseban učitelj vrlo je mudar i vidi sutra u očima svakog djeteta!“ „Najveći znak učiteljevog uspjeha jest kada može reći: Djeca sada rade kao da mene nema!“ „Ja nisam učitelj, nego onaj koji budi.“ „Najbolji učitelji su oni koji vam pokazuju kamo gledati, ali vam ne govore što morate vidjeti.“ Dobar je učitelj poput svijeće – ona troši sebe kako bi drugima osvijetlila put.“ „Učitelj zna da je napravio dobar posao kada ga učenik više ne treba.“ „Slikari slikaju, doktori spašavaju, vatrogasci gase požar, učitelji nas vode na pravi put u životu.“

Učenici su pokazali i svoju humanitarnu stranu pa su se dali u konkretan i praktičan posao. Izmiješali su beton i napravili su 25 posuda za cvijeće. Nakon što beton stegne slijedi izravnavanje i brušenje ploha te u jesen bojanje i ukrašavanje. Konačni cilj ovog rada je prodaja na Božićnom sajmu za školsku humanitarnu grupu.

Uz sve to stigla je i obavijest da je škola nagrađena Europskom oznakom kvalitete za rad u eTwinning projektu „Matematičke video minijature“. To znači da je rad, rad naših učenika i suradnja s partnerima zadovoljio kriterije Okvira oznake kvalitete i dobio visoku ocjenu. Projekt će biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.

 



Priloženi dokumenti:
20230612_111122.jpg (130.76 KB)
20230613_112518.jpg (98.49 KB)
20230613_111800.jpg (165.15 KB)
20230614_122646.jpg (114.93 KB)
20230614_122705.jpg (263.15 KB)
20230614_121555.jpg (127.27 KB)
Ela_Leko_001_(1).jpg (279.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
JAVNI POZIV za davanje u najam/zakup školske sportske dvorane za školsku godinu 2022./2023.
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematički kraj godine: Europska oznaka kvalitete, betoniranje i MiŠ
Autor: Lea Kos Rešetar, 15. 6. 2023.

Učitelj utječe na vječnost: on nikada ne može znati gdje njegov utjecaj prestaje…

Pri kraju smo nastavne godine, ocjene su glavna tema, stres i napetost na svakom koraku. Da bi se bar malo u takvoj situaciji učenicima olakšao završetak nastavne godine u našoj školi kombiniramo praktičan dio sa završnim ponavljanjima na satovima matematike.

Učenici osmih razreda rade geometrijska tijela. Ideja je bila da se od papira napravi origami kocka kojoj će se na svaku stranu napisati jedna poslovica vezana uz učenje. Učenici osmih razreda u rujnu će sjesti u srednjoškolske klupe, a njihovo će mjesto zauzeti učenici petih razreda koje će dočekati kocke s mislima „Uma caruje“, „Znanje je moć“, „Vježba čini majstora“ i mnogim drugima. Poticajan i pozitivan doček u predmetnu nastavu.

 


Uz to osmaši su dobili slobodu napraviti kreativni i originalni rad za kraj svog osnovnoškolskog matematičkog puta. Kombinacijom matematičkih tijela izrađeni su svemirac i dvorac, učenici su napravili izuzetne radove s brojnim matematičkim elementima i pokazali koliko su vrijedni, marljivi i uporni u radu. Ovaj put nije bio problem raditi nekoliko sati kako bi se dokazalo da se može puno više i puno bolje.

Dodatan poticaj učenicima osmih razreda jest i objava njihovih matematičkih radova na temu rozete u stručnom metodičkom matematičkom časopisu Matematika i škola. U panoptikumu će biti objavljeni njihovi radovi što dovoljno govori koliko su precizni, uredni i pregledni.

Za to vrijeme učenici sedmih razreda ponavljaju gradivo o mnogokutima i krugu konstrukcijom i izradom pravilnih šesterokuta. Njihov pak je zadatak uz matematički dio u mnogokute upisati misli o učiteljima. Neke od njihovih rečenica su: „Uistinu poseban učitelj vrlo je mudar i vidi sutra u očima svakog djeteta!“ „Najveći znak učiteljevog uspjeha jest kada može reći: Djeca sada rade kao da mene nema!“ „Ja nisam učitelj, nego onaj koji budi.“ „Najbolji učitelji su oni koji vam pokazuju kamo gledati, ali vam ne govore što morate vidjeti.“ Dobar je učitelj poput svijeće – ona troši sebe kako bi drugima osvijetlila put.“ „Učitelj zna da je napravio dobar posao kada ga učenik više ne treba.“ „Slikari slikaju, doktori spašavaju, vatrogasci gase požar, učitelji nas vode na pravi put u životu.“

Učenici su pokazali i svoju humanitarnu stranu pa su se dali u konkretan i praktičan posao. Izmiješali su beton i napravili su 25 posuda za cvijeće. Nakon što beton stegne slijedi izravnavanje i brušenje ploha te u jesen bojanje i ukrašavanje. Konačni cilj ovog rada je prodaja na Božićnom sajmu za školsku humanitarnu grupu.

Uz sve to stigla je i obavijest da je škola nagrađena Europskom oznakom kvalitete za rad u eTwinning projektu „Matematičke video minijature“. To znači da je rad, rad naših učenika i suradnja s partnerima zadovoljio kriterije Okvira oznake kvalitete i dobio visoku ocjenu. Projekt će biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.

 



Priloženi dokumenti:
20230612_111122.jpg (130.76 KB)
20230613_112518.jpg (98.49 KB)
20230613_111800.jpg (165.15 KB)
20230614_122646.jpg (114.93 KB)
20230614_122705.jpg (263.15 KB)
20230614_121555.jpg (127.27 KB)
Ela_Leko_001_(1).jpg (279.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematički kraj godine: Europska oznaka kvalitete, betoniranje i MiŠ
Autor: Lea Kos Rešetar, 15. 6. 2023.

Učitelj utječe na vječnost: on nikada ne može znati gdje njegov utjecaj prestaje…

Pri kraju smo nastavne godine, ocjene su glavna tema, stres i napetost na svakom koraku. Da bi se bar malo u takvoj situaciji učenicima olakšao završetak nastavne godine u našoj školi kombiniramo praktičan dio sa završnim ponavljanjima na satovima matematike.

Učenici osmih razreda rade geometrijska tijela. Ideja je bila da se od papira napravi origami kocka kojoj će se na svaku stranu napisati jedna poslovica vezana uz učenje. Učenici osmih razreda u rujnu će sjesti u srednjoškolske klupe, a njihovo će mjesto zauzeti učenici petih razreda koje će dočekati kocke s mislima „Uma caruje“, „Znanje je moć“, „Vježba čini majstora“ i mnogim drugima. Poticajan i pozitivan doček u predmetnu nastavu.

 


Uz to osmaši su dobili slobodu napraviti kreativni i originalni rad za kraj svog osnovnoškolskog matematičkog puta. Kombinacijom matematičkih tijela izrađeni su svemirac i dvorac, učenici su napravili izuzetne radove s brojnim matematičkim elementima i pokazali koliko su vrijedni, marljivi i uporni u radu. Ovaj put nije bio problem raditi nekoliko sati kako bi se dokazalo da se može puno više i puno bolje.

Dodatan poticaj učenicima osmih razreda jest i objava njihovih matematičkih radova na temu rozete u stručnom metodičkom matematičkom časopisu Matematika i škola. U panoptikumu će biti objavljeni njihovi radovi što dovoljno govori koliko su precizni, uredni i pregledni.

Za to vrijeme učenici sedmih razreda ponavljaju gradivo o mnogokutima i krugu konstrukcijom i izradom pravilnih šesterokuta. Njihov pak je zadatak uz matematički dio u mnogokute upisati misli o učiteljima. Neke od njihovih rečenica su: „Uistinu poseban učitelj vrlo je mudar i vidi sutra u očima svakog djeteta!“ „Najveći znak učiteljevog uspjeha jest kada može reći: Djeca sada rade kao da mene nema!“ „Ja nisam učitelj, nego onaj koji budi.“ „Najbolji učitelji su oni koji vam pokazuju kamo gledati, ali vam ne govore što morate vidjeti.“ Dobar je učitelj poput svijeće – ona troši sebe kako bi drugima osvijetlila put.“ „Učitelj zna da je napravio dobar posao kada ga učenik više ne treba.“ „Slikari slikaju, doktori spašavaju, vatrogasci gase požar, učitelji nas vode na pravi put u životu.“

Učenici su pokazali i svoju humanitarnu stranu pa su se dali u konkretan i praktičan posao. Izmiješali su beton i napravili su 25 posuda za cvijeće. Nakon što beton stegne slijedi izravnavanje i brušenje ploha te u jesen bojanje i ukrašavanje. Konačni cilj ovog rada je prodaja na Božićnom sajmu za školsku humanitarnu grupu.

Uz sve to stigla je i obavijest da je škola nagrađena Europskom oznakom kvalitete za rad u eTwinning projektu „Matematičke video minijature“. To znači da je rad, rad naših učenika i suradnja s partnerima zadovoljio kriterije Okvira oznake kvalitete i dobio visoku ocjenu. Projekt će biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.

 



Priloženi dokumenti:
20230612_111122.jpg (130.76 KB)
20230613_112518.jpg (98.49 KB)
20230613_111800.jpg (165.15 KB)
20230614_122646.jpg (114.93 KB)
20230614_122705.jpg (263.15 KB)
20230614_121555.jpg (127.27 KB)
Ela_Leko_001_(1).jpg (279.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematički kraj godine: Europska oznaka kvalitete, betoniranje i MiŠ
Autor: Lea Kos Rešetar, 15. 6. 2023.

Učitelj utječe na vječnost: on nikada ne može znati gdje njegov utjecaj prestaje…

Pri kraju smo nastavne godine, ocjene su glavna tema, stres i napetost na svakom koraku. Da bi se bar malo u takvoj situaciji učenicima olakšao završetak nastavne godine u našoj školi kombiniramo praktičan dio sa završnim ponavljanjima na satovima matematike.

Učenici osmih razreda rade geometrijska tijela. Ideja je bila da se od papira napravi origami kocka kojoj će se na svaku stranu napisati jedna poslovica vezana uz učenje. Učenici osmih razreda u rujnu će sjesti u srednjoškolske klupe, a njihovo će mjesto zauzeti učenici petih razreda koje će dočekati kocke s mislima „Uma caruje“, „Znanje je moć“, „Vježba čini majstora“ i mnogim drugima. Poticajan i pozitivan doček u predmetnu nastavu.

 


Uz to osmaši su dobili slobodu napraviti kreativni i originalni rad za kraj svog osnovnoškolskog matematičkog puta. Kombinacijom matematičkih tijela izrađeni su svemirac i dvorac, učenici su napravili izuzetne radove s brojnim matematičkim elementima i pokazali koliko su vrijedni, marljivi i uporni u radu. Ovaj put nije bio problem raditi nekoliko sati kako bi se dokazalo da se može puno više i puno bolje.

Dodatan poticaj učenicima osmih razreda jest i objava njihovih matematičkih radova na temu rozete u stručnom metodičkom matematičkom časopisu Matematika i škola. U panoptikumu će biti objavljeni njihovi radovi što dovoljno govori koliko su precizni, uredni i pregledni.

Za to vrijeme učenici sedmih razreda ponavljaju gradivo o mnogokutima i krugu konstrukcijom i izradom pravilnih šesterokuta. Njihov pak je zadatak uz matematički dio u mnogokute upisati misli o učiteljima. Neke od njihovih rečenica su: „Uistinu poseban učitelj vrlo je mudar i vidi sutra u očima svakog djeteta!“ „Najveći znak učiteljevog uspjeha jest kada može reći: Djeca sada rade kao da mene nema!“ „Ja nisam učitelj, nego onaj koji budi.“ „Najbolji učitelji su oni koji vam pokazuju kamo gledati, ali vam ne govore što morate vidjeti.“ Dobar je učitelj poput svijeće – ona troši sebe kako bi drugima osvijetlila put.“ „Učitelj zna da je napravio dobar posao kada ga učenik više ne treba.“ „Slikari slikaju, doktori spašavaju, vatrogasci gase požar, učitelji nas vode na pravi put u životu.“

Učenici su pokazali i svoju humanitarnu stranu pa su se dali u konkretan i praktičan posao. Izmiješali su beton i napravili su 25 posuda za cvijeće. Nakon što beton stegne slijedi izravnavanje i brušenje ploha te u jesen bojanje i ukrašavanje. Konačni cilj ovog rada je prodaja na Božićnom sajmu za školsku humanitarnu grupu.

Uz sve to stigla je i obavijest da je škola nagrađena Europskom oznakom kvalitete za rad u eTwinning projektu „Matematičke video minijature“. To znači da je rad, rad naših učenika i suradnja s partnerima zadovoljio kriterije Okvira oznake kvalitete i dobio visoku ocjenu. Projekt će biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.

 



Priloženi dokumenti:
20230612_111122.jpg (130.76 KB)
20230613_112518.jpg (98.49 KB)
20230613_111800.jpg (165.15 KB)
20230614_122646.jpg (114.93 KB)
20230614_122705.jpg (263.15 KB)
20230614_121555.jpg (127.27 KB)
Ela_Leko_001_(1).jpg (279.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematički kraj godine: Europska oznaka kvalitete, betoniranje i MiŠ
Autor: Lea Kos Rešetar, 15. 6. 2023.

Učitelj utječe na vječnost: on nikada ne može znati gdje njegov utjecaj prestaje…

Pri kraju smo nastavne godine, ocjene su glavna tema, stres i napetost na svakom koraku. Da bi se bar malo u takvoj situaciji učenicima olakšao završetak nastavne godine u našoj školi kombiniramo praktičan dio sa završnim ponavljanjima na satovima matematike.

Učenici osmih razreda rade geometrijska tijela. Ideja je bila da se od papira napravi origami kocka kojoj će se na svaku stranu napisati jedna poslovica vezana uz učenje. Učenici osmih razreda u rujnu će sjesti u srednjoškolske klupe, a njihovo će mjesto zauzeti učenici petih razreda koje će dočekati kocke s mislima „Uma caruje“, „Znanje je moć“, „Vježba čini majstora“ i mnogim drugima. Poticajan i pozitivan doček u predmetnu nastavu.

 


Uz to osmaši su dobili slobodu napraviti kreativni i originalni rad za kraj svog osnovnoškolskog matematičkog puta. Kombinacijom matematičkih tijela izrađeni su svemirac i dvorac, učenici su napravili izuzetne radove s brojnim matematičkim elementima i pokazali koliko su vrijedni, marljivi i uporni u radu. Ovaj put nije bio problem raditi nekoliko sati kako bi se dokazalo da se može puno više i puno bolje.

Dodatan poticaj učenicima osmih razreda jest i objava njihovih matematičkih radova na temu rozete u stručnom metodičkom matematičkom časopisu Matematika i škola. U panoptikumu će biti objavljeni njihovi radovi što dovoljno govori koliko su precizni, uredni i pregledni.

Za to vrijeme učenici sedmih razreda ponavljaju gradivo o mnogokutima i krugu konstrukcijom i izradom pravilnih šesterokuta. Njihov pak je zadatak uz matematički dio u mnogokute upisati misli o učiteljima. Neke od njihovih rečenica su: „Uistinu poseban učitelj vrlo je mudar i vidi sutra u očima svakog djeteta!“ „Najveći znak učiteljevog uspjeha jest kada može reći: Djeca sada rade kao da mene nema!“ „Ja nisam učitelj, nego onaj koji budi.“ „Najbolji učitelji su oni koji vam pokazuju kamo gledati, ali vam ne govore što morate vidjeti.“ Dobar je učitelj poput svijeće – ona troši sebe kako bi drugima osvijetlila put.“ „Učitelj zna da je napravio dobar posao kada ga učenik više ne treba.“ „Slikari slikaju, doktori spašavaju, vatrogasci gase požar, učitelji nas vode na pravi put u životu.“

Učenici su pokazali i svoju humanitarnu stranu pa su se dali u konkretan i praktičan posao. Izmiješali su beton i napravili su 25 posuda za cvijeće. Nakon što beton stegne slijedi izravnavanje i brušenje ploha te u jesen bojanje i ukrašavanje. Konačni cilj ovog rada je prodaja na Božićnom sajmu za školsku humanitarnu grupu.

Uz sve to stigla je i obavijest da je škola nagrađena Europskom oznakom kvalitete za rad u eTwinning projektu „Matematičke video minijature“. To znači da je rad, rad naših učenika i suradnja s partnerima zadovoljio kriterije Okvira oznake kvalitete i dobio visoku ocjenu. Projekt će biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.

 



Priloženi dokumenti:
20230612_111122.jpg (130.76 KB)
20230613_112518.jpg (98.49 KB)
20230613_111800.jpg (165.15 KB)
20230614_122646.jpg (114.93 KB)
20230614_122705.jpg (263.15 KB)
20230614_121555.jpg (127.27 KB)
Ela_Leko_001_(1).jpg (279.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematički kraj godine: Europska oznaka kvalitete, betoniranje i MiŠ
Autor: Lea Kos Rešetar, 15. 6. 2023.

Učitelj utječe na vječnost: on nikada ne može znati gdje njegov utjecaj prestaje…

Pri kraju smo nastavne godine, ocjene su glavna tema, stres i napetost na svakom koraku. Da bi se bar malo u takvoj situaciji učenicima olakšao završetak nastavne godine u našoj školi kombiniramo praktičan dio sa završnim ponavljanjima na satovima matematike.

Učenici osmih razreda rade geometrijska tijela. Ideja je bila da se od papira napravi origami kocka kojoj će se na svaku stranu napisati jedna poslovica vezana uz učenje. Učenici osmih razreda u rujnu će sjesti u srednjoškolske klupe, a njihovo će mjesto zauzeti učenici petih razreda koje će dočekati kocke s mislima „Uma caruje“, „Znanje je moć“, „Vježba čini majstora“ i mnogim drugima. Poticajan i pozitivan doček u predmetnu nastavu.

 


Uz to osmaši su dobili slobodu napraviti kreativni i originalni rad za kraj svog osnovnoškolskog matematičkog puta. Kombinacijom matematičkih tijela izrađeni su svemirac i dvorac, učenici su napravili izuzetne radove s brojnim matematičkim elementima i pokazali koliko su vrijedni, marljivi i uporni u radu. Ovaj put nije bio problem raditi nekoliko sati kako bi se dokazalo da se može puno više i puno bolje.

Dodatan poticaj učenicima osmih razreda jest i objava njihovih matematičkih radova na temu rozete u stručnom metodičkom matematičkom časopisu Matematika i škola. U panoptikumu će biti objavljeni njihovi radovi što dovoljno govori koliko su precizni, uredni i pregledni.

Za to vrijeme učenici sedmih razreda ponavljaju gradivo o mnogokutima i krugu konstrukcijom i izradom pravilnih šesterokuta. Njihov pak je zadatak uz matematički dio u mnogokute upisati misli o učiteljima. Neke od njihovih rečenica su: „Uistinu poseban učitelj vrlo je mudar i vidi sutra u očima svakog djeteta!“ „Najveći znak učiteljevog uspjeha jest kada može reći: Djeca sada rade kao da mene nema!“ „Ja nisam učitelj, nego onaj koji budi.“ „Najbolji učitelji su oni koji vam pokazuju kamo gledati, ali vam ne govore što morate vidjeti.“ Dobar je učitelj poput svijeće – ona troši sebe kako bi drugima osvijetlila put.“ „Učitelj zna da je napravio dobar posao kada ga učenik više ne treba.“ „Slikari slikaju, doktori spašavaju, vatrogasci gase požar, učitelji nas vode na pravi put u životu.“

Učenici su pokazali i svoju humanitarnu stranu pa su se dali u konkretan i praktičan posao. Izmiješali su beton i napravili su 25 posuda za cvijeće. Nakon što beton stegne slijedi izravnavanje i brušenje ploha te u jesen bojanje i ukrašavanje. Konačni cilj ovog rada je prodaja na Božićnom sajmu za školsku humanitarnu grupu.

Uz sve to stigla je i obavijest da je škola nagrađena Europskom oznakom kvalitete za rad u eTwinning projektu „Matematičke video minijature“. To znači da je rad, rad naših učenika i suradnja s partnerima zadovoljio kriterije Okvira oznake kvalitete i dobio visoku ocjenu. Projekt će biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.

 



Priloženi dokumenti:
20230612_111122.jpg (130.76 KB)
20230613_112518.jpg (98.49 KB)
20230613_111800.jpg (165.15 KB)
20230614_122646.jpg (114.93 KB)
20230614_122705.jpg (263.15 KB)
20230614_121555.jpg (127.27 KB)
Ela_Leko_001_(1).jpg (279.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematički kraj godine: Europska oznaka kvalitete, betoniranje i MiŠ
Autor: Lea Kos Rešetar, 15. 6. 2023.

Učitelj utječe na vječnost: on nikada ne može znati gdje njegov utjecaj prestaje…

Pri kraju smo nastavne godine, ocjene su glavna tema, stres i napetost na svakom koraku. Da bi se bar malo u takvoj situaciji učenicima olakšao završetak nastavne godine u našoj školi kombiniramo praktičan dio sa završnim ponavljanjima na satovima matematike.

Učenici osmih razreda rade geometrijska tijela. Ideja je bila da se od papira napravi origami kocka kojoj će se na svaku stranu napisati jedna poslovica vezana uz učenje. Učenici osmih razreda u rujnu će sjesti u srednjoškolske klupe, a njihovo će mjesto zauzeti učenici petih razreda koje će dočekati kocke s mislima „Uma caruje“, „Znanje je moć“, „Vježba čini majstora“ i mnogim drugima. Poticajan i pozitivan doček u predmetnu nastavu.

 


Uz to osmaši su dobili slobodu napraviti kreativni i originalni rad za kraj svog osnovnoškolskog matematičkog puta. Kombinacijom matematičkih tijela izrađeni su svemirac i dvorac, učenici su napravili izuzetne radove s brojnim matematičkim elementima i pokazali koliko su vrijedni, marljivi i uporni u radu. Ovaj put nije bio problem raditi nekoliko sati kako bi se dokazalo da se može puno više i puno bolje.

Dodatan poticaj učenicima osmih razreda jest i objava njihovih matematičkih radova na temu rozete u stručnom metodičkom matematičkom časopisu Matematika i škola. U panoptikumu će biti objavljeni njihovi radovi što dovoljno govori koliko su precizni, uredni i pregledni.

Za to vrijeme učenici sedmih razreda ponavljaju gradivo o mnogokutima i krugu konstrukcijom i izradom pravilnih šesterokuta. Njihov pak je zadatak uz matematički dio u mnogokute upisati misli o učiteljima. Neke od njihovih rečenica su: „Uistinu poseban učitelj vrlo je mudar i vidi sutra u očima svakog djeteta!“ „Najveći znak učiteljevog uspjeha jest kada može reći: Djeca sada rade kao da mene nema!“ „Ja nisam učitelj, nego onaj koji budi.“ „Najbolji učitelji su oni koji vam pokazuju kamo gledati, ali vam ne govore što morate vidjeti.“ Dobar je učitelj poput svijeće – ona troši sebe kako bi drugima osvijetlila put.“ „Učitelj zna da je napravio dobar posao kada ga učenik više ne treba.“ „Slikari slikaju, doktori spašavaju, vatrogasci gase požar, učitelji nas vode na pravi put u životu.“

Učenici su pokazali i svoju humanitarnu stranu pa su se dali u konkretan i praktičan posao. Izmiješali su beton i napravili su 25 posuda za cvijeće. Nakon što beton stegne slijedi izravnavanje i brušenje ploha te u jesen bojanje i ukrašavanje. Konačni cilj ovog rada je prodaja na Božićnom sajmu za školsku humanitarnu grupu.

Uz sve to stigla je i obavijest da je škola nagrađena Europskom oznakom kvalitete za rad u eTwinning projektu „Matematičke video minijature“. To znači da je rad, rad naših učenika i suradnja s partnerima zadovoljio kriterije Okvira oznake kvalitete i dobio visoku ocjenu. Projekt će biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.

 



Priloženi dokumenti:
20230612_111122.jpg (130.76 KB)
20230613_112518.jpg (98.49 KB)
20230613_111800.jpg (165.15 KB)
20230614_122646.jpg (114.93 KB)
20230614_122705.jpg (263.15 KB)
20230614_121555.jpg (127.27 KB)
Ela_Leko_001_(1).jpg (279.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematički kraj godine: Europska oznaka kvalitete, betoniranje i MiŠ
Autor: Lea Kos Rešetar, 15. 6. 2023.

Učitelj utječe na vječnost: on nikada ne može znati gdje njegov utjecaj prestaje…

Pri kraju smo nastavne godine, ocjene su glavna tema, stres i napetost na svakom koraku. Da bi se bar malo u takvoj situaciji učenicima olakšao završetak nastavne godine u našoj školi kombiniramo praktičan dio sa završnim ponavljanjima na satovima matematike.

Učenici osmih razreda rade geometrijska tijela. Ideja je bila da se od papira napravi origami kocka kojoj će se na svaku stranu napisati jedna poslovica vezana uz učenje. Učenici osmih razreda u rujnu će sjesti u srednjoškolske klupe, a njihovo će mjesto zauzeti učenici petih razreda koje će dočekati kocke s mislima „Uma caruje“, „Znanje je moć“, „Vježba čini majstora“ i mnogim drugima. Poticajan i pozitivan doček u predmetnu nastavu.

 


Uz to osmaši su dobili slobodu napraviti kreativni i originalni rad za kraj svog osnovnoškolskog matematičkog puta. Kombinacijom matematičkih tijela izrađeni su svemirac i dvorac, učenici su napravili izuzetne radove s brojnim matematičkim elementima i pokazali koliko su vrijedni, marljivi i uporni u radu. Ovaj put nije bio problem raditi nekoliko sati kako bi se dokazalo da se može puno više i puno bolje.

Dodatan poticaj učenicima osmih razreda jest i objava njihovih matematičkih radova na temu rozete u stručnom metodičkom matematičkom časopisu Matematika i škola. U panoptikumu će biti objavljeni njihovi radovi što dovoljno govori koliko su precizni, uredni i pregledni.

Za to vrijeme učenici sedmih razreda ponavljaju gradivo o mnogokutima i krugu konstrukcijom i izradom pravilnih šesterokuta. Njihov pak je zadatak uz matematički dio u mnogokute upisati misli o učiteljima. Neke od njihovih rečenica su: „Uistinu poseban učitelj vrlo je mudar i vidi sutra u očima svakog djeteta!“ „Najveći znak učiteljevog uspjeha jest kada može reći: Djeca sada rade kao da mene nema!“ „Ja nisam učitelj, nego onaj koji budi.“ „Najbolji učitelji su oni koji vam pokazuju kamo gledati, ali vam ne govore što morate vidjeti.“ Dobar je učitelj poput svijeće – ona troši sebe kako bi drugima osvijetlila put.“ „Učitelj zna da je napravio dobar posao kada ga učenik više ne treba.“ „Slikari slikaju, doktori spašavaju, vatrogasci gase požar, učitelji nas vode na pravi put u životu.“

Učenici su pokazali i svoju humanitarnu stranu pa su se dali u konkretan i praktičan posao. Izmiješali su beton i napravili su 25 posuda za cvijeće. Nakon što beton stegne slijedi izravnavanje i brušenje ploha te u jesen bojanje i ukrašavanje. Konačni cilj ovog rada je prodaja na Božićnom sajmu za školsku humanitarnu grupu.

Uz sve to stigla je i obavijest da je škola nagrađena Europskom oznakom kvalitete za rad u eTwinning projektu „Matematičke video minijature“. To znači da je rad, rad naših učenika i suradnja s partnerima zadovoljio kriterije Okvira oznake kvalitete i dobio visoku ocjenu. Projekt će biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.

 



Priloženi dokumenti:
20230612_111122.jpg (130.76 KB)
20230613_112518.jpg (98.49 KB)
20230613_111800.jpg (165.15 KB)
20230614_122646.jpg (114.93 KB)
20230614_122705.jpg (263.15 KB)
20230614_121555.jpg (127.27 KB)
Ela_Leko_001_(1).jpg (279.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematički kraj godine: Europska oznaka kvalitete, betoniranje i MiŠ
Autor: Lea Kos Rešetar, 15. 6. 2023.

Učitelj utječe na vječnost: on nikada ne može znati gdje njegov utjecaj prestaje…

Pri kraju smo nastavne godine, ocjene su glavna tema, stres i napetost na svakom koraku. Da bi se bar malo u takvoj situaciji učenicima olakšao završetak nastavne godine u našoj školi kombiniramo praktičan dio sa završnim ponavljanjima na satovima matematike.

Učenici osmih razreda rade geometrijska tijela. Ideja je bila da se od papira napravi origami kocka kojoj će se na svaku stranu napisati jedna poslovica vezana uz učenje. Učenici osmih razreda u rujnu će sjesti u srednjoškolske klupe, a njihovo će mjesto zauzeti učenici petih razreda koje će dočekati kocke s mislima „Uma caruje“, „Znanje je moć“, „Vježba čini majstora“ i mnogim drugima. Poticajan i pozitivan doček u predmetnu nastavu.

 


Uz to osmaši su dobili slobodu napraviti kreativni i originalni rad za kraj svog osnovnoškolskog matematičkog puta. Kombinacijom matematičkih tijela izrađeni su svemirac i dvorac, učenici su napravili izuzetne radove s brojnim matematičkim elementima i pokazali koliko su vrijedni, marljivi i uporni u radu. Ovaj put nije bio problem raditi nekoliko sati kako bi se dokazalo da se može puno više i puno bolje.

Dodatan poticaj učenicima osmih razreda jest i objava njihovih matematičkih radova na temu rozete u stručnom metodičkom matematičkom časopisu Matematika i škola. U panoptikumu će biti objavljeni njihovi radovi što dovoljno govori koliko su precizni, uredni i pregledni.

Za to vrijeme učenici sedmih razreda ponavljaju gradivo o mnogokutima i krugu konstrukcijom i izradom pravilnih šesterokuta. Njihov pak je zadatak uz matematički dio u mnogokute upisati misli o učiteljima. Neke od njihovih rečenica su: „Uistinu poseban učitelj vrlo je mudar i vidi sutra u očima svakog djeteta!“ „Najveći znak učiteljevog uspjeha jest kada može reći: Djeca sada rade kao da mene nema!“ „Ja nisam učitelj, nego onaj koji budi.“ „Najbolji učitelji su oni koji vam pokazuju kamo gledati, ali vam ne govore što morate vidjeti.“ Dobar je učitelj poput svijeće – ona troši sebe kako bi drugima osvijetlila put.“ „Učitelj zna da je napravio dobar posao kada ga učenik više ne treba.“ „Slikari slikaju, doktori spašavaju, vatrogasci gase požar, učitelji nas vode na pravi put u životu.“

Učenici su pokazali i svoju humanitarnu stranu pa su se dali u konkretan i praktičan posao. Izmiješali su beton i napravili su 25 posuda za cvijeće. Nakon što beton stegne slijedi izravnavanje i brušenje ploha te u jesen bojanje i ukrašavanje. Konačni cilj ovog rada je prodaja na Božićnom sajmu za školsku humanitarnu grupu.

Uz sve to stigla je i obavijest da je škola nagrađena Europskom oznakom kvalitete za rad u eTwinning projektu „Matematičke video minijature“. To znači da je rad, rad naših učenika i suradnja s partnerima zadovoljio kriterije Okvira oznake kvalitete i dobio visoku ocjenu. Projekt će biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.

 



Priloženi dokumenti:
20230612_111122.jpg (130.76 KB)
20230613_112518.jpg (98.49 KB)
20230613_111800.jpg (165.15 KB)
20230614_122646.jpg (114.93 KB)
20230614_122705.jpg (263.15 KB)
20230614_121555.jpg (127.27 KB)
Ela_Leko_001_(1).jpg (279.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematički kraj godine: Europska oznaka kvalitete, betoniranje i MiŠ
Autor: Lea Kos Rešetar, 15. 6. 2023.

Učitelj utječe na vječnost: on nikada ne može znati gdje njegov utjecaj prestaje…

Pri kraju smo nastavne godine, ocjene su glavna tema, stres i napetost na svakom koraku. Da bi se bar malo u takvoj situaciji učenicima olakšao završetak nastavne godine u našoj školi kombiniramo praktičan dio sa završnim ponavljanjima na satovima matematike.

Učenici osmih razreda rade geometrijska tijela. Ideja je bila da se od papira napravi origami kocka kojoj će se na svaku stranu napisati jedna poslovica vezana uz učenje. Učenici osmih razreda u rujnu će sjesti u srednjoškolske klupe, a njihovo će mjesto zauzeti učenici petih razreda koje će dočekati kocke s mislima „Uma caruje“, „Znanje je moć“, „Vježba čini majstora“ i mnogim drugima. Poticajan i pozitivan doček u predmetnu nastavu.

 


Uz to osmaši su dobili slobodu napraviti kreativni i originalni rad za kraj svog osnovnoškolskog matematičkog puta. Kombinacijom matematičkih tijela izrađeni su svemirac i dvorac, učenici su napravili izuzetne radove s brojnim matematičkim elementima i pokazali koliko su vrijedni, marljivi i uporni u radu. Ovaj put nije bio problem raditi nekoliko sati kako bi se dokazalo da se može puno više i puno bolje.

Dodatan poticaj učenicima osmih razreda jest i objava njihovih matematičkih radova na temu rozete u stručnom metodičkom matematičkom časopisu Matematika i škola. U panoptikumu će biti objavljeni njihovi radovi što dovoljno govori koliko su precizni, uredni i pregledni.

Za to vrijeme učenici sedmih razreda ponavljaju gradivo o mnogokutima i krugu konstrukcijom i izradom pravilnih šesterokuta. Njihov pak je zadatak uz matematički dio u mnogokute upisati misli o učiteljima. Neke od njihovih rečenica su: „Uistinu poseban učitelj vrlo je mudar i vidi sutra u očima svakog djeteta!“ „Najveći znak učiteljevog uspjeha jest kada može reći: Djeca sada rade kao da mene nema!“ „Ja nisam učitelj, nego onaj koji budi.“ „Najbolji učitelji su oni koji vam pokazuju kamo gledati, ali vam ne govore što morate vidjeti.“ Dobar je učitelj poput svijeće – ona troši sebe kako bi drugima osvijetlila put.“ „Učitelj zna da je napravio dobar posao kada ga učenik više ne treba.“ „Slikari slikaju, doktori spašavaju, vatrogasci gase požar, učitelji nas vode na pravi put u životu.“

Učenici su pokazali i svoju humanitarnu stranu pa su se dali u konkretan i praktičan posao. Izmiješali su beton i napravili su 25 posuda za cvijeće. Nakon što beton stegne slijedi izravnavanje i brušenje ploha te u jesen bojanje i ukrašavanje. Konačni cilj ovog rada je prodaja na Božićnom sajmu za školsku humanitarnu grupu.

Uz sve to stigla je i obavijest da je škola nagrađena Europskom oznakom kvalitete za rad u eTwinning projektu „Matematičke video minijature“. To znači da je rad, rad naših učenika i suradnja s partnerima zadovoljio kriterije Okvira oznake kvalitete i dobio visoku ocjenu. Projekt će biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.

 



Priloženi dokumenti:
20230612_111122.jpg (130.76 KB)
20230613_112518.jpg (98.49 KB)
20230613_111800.jpg (165.15 KB)
20230614_122646.jpg (114.93 KB)
20230614_122705.jpg (263.15 KB)
20230614_121555.jpg (127.27 KB)
Ela_Leko_001_(1).jpg (279.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematički kraj godine: Europska oznaka kvalitete, betoniranje i MiŠ
Autor: Lea Kos Rešetar, 15. 6. 2023.

Učitelj utječe na vječnost: on nikada ne može znati gdje njegov utjecaj prestaje…

Pri kraju smo nastavne godine, ocjene su glavna tema, stres i napetost na svakom koraku. Da bi se bar malo u takvoj situaciji učenicima olakšao završetak nastavne godine u našoj školi kombiniramo praktičan dio sa završnim ponavljanjima na satovima matematike.

Učenici osmih razreda rade geometrijska tijela. Ideja je bila da se od papira napravi origami kocka kojoj će se na svaku stranu napisati jedna poslovica vezana uz učenje. Učenici osmih razreda u rujnu će sjesti u srednjoškolske klupe, a njihovo će mjesto zauzeti učenici petih razreda koje će dočekati kocke s mislima „Uma caruje“, „Znanje je moć“, „Vježba čini majstora“ i mnogim drugima. Poticajan i pozitivan doček u predmetnu nastavu.

 


Uz to osmaši su dobili slobodu napraviti kreativni i originalni rad za kraj svog osnovnoškolskog matematičkog puta. Kombinacijom matematičkih tijela izrađeni su svemirac i dvorac, učenici su napravili izuzetne radove s brojnim matematičkim elementima i pokazali koliko su vrijedni, marljivi i uporni u radu. Ovaj put nije bio problem raditi nekoliko sati kako bi se dokazalo da se može puno više i puno bolje.

Dodatan poticaj učenicima osmih razreda jest i objava njihovih matematičkih radova na temu rozete u stručnom metodičkom matematičkom časopisu Matematika i škola. U panoptikumu će biti objavljeni njihovi radovi što dovoljno govori koliko su precizni, uredni i pregledni.

Za to vrijeme učenici sedmih razreda ponavljaju gradivo o mnogokutima i krugu konstrukcijom i izradom pravilnih šesterokuta. Njihov pak je zadatak uz matematički dio u mnogokute upisati misli o učiteljima. Neke od njihovih rečenica su: „Uistinu poseban učitelj vrlo je mudar i vidi sutra u očima svakog djeteta!“ „Najveći znak učiteljevog uspjeha jest kada može reći: Djeca sada rade kao da mene nema!“ „Ja nisam učitelj, nego onaj koji budi.“ „Najbolji učitelji su oni koji vam pokazuju kamo gledati, ali vam ne govore što morate vidjeti.“ Dobar je učitelj poput svijeće – ona troši sebe kako bi drugima osvijetlila put.“ „Učitelj zna da je napravio dobar posao kada ga učenik više ne treba.“ „Slikari slikaju, doktori spašavaju, vatrogasci gase požar, učitelji nas vode na pravi put u životu.“

Učenici su pokazali i svoju humanitarnu stranu pa su se dali u konkretan i praktičan posao. Izmiješali su beton i napravili su 25 posuda za cvijeće. Nakon što beton stegne slijedi izravnavanje i brušenje ploha te u jesen bojanje i ukrašavanje. Konačni cilj ovog rada je prodaja na Božićnom sajmu za školsku humanitarnu grupu.

Uz sve to stigla je i obavijest da je škola nagrađena Europskom oznakom kvalitete za rad u eTwinning projektu „Matematičke video minijature“. To znači da je rad, rad naših učenika i suradnja s partnerima zadovoljio kriterije Okvira oznake kvalitete i dobio visoku ocjenu. Projekt će biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.

 



Priloženi dokumenti:
20230612_111122.jpg (130.76 KB)
20230613_112518.jpg (98.49 KB)
20230613_111800.jpg (165.15 KB)
20230614_122646.jpg (114.93 KB)
20230614_122705.jpg (263.15 KB)
20230614_121555.jpg (127.27 KB)
Ela_Leko_001_(1).jpg (279.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematički kraj godine: Europska oznaka kvalitete, betoniranje i MiŠ
Autor: Lea Kos Rešetar, 15. 6. 2023.

Učitelj utječe na vječnost: on nikada ne može znati gdje njegov utjecaj prestaje…

Pri kraju smo nastavne godine, ocjene su glavna tema, stres i napetost na svakom koraku. Da bi se bar malo u takvoj situaciji učenicima olakšao završetak nastavne godine u našoj školi kombiniramo praktičan dio sa završnim ponavljanjima na satovima matematike.

Učenici osmih razreda rade geometrijska tijela. Ideja je bila da se od papira napravi origami kocka kojoj će se na svaku stranu napisati jedna poslovica vezana uz učenje. Učenici osmih razreda u rujnu će sjesti u srednjoškolske klupe, a njihovo će mjesto zauzeti učenici petih razreda koje će dočekati kocke s mislima „Uma caruje“, „Znanje je moć“, „Vježba čini majstora“ i mnogim drugima. Poticajan i pozitivan doček u predmetnu nastavu.

 


Uz to osmaši su dobili slobodu napraviti kreativni i originalni rad za kraj svog osnovnoškolskog matematičkog puta. Kombinacijom matematičkih tijela izrađeni su svemirac i dvorac, učenici su napravili izuzetne radove s brojnim matematičkim elementima i pokazali koliko su vrijedni, marljivi i uporni u radu. Ovaj put nije bio problem raditi nekoliko sati kako bi se dokazalo da se može puno više i puno bolje.

Dodatan poticaj učenicima osmih razreda jest i objava njihovih matematičkih radova na temu rozete u stručnom metodičkom matematičkom časopisu Matematika i škola. U panoptikumu će biti objavljeni njihovi radovi što dovoljno govori koliko su precizni, uredni i pregledni.

Za to vrijeme učenici sedmih razreda ponavljaju gradivo o mnogokutima i krugu konstrukcijom i izradom pravilnih šesterokuta. Njihov pak je zadatak uz matematički dio u mnogokute upisati misli o učiteljima. Neke od njihovih rečenica su: „Uistinu poseban učitelj vrlo je mudar i vidi sutra u očima svakog djeteta!“ „Najveći znak učiteljevog uspjeha jest kada može reći: Djeca sada rade kao da mene nema!“ „Ja nisam učitelj, nego onaj koji budi.“ „Najbolji učitelji su oni koji vam pokazuju kamo gledati, ali vam ne govore što morate vidjeti.“ Dobar je učitelj poput svijeće – ona troši sebe kako bi drugima osvijetlila put.“ „Učitelj zna da je napravio dobar posao kada ga učenik više ne treba.“ „Slikari slikaju, doktori spašavaju, vatrogasci gase požar, učitelji nas vode na pravi put u životu.“

Učenici su pokazali i svoju humanitarnu stranu pa su se dali u konkretan i praktičan posao. Izmiješali su beton i napravili su 25 posuda za cvijeće. Nakon što beton stegne slijedi izravnavanje i brušenje ploha te u jesen bojanje i ukrašavanje. Konačni cilj ovog rada je prodaja na Božićnom sajmu za školsku humanitarnu grupu.

Uz sve to stigla je i obavijest da je škola nagrađena Europskom oznakom kvalitete za rad u eTwinning projektu „Matematičke video minijature“. To znači da je rad, rad naših učenika i suradnja s partnerima zadovoljio kriterije Okvira oznake kvalitete i dobio visoku ocjenu. Projekt će biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.

 



Priloženi dokumenti:
20230612_111122.jpg (130.76 KB)
20230613_112518.jpg (98.49 KB)
20230613_111800.jpg (165.15 KB)
20230614_122646.jpg (114.93 KB)
20230614_122705.jpg (263.15 KB)
20230614_121555.jpg (127.27 KB)
Ela_Leko_001_(1).jpg (279.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematički kraj godine: Europska oznaka kvalitete, betoniranje i MiŠ
Autor: Lea Kos Rešetar, 15. 6. 2023.

Učitelj utječe na vječnost: on nikada ne može znati gdje njegov utjecaj prestaje…

Pri kraju smo nastavne godine, ocjene su glavna tema, stres i napetost na svakom koraku. Da bi se bar malo u takvoj situaciji učenicima olakšao završetak nastavne godine u našoj školi kombiniramo praktičan dio sa završnim ponavljanjima na satovima matematike.

Učenici osmih razreda rade geometrijska tijela. Ideja je bila da se od papira napravi origami kocka kojoj će se na svaku stranu napisati jedna poslovica vezana uz učenje. Učenici osmih razreda u rujnu će sjesti u srednjoškolske klupe, a njihovo će mjesto zauzeti učenici petih razreda koje će dočekati kocke s mislima „Uma caruje“, „Znanje je moć“, „Vježba čini majstora“ i mnogim drugima. Poticajan i pozitivan doček u predmetnu nastavu.

 


Uz to osmaši su dobili slobodu napraviti kreativni i originalni rad za kraj svog osnovnoškolskog matematičkog puta. Kombinacijom matematičkih tijela izrađeni su svemirac i dvorac, učenici su napravili izuzetne radove s brojnim matematičkim elementima i pokazali koliko su vrijedni, marljivi i uporni u radu. Ovaj put nije bio problem raditi nekoliko sati kako bi se dokazalo da se može puno više i puno bolje.

Dodatan poticaj učenicima osmih razreda jest i objava njihovih matematičkih radova na temu rozete u stručnom metodičkom matematičkom časopisu Matematika i škola. U panoptikumu će biti objavljeni njihovi radovi što dovoljno govori koliko su precizni, uredni i pregledni.

Za to vrijeme učenici sedmih razreda ponavljaju gradivo o mnogokutima i krugu konstrukcijom i izradom pravilnih šesterokuta. Njihov pak je zadatak uz matematički dio u mnogokute upisati misli o učiteljima. Neke od njihovih rečenica su: „Uistinu poseban učitelj vrlo je mudar i vidi sutra u očima svakog djeteta!“ „Najveći znak učiteljevog uspjeha jest kada može reći: Djeca sada rade kao da mene nema!“ „Ja nisam učitelj, nego onaj koji budi.“ „Najbolji učitelji su oni koji vam pokazuju kamo gledati, ali vam ne govore što morate vidjeti.“ Dobar je učitelj poput svijeće – ona troši sebe kako bi drugima osvijetlila put.“ „Učitelj zna da je napravio dobar posao kada ga učenik više ne treba.“ „Slikari slikaju, doktori spašavaju, vatrogasci gase požar, učitelji nas vode na pravi put u životu.“

Učenici su pokazali i svoju humanitarnu stranu pa su se dali u konkretan i praktičan posao. Izmiješali su beton i napravili su 25 posuda za cvijeće. Nakon što beton stegne slijedi izravnavanje i brušenje ploha te u jesen bojanje i ukrašavanje. Konačni cilj ovog rada je prodaja na Božićnom sajmu za školsku humanitarnu grupu.

Uz sve to stigla je i obavijest da je škola nagrađena Europskom oznakom kvalitete za rad u eTwinning projektu „Matematičke video minijature“. To znači da je rad, rad naših učenika i suradnja s partnerima zadovoljio kriterije Okvira oznake kvalitete i dobio visoku ocjenu. Projekt će biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.

 



Priloženi dokumenti:
20230612_111122.jpg (130.76 KB)
20230613_112518.jpg (98.49 KB)
20230613_111800.jpg (165.15 KB)
20230614_122646.jpg (114.93 KB)
20230614_122705.jpg (263.15 KB)
20230614_121555.jpg (127.27 KB)
Ela_Leko_001_(1).jpg (279.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematički kraj godine: Europska oznaka kvalitete, betoniranje i MiŠ
Autor: Lea Kos Rešetar, 15. 6. 2023.

Učitelj utječe na vječnost: on nikada ne može znati gdje njegov utjecaj prestaje…

Pri kraju smo nastavne godine, ocjene su glavna tema, stres i napetost na svakom koraku. Da bi se bar malo u takvoj situaciji učenicima olakšao završetak nastavne godine u našoj školi kombiniramo praktičan dio sa završnim ponavljanjima na satovima matematike.

Učenici osmih razreda rade geometrijska tijela. Ideja je bila da se od papira napravi origami kocka kojoj će se na svaku stranu napisati jedna poslovica vezana uz učenje. Učenici osmih razreda u rujnu će sjesti u srednjoškolske klupe, a njihovo će mjesto zauzeti učenici petih razreda koje će dočekati kocke s mislima „Uma caruje“, „Znanje je moć“, „Vježba čini majstora“ i mnogim drugima. Poticajan i pozitivan doček u predmetnu nastavu.

 


Uz to osmaši su dobili slobodu napraviti kreativni i originalni rad za kraj svog osnovnoškolskog matematičkog puta. Kombinacijom matematičkih tijela izrađeni su svemirac i dvorac, učenici su napravili izuzetne radove s brojnim matematičkim elementima i pokazali koliko su vrijedni, marljivi i uporni u radu. Ovaj put nije bio problem raditi nekoliko sati kako bi se dokazalo da se može puno više i puno bolje.

Dodatan poticaj učenicima osmih razreda jest i objava njihovih matematičkih radova na temu rozete u stručnom metodičkom matematičkom časopisu Matematika i škola. U panoptikumu će biti objavljeni njihovi radovi što dovoljno govori koliko su precizni, uredni i pregledni.

Za to vrijeme učenici sedmih razreda ponavljaju gradivo o mnogokutima i krugu konstrukcijom i izradom pravilnih šesterokuta. Njihov pak je zadatak uz matematički dio u mnogokute upisati misli o učiteljima. Neke od njihovih rečenica su: „Uistinu poseban učitelj vrlo je mudar i vidi sutra u očima svakog djeteta!“ „Najveći znak učiteljevog uspjeha jest kada može reći: Djeca sada rade kao da mene nema!“ „Ja nisam učitelj, nego onaj koji budi.“ „Najbolji učitelji su oni koji vam pokazuju kamo gledati, ali vam ne govore što morate vidjeti.“ Dobar je učitelj poput svijeće – ona troši sebe kako bi drugima osvijetlila put.“ „Učitelj zna da je napravio dobar posao kada ga učenik više ne treba.“ „Slikari slikaju, doktori spašavaju, vatrogasci gase požar, učitelji nas vode na pravi put u životu.“

Učenici su pokazali i svoju humanitarnu stranu pa su se dali u konkretan i praktičan posao. Izmiješali su beton i napravili su 25 posuda za cvijeće. Nakon što beton stegne slijedi izravnavanje i brušenje ploha te u jesen bojanje i ukrašavanje. Konačni cilj ovog rada je prodaja na Božićnom sajmu za školsku humanitarnu grupu.

Uz sve to stigla je i obavijest da je škola nagrađena Europskom oznakom kvalitete za rad u eTwinning projektu „Matematičke video minijature“. To znači da je rad, rad naših učenika i suradnja s partnerima zadovoljio kriterije Okvira oznake kvalitete i dobio visoku ocjenu. Projekt će biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.

 



Priloženi dokumenti:
20230612_111122.jpg (130.76 KB)
20230613_112518.jpg (98.49 KB)
20230613_111800.jpg (165.15 KB)
20230614_122646.jpg (114.93 KB)
20230614_122705.jpg (263.15 KB)
20230614_121555.jpg (127.27 KB)
Ela_Leko_001_(1).jpg (279.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematički kraj godine: Europska oznaka kvalitete, betoniranje i MiŠ
Autor: Lea Kos Rešetar, 15. 6. 2023.

Učitelj utječe na vječnost: on nikada ne može znati gdje njegov utjecaj prestaje…

Pri kraju smo nastavne godine, ocjene su glavna tema, stres i napetost na svakom koraku. Da bi se bar malo u takvoj situaciji učenicima olakšao završetak nastavne godine u našoj školi kombiniramo praktičan dio sa završnim ponavljanjima na satovima matematike.

Učenici osmih razreda rade geometrijska tijela. Ideja je bila da se od papira napravi origami kocka kojoj će se na svaku stranu napisati jedna poslovica vezana uz učenje. Učenici osmih razreda u rujnu će sjesti u srednjoškolske klupe, a njihovo će mjesto zauzeti učenici petih razreda koje će dočekati kocke s mislima „Uma caruje“, „Znanje je moć“, „Vježba čini majstora“ i mnogim drugima. Poticajan i pozitivan doček u predmetnu nastavu.

 


Uz to osmaši su dobili slobodu napraviti kreativni i originalni rad za kraj svog osnovnoškolskog matematičkog puta. Kombinacijom matematičkih tijela izrađeni su svemirac i dvorac, učenici su napravili izuzetne radove s brojnim matematičkim elementima i pokazali koliko su vrijedni, marljivi i uporni u radu. Ovaj put nije bio problem raditi nekoliko sati kako bi se dokazalo da se može puno više i puno bolje.

Dodatan poticaj učenicima osmih razreda jest i objava njihovih matematičkih radova na temu rozete u stručnom metodičkom matematičkom časopisu Matematika i škola. U panoptikumu će biti objavljeni njihovi radovi što dovoljno govori koliko su precizni, uredni i pregledni.

Za to vrijeme učenici sedmih razreda ponavljaju gradivo o mnogokutima i krugu konstrukcijom i izradom pravilnih šesterokuta. Njihov pak je zadatak uz matematički dio u mnogokute upisati misli o učiteljima. Neke od njihovih rečenica su: „Uistinu poseban učitelj vrlo je mudar i vidi sutra u očima svakog djeteta!“ „Najveći znak učiteljevog uspjeha jest kada može reći: Djeca sada rade kao da mene nema!“ „Ja nisam učitelj, nego onaj koji budi.“ „Najbolji učitelji su oni koji vam pokazuju kamo gledati, ali vam ne govore što morate vidjeti.“ Dobar je učitelj poput svijeće – ona troši sebe kako bi drugima osvijetlila put.“ „Učitelj zna da je napravio dobar posao kada ga učenik više ne treba.“ „Slikari slikaju, doktori spašavaju, vatrogasci gase požar, učitelji nas vode na pravi put u životu.“

Učenici su pokazali i svoju humanitarnu stranu pa su se dali u konkretan i praktičan posao. Izmiješali su beton i napravili su 25 posuda za cvijeće. Nakon što beton stegne slijedi izravnavanje i brušenje ploha te u jesen bojanje i ukrašavanje. Konačni cilj ovog rada je prodaja na Božićnom sajmu za školsku humanitarnu grupu.

Uz sve to stigla je i obavijest da je škola nagrađena Europskom oznakom kvalitete za rad u eTwinning projektu „Matematičke video minijature“. To znači da je rad, rad naših učenika i suradnja s partnerima zadovoljio kriterije Okvira oznake kvalitete i dobio visoku ocjenu. Projekt će biti predstavljen u posebnom dijelu na Europskoj školskoj obrazovnoj platformi.

 



Priloženi dokumenti:
20230612_111122.jpg (130.76 KB)
20230613_112518.jpg (98.49 KB)
20230613_111800.jpg (165.15 KB)
20230614_122646.jpg (114.93 KB)
20230614_122705.jpg (263.15 KB)
20230614_121555.jpg (127.27 KB)
Ela_Leko_001_(1).jpg (279.38 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju