Dobro došli na mrežne stranice
OŠ Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu
Popis udžbenika za 2025./2026. šk. god.
Obilježili smo Mjesec hrvatske knjige 2025. Knjižničari kao superjunaci Odabrali knjižničari…
Mjesec hrvatske knjige obilježava se svake godine od 15. listopada do 15. studenoga u knjižnicama diljem Hrvatske. Tema ovogodišnje manifestacije bila je Knjižničari kao superjunaci sa željom da se naglasi često manje primjetna, a iznimno važna uloga knjižničara u...
Radionica Udruge arhitekata Međimurja i Muraia “Promatranje s razumijevanjem”
Dana 11. studenog 2025.g. učenici trećih razreda naše škole sudjelovali su u radionici Udruge arhitekata Međimurja i Muraia "Promatranje s razumijevanjem". Cilj programa je edukacija djece kao nadogradnja osnovnih znanja o fizičkom prostoru koji nas okružuje kroz...
Pripreme za 15. Svjetski dan tablice množenja
U studenome imamo priliku sudjelovati na jednodnevnom festivalu tablice množenja – manifestaciji koja se obilježava diljem svijeta. Cilj Svjetskog dana tablice množenja jest potaknuti sve, i djecu i odrasle, na vježbanje vještine množenja. Učenici koji su pomalo...
Kuc, kuc knjižnica – bajkovita pričaonica
Međunarodni mjesec školskih knjižnica Tema MMŠK-a 2025.: Daleko od knjižnih polica, a blizu pričama: umjetna inteligencija, knjižnice i budućnost priča Ovogodišnja tema, prema uvodnim riječima predsjedavajućih IASL-a, poziva nas da sanjamo, stvaramo i ponovno...
Na MAT ligi 70 učenika
Nova nastavna godina u OŠ Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu započela je bogato – nizom matematičkih aktivnosti koje učenicima nude priliku za usvajanje novih znanja, razvijanje logičkog mišljenja i stjecanje vrijednih natjecateljskih iskustava. Već početkom...
Prvašići otkrili čudesni svijet knjiga školske knjižnice
Listopad je Međunarodni mjesec školskih knjižnica, godišnja proslava školskih knjižnica diljem svijeta. Svake školske godine, školska knjižnica prvo svojim najmlađim korisnicima širom otvori svoja vrata. Učenici 1.a i 1.b razreda sa svojim su razrednicama...
