preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu

Login
Galerija radova

      Božićna priredba -

    klikom na fotografije 

   pogledajte videozapise

 

     Dan škole

 

    Jesen okom fotografije

 

 

Erasmus +

Erasmus +

 

Upisi u srednju školu

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

E-dnevnik

Ravnatelj škole

 

Ravnatelj:

Mladen Beuk, dipl.ing.

Primanje roditelja:

- utorak i četvrtak

od 15,30 do 16,30 sati.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 1. 2012.

Ukupno: 571727
Ovaj mjesec: 2444
Ovaj tjedan: 1402
Danas: 334
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Željko Kraljić predavač na 9. Kongresu nastavnika matematike u Zagrebu
Autor: Lea Kos Rešetar, 8. 7. 2022.

U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje  te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.

Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.


SAŽETAK RADA

Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.

Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.

Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.

Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.

Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.

 

EVALUACIJA RADA

Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.



Priloženi dokumenti:
cropped-hmd-1.png (16.58 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
JAVNI POZIV za davanje u najam/zakup školske sportske dvorane za školsku godinu 2022./2023.
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Željko Kraljić predavač na 9. Kongresu nastavnika matematike u Zagrebu
Autor: Lea Kos Rešetar, 8. 7. 2022.

U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje  te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.

Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.


SAŽETAK RADA

Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.

Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.

Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.

Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.

Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.

 

EVALUACIJA RADA

Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.



Priloženi dokumenti:
cropped-hmd-1.png (16.58 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Željko Kraljić predavač na 9. Kongresu nastavnika matematike u Zagrebu
Autor: Lea Kos Rešetar, 8. 7. 2022.

U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje  te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.

Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.


SAŽETAK RADA

Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.

Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.

Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.

Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.

Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.

 

EVALUACIJA RADA

Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.



Priloženi dokumenti:
cropped-hmd-1.png (16.58 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Željko Kraljić predavač na 9. Kongresu nastavnika matematike u Zagrebu
Autor: Lea Kos Rešetar, 8. 7. 2022.

U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje  te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.

Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.


SAŽETAK RADA

Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.

Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.

Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.

Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.

Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.

 

EVALUACIJA RADA

Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.



Priloženi dokumenti:
cropped-hmd-1.png (16.58 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Željko Kraljić predavač na 9. Kongresu nastavnika matematike u Zagrebu
Autor: Lea Kos Rešetar, 8. 7. 2022.

U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje  te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.

Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.


SAŽETAK RADA

Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.

Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.

Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.

Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.

Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.

 

EVALUACIJA RADA

Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.



Priloženi dokumenti:
cropped-hmd-1.png (16.58 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Željko Kraljić predavač na 9. Kongresu nastavnika matematike u Zagrebu
Autor: Lea Kos Rešetar, 8. 7. 2022.

U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje  te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.

Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.


SAŽETAK RADA

Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.

Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.

Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.

Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.

Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.

 

EVALUACIJA RADA

Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.



Priloženi dokumenti:
cropped-hmd-1.png (16.58 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Željko Kraljić predavač na 9. Kongresu nastavnika matematike u Zagrebu
Autor: Lea Kos Rešetar, 8. 7. 2022.

U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje  te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.

Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.


SAŽETAK RADA

Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.

Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.

Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.

Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.

Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.

 

EVALUACIJA RADA

Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.



Priloženi dokumenti:
cropped-hmd-1.png (16.58 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Željko Kraljić predavač na 9. Kongresu nastavnika matematike u Zagrebu
Autor: Lea Kos Rešetar, 8. 7. 2022.

U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje  te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.

Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.


SAŽETAK RADA

Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.

Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.

Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.

Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.

Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.

 

EVALUACIJA RADA

Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.



Priloženi dokumenti:
cropped-hmd-1.png (16.58 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Željko Kraljić predavač na 9. Kongresu nastavnika matematike u Zagrebu
Autor: Lea Kos Rešetar, 8. 7. 2022.

U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje  te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.

Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.


SAŽETAK RADA

Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.

Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.

Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.

Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.

Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.

 

EVALUACIJA RADA

Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.



Priloženi dokumenti:
cropped-hmd-1.png (16.58 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Željko Kraljić predavač na 9. Kongresu nastavnika matematike u Zagrebu
Autor: Lea Kos Rešetar, 8. 7. 2022.

U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje  te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.

Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.


SAŽETAK RADA

Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.

Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.

Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.

Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.

Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.

 

EVALUACIJA RADA

Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.



Priloženi dokumenti:
cropped-hmd-1.png (16.58 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Željko Kraljić predavač na 9. Kongresu nastavnika matematike u Zagrebu
Autor: Lea Kos Rešetar, 8. 7. 2022.

U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje  te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.

Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.


SAŽETAK RADA

Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.

Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.

Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.

Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.

Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.

 

EVALUACIJA RADA

Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.



Priloženi dokumenti:
cropped-hmd-1.png (16.58 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Željko Kraljić predavač na 9. Kongresu nastavnika matematike u Zagrebu
Autor: Lea Kos Rešetar, 8. 7. 2022.

U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje  te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.

Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.


SAŽETAK RADA

Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.

Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.

Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.

Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.

Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.

 

EVALUACIJA RADA

Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.



Priloženi dokumenti:
cropped-hmd-1.png (16.58 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Željko Kraljić predavač na 9. Kongresu nastavnika matematike u Zagrebu
Autor: Lea Kos Rešetar, 8. 7. 2022.

U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje  te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.

Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.


SAŽETAK RADA

Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.

Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.

Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.

Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.

Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.

 

EVALUACIJA RADA

Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.



Priloženi dokumenti:
cropped-hmd-1.png (16.58 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Željko Kraljić predavač na 9. Kongresu nastavnika matematike u Zagrebu
Autor: Lea Kos Rešetar, 8. 7. 2022.

U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje  te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.

Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.


SAŽETAK RADA

Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.

Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.

Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.

Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.

Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.

 

EVALUACIJA RADA

Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.



Priloženi dokumenti:
cropped-hmd-1.png (16.58 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Željko Kraljić predavač na 9. Kongresu nastavnika matematike u Zagrebu
Autor: Lea Kos Rešetar, 8. 7. 2022.

U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje  te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.

Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.


SAŽETAK RADA

Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.

Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.

Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.

Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.

Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.

 

EVALUACIJA RADA

Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.



Priloženi dokumenti:
cropped-hmd-1.png (16.58 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju