Božićna priredba -
klikom na fotografije
pogledajte videozapise
Dan škole
Jesen okom fotografije
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
LIKOVNE MAPE:
Ravnatelj:
Mladen Beuk, dipl.ing.
Primanje roditelja:
- utorak i četvrtak
od 15,30 do 16,30 sati.
U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.
Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.
SAŽETAK RADA
Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.
Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.
Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.
Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.
Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.
EVALUACIJA RADA
Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.
U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.
Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.
SAŽETAK RADA
Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.
Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.
Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.
Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.
Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.
EVALUACIJA RADA
Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.
U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.
Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.
SAŽETAK RADA
Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.
Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.
Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.
Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.
Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.
EVALUACIJA RADA
Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.
U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.
Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.
SAŽETAK RADA
Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.
Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.
Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.
Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.
Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.
EVALUACIJA RADA
Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.
U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.
Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.
SAŽETAK RADA
Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.
Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.
Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.
Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.
Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.
EVALUACIJA RADA
Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.
U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.
Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.
SAŽETAK RADA
Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.
Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.
Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.
Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.
Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.
EVALUACIJA RADA
Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.
U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.
Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.
SAŽETAK RADA
Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.
Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.
Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.
Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.
Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.
EVALUACIJA RADA
Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.
U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.
Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.
SAŽETAK RADA
Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.
Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.
Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.
Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.
Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.
EVALUACIJA RADA
Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.
U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.
Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.
SAŽETAK RADA
Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.
Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.
Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.
Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.
Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.
EVALUACIJA RADA
Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.
U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.
Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.
SAŽETAK RADA
Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.
Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.
Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.
Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.
Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.
EVALUACIJA RADA
Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.
U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.
Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.
SAŽETAK RADA
Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.
Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.
Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.
Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.
Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.
EVALUACIJA RADA
Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.
U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.
Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.
SAŽETAK RADA
Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.
Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.
Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.
Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.
Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.
EVALUACIJA RADA
Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.
U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.
Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.
SAŽETAK RADA
Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.
Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.
Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.
Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.
Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.
EVALUACIJA RADA
Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.
U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.
Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.
SAŽETAK RADA
Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.
Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.
Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.
Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.
Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.
EVALUACIJA RADA
Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.
U utorak i srijedu, 5. i 6. srpnja održan je 9. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske u organizaciji Hrvatskog matematičkog društva, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Agencije za odgoj i obrazovanje te pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske. Glavna tema Kongresa je bila Smisao u matematici.
Na skupu je predavač bio učitelj matematike iz naše škole Željko Kraljić s temom Smislenost rezultata u računanju s razlomcima.
SAŽETAK RADA
Tijekom ispravljanja radova na županijskom povjerenstvu u 5. razredu u prvom se zadatku pojavilo množenje s 0. U 2. se razredu uči da je, ako je faktor 0, umnožak jednako 0, no dio učenika imao je zapis 2022 ⋅ 0 = 2022. Ostali smo iznenađeni tijekom ispravljanja, i to je bio motiv da nakon drugog dijela zimskih praznika riješimo nekoliko jednostavnih zadataka s učenicima 6. razreda koji su baš završili računanje s razlomcima i s učenicima 7. razreda koji su imali računanje u skupu Q na početku nastavne godine.
Radom na Županijskim aktivima i prateći državne skupove često slušamo kako djeca sve više imaju problema s računskim radnjama u svim skupovima brojeva. Razlomci su pogotovo problematični pa se zna dogoditi da se zbrajaju na način da se zbroje brojnik i brojnik te nazivnik i nazivnik, uz mnoge druge pogrešne varijante u ostalim računskim radnjama.
Povratkom s drugog dijela zimskog odmora učenici 6. i 7. razreda rješavali su zadatke uz prezentaciju i upute: njihov zadatak bio je procijeniti koliki su zbroj, razlika, umnožak ili količnik. Učenici su zapisali u bilježnicu brojeve od 1 do 12, a pored njih samo su trebali upisati A, B ili C jer su imali tri ponuđena rješenja. Naglasak je bio na procjeni i smislenosti rješenja bez provođenja pisanog računa i postupaka koje smo ranije učili, uz ograničeno vrijeme, što im je otežavalo rad.
Prva tri zadatka bila su zbrajanje, druga tri oduzimanje pa tri množenje i za kraj tri zadataka s dijeljenjem. Ove zadatke ukupno je rješavao 71 učenik 6. i 7. razreda. Najbolje rješavani zadatak bio je 4. gdje su oduzimali dva razlomka, a najslabije rješavani 11. zadatak gdje je trebalo prirodni broj podijeliti razlomkom. Osmi zadatak i množenje s 0 bio je točno riješen s tek 55 %.
Nakon provedene aktivnosti računanja u sva četiri razreda zaključak je da s učenicima treba češće raditi na ovakav način da procjenjuju rezultate te steknu smisao i osjećaj za broj. Postupke su usvojili i većinu ovih zadataka uz pisani račun riješili bi točno, ali nedostaje istinsko razumijevanje smislenosti da im brojevi koje bi trebali dobiti kao rješenja budu jasni i očigledni.
EVALUACIJA RADA
Nakon predavanja učitelji su ocijenili našeg učitelja i od 47 ispitanika njih 45 mu je dalo ocjenu odličan i njih 2 vrlo dobar. Neki od komentara na predavanje bili su: odlično predavanje, izvrstan govornik, predavač je vrlo motivirajuće pričao i njegova spontanost motivira za praćenje, sadržajan i energičan, jako poučno i zanimljivo, interaktivno predavanje što je za svake pohvalu i sviđao mi se i izričaj 'po domačem', vrlo interesantno prezentirano.