Božićna priredba -
klikom na fotografije
pogledajte videozapise
Dan škole
Jesen okom fotografije
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
LIKOVNE MAPE:
Ravnatelj:
Mladen Beuk, dipl.ing.
Primanje roditelja:
- utorak i četvrtak
od 15,30 do 16,30 sati.
„U knjizi sam pročitala da ljudi u nekim zemljama imaju previše pa su pretili, a u nekim zemljama imaju premalo. Ovi koji imaju previše višak neće dati onima koji nemaju, pa sam onda odlučila spojiti sve kontinente i više ne bi bilo tog nekog rasizma jer bi svi onda bili iste rase...” Tako je Uma Gradac „umovala” kada je imala svega pet godina. Tada je već znala i što je periodni sustav elemenata, DNK, što su sinapse, zanimala ju je amigdala i još mnogo toga. Danas je Uma odrasla djevojka, studira psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i sebe ne smatra posebnom i drugačijom. Misli da je samo imala više prilika u djetinjstvu za učenje nego njezini vršnjaci. Ovo su samo neki detalji iz dokumentarnog filma „Klinci za pet” (http://marul.ffst.hr/~batarelo/klinci/ ) .
Ovaj su film pogledali svi učenici razredne nastave matične i područne škole sa svojim učiteljicama i učiteljem kao dio zadatka u sklopu radionice “Kako osvijestiti i razvijati (možda) skrivene potencijale učenika” u suradnji sa školskim knjižničarom Ivanom Bistrovićem.
Mnoga djeca nisu dovoljno uspješna tijekom školovanja (ni kasnije u životu) jer ne koriste svoje potencijale u potpunosti. Veoma je važno poticati razvoj potencijala svih učenika – od prepoznavanja do potpune realizacije, što je bio jedan od ciljeva ove radionice. Učenici 2.b razreda sa svojom su učiteljicom Jelenom Dokleja posjetili školsku knjižnicu gdje su potaknuti primjerom djece iz filma razmišljali koji su to njihovi darovi i sposobnosti možda skriveni u njima te kako ih osvijestiti i razvijati. U priloženom dokumentu možete vidjeti kako su ispunili radne listove na tu temu.
„U knjizi sam pročitala da ljudi u nekim zemljama imaju previše pa su pretili, a u nekim zemljama imaju premalo. Ovi koji imaju previše višak neće dati onima koji nemaju, pa sam onda odlučila spojiti sve kontinente i više ne bi bilo tog nekog rasizma jer bi svi onda bili iste rase...” Tako je Uma Gradac „umovala” kada je imala svega pet godina. Tada je već znala i što je periodni sustav elemenata, DNK, što su sinapse, zanimala ju je amigdala i još mnogo toga. Danas je Uma odrasla djevojka, studira psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i sebe ne smatra posebnom i drugačijom. Misli da je samo imala više prilika u djetinjstvu za učenje nego njezini vršnjaci. Ovo su samo neki detalji iz dokumentarnog filma „Klinci za pet” (http://marul.ffst.hr/~batarelo/klinci/ ) .
Ovaj su film pogledali svi učenici razredne nastave matične i područne škole sa svojim učiteljicama i učiteljem kao dio zadatka u sklopu radionice “Kako osvijestiti i razvijati (možda) skrivene potencijale učenika” u suradnji sa školskim knjižničarom Ivanom Bistrovićem.
Mnoga djeca nisu dovoljno uspješna tijekom školovanja (ni kasnije u životu) jer ne koriste svoje potencijale u potpunosti. Veoma je važno poticati razvoj potencijala svih učenika – od prepoznavanja do potpune realizacije, što je bio jedan od ciljeva ove radionice. Učenici 2.b razreda sa svojom su učiteljicom Jelenom Dokleja posjetili školsku knjižnicu gdje su potaknuti primjerom djece iz filma razmišljali koji su to njihovi darovi i sposobnosti možda skriveni u njima te kako ih osvijestiti i razvijati. U priloženom dokumentu možete vidjeti kako su ispunili radne listove na tu temu.
„U knjizi sam pročitala da ljudi u nekim zemljama imaju previše pa su pretili, a u nekim zemljama imaju premalo. Ovi koji imaju previše višak neće dati onima koji nemaju, pa sam onda odlučila spojiti sve kontinente i više ne bi bilo tog nekog rasizma jer bi svi onda bili iste rase...” Tako je Uma Gradac „umovala” kada je imala svega pet godina. Tada je već znala i što je periodni sustav elemenata, DNK, što su sinapse, zanimala ju je amigdala i još mnogo toga. Danas je Uma odrasla djevojka, studira psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i sebe ne smatra posebnom i drugačijom. Misli da je samo imala više prilika u djetinjstvu za učenje nego njezini vršnjaci. Ovo su samo neki detalji iz dokumentarnog filma „Klinci za pet” (http://marul.ffst.hr/~batarelo/klinci/ ) .
Ovaj su film pogledali svi učenici razredne nastave matične i područne škole sa svojim učiteljicama i učiteljem kao dio zadatka u sklopu radionice “Kako osvijestiti i razvijati (možda) skrivene potencijale učenika” u suradnji sa školskim knjižničarom Ivanom Bistrovićem.
Mnoga djeca nisu dovoljno uspješna tijekom školovanja (ni kasnije u životu) jer ne koriste svoje potencijale u potpunosti. Veoma je važno poticati razvoj potencijala svih učenika – od prepoznavanja do potpune realizacije, što je bio jedan od ciljeva ove radionice. Učenici 2.b razreda sa svojom su učiteljicom Jelenom Dokleja posjetili školsku knjižnicu gdje su potaknuti primjerom djece iz filma razmišljali koji su to njihovi darovi i sposobnosti možda skriveni u njima te kako ih osvijestiti i razvijati. U priloženom dokumentu možete vidjeti kako su ispunili radne listove na tu temu.
„U knjizi sam pročitala da ljudi u nekim zemljama imaju previše pa su pretili, a u nekim zemljama imaju premalo. Ovi koji imaju previše višak neće dati onima koji nemaju, pa sam onda odlučila spojiti sve kontinente i više ne bi bilo tog nekog rasizma jer bi svi onda bili iste rase...” Tako je Uma Gradac „umovala” kada je imala svega pet godina. Tada je već znala i što je periodni sustav elemenata, DNK, što su sinapse, zanimala ju je amigdala i još mnogo toga. Danas je Uma odrasla djevojka, studira psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i sebe ne smatra posebnom i drugačijom. Misli da je samo imala više prilika u djetinjstvu za učenje nego njezini vršnjaci. Ovo su samo neki detalji iz dokumentarnog filma „Klinci za pet” (http://marul.ffst.hr/~batarelo/klinci/ ) .
Ovaj su film pogledali svi učenici razredne nastave matične i područne škole sa svojim učiteljicama i učiteljem kao dio zadatka u sklopu radionice “Kako osvijestiti i razvijati (možda) skrivene potencijale učenika” u suradnji sa školskim knjižničarom Ivanom Bistrovićem.
Mnoga djeca nisu dovoljno uspješna tijekom školovanja (ni kasnije u životu) jer ne koriste svoje potencijale u potpunosti. Veoma je važno poticati razvoj potencijala svih učenika – od prepoznavanja do potpune realizacije, što je bio jedan od ciljeva ove radionice. Učenici 2.b razreda sa svojom su učiteljicom Jelenom Dokleja posjetili školsku knjižnicu gdje su potaknuti primjerom djece iz filma razmišljali koji su to njihovi darovi i sposobnosti možda skriveni u njima te kako ih osvijestiti i razvijati. U priloženom dokumentu možete vidjeti kako su ispunili radne listove na tu temu.
„U knjizi sam pročitala da ljudi u nekim zemljama imaju previše pa su pretili, a u nekim zemljama imaju premalo. Ovi koji imaju previše višak neće dati onima koji nemaju, pa sam onda odlučila spojiti sve kontinente i više ne bi bilo tog nekog rasizma jer bi svi onda bili iste rase...” Tako je Uma Gradac „umovala” kada je imala svega pet godina. Tada je već znala i što je periodni sustav elemenata, DNK, što su sinapse, zanimala ju je amigdala i još mnogo toga. Danas je Uma odrasla djevojka, studira psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i sebe ne smatra posebnom i drugačijom. Misli da je samo imala više prilika u djetinjstvu za učenje nego njezini vršnjaci. Ovo su samo neki detalji iz dokumentarnog filma „Klinci za pet” (http://marul.ffst.hr/~batarelo/klinci/ ) .
Ovaj su film pogledali svi učenici razredne nastave matične i područne škole sa svojim učiteljicama i učiteljem kao dio zadatka u sklopu radionice “Kako osvijestiti i razvijati (možda) skrivene potencijale učenika” u suradnji sa školskim knjižničarom Ivanom Bistrovićem.
Mnoga djeca nisu dovoljno uspješna tijekom školovanja (ni kasnije u životu) jer ne koriste svoje potencijale u potpunosti. Veoma je važno poticati razvoj potencijala svih učenika – od prepoznavanja do potpune realizacije, što je bio jedan od ciljeva ove radionice. Učenici 2.b razreda sa svojom su učiteljicom Jelenom Dokleja posjetili školsku knjižnicu gdje su potaknuti primjerom djece iz filma razmišljali koji su to njihovi darovi i sposobnosti možda skriveni u njima te kako ih osvijestiti i razvijati. U priloženom dokumentu možete vidjeti kako su ispunili radne listove na tu temu.
„U knjizi sam pročitala da ljudi u nekim zemljama imaju previše pa su pretili, a u nekim zemljama imaju premalo. Ovi koji imaju previše višak neće dati onima koji nemaju, pa sam onda odlučila spojiti sve kontinente i više ne bi bilo tog nekog rasizma jer bi svi onda bili iste rase...” Tako je Uma Gradac „umovala” kada je imala svega pet godina. Tada je već znala i što je periodni sustav elemenata, DNK, što su sinapse, zanimala ju je amigdala i još mnogo toga. Danas je Uma odrasla djevojka, studira psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i sebe ne smatra posebnom i drugačijom. Misli da je samo imala više prilika u djetinjstvu za učenje nego njezini vršnjaci. Ovo su samo neki detalji iz dokumentarnog filma „Klinci za pet” (http://marul.ffst.hr/~batarelo/klinci/ ) .
Ovaj su film pogledali svi učenici razredne nastave matične i područne škole sa svojim učiteljicama i učiteljem kao dio zadatka u sklopu radionice “Kako osvijestiti i razvijati (možda) skrivene potencijale učenika” u suradnji sa školskim knjižničarom Ivanom Bistrovićem.
Mnoga djeca nisu dovoljno uspješna tijekom školovanja (ni kasnije u životu) jer ne koriste svoje potencijale u potpunosti. Veoma je važno poticati razvoj potencijala svih učenika – od prepoznavanja do potpune realizacije, što je bio jedan od ciljeva ove radionice. Učenici 2.b razreda sa svojom su učiteljicom Jelenom Dokleja posjetili školsku knjižnicu gdje su potaknuti primjerom djece iz filma razmišljali koji su to njihovi darovi i sposobnosti možda skriveni u njima te kako ih osvijestiti i razvijati. U priloženom dokumentu možete vidjeti kako su ispunili radne listove na tu temu.
„U knjizi sam pročitala da ljudi u nekim zemljama imaju previše pa su pretili, a u nekim zemljama imaju premalo. Ovi koji imaju previše višak neće dati onima koji nemaju, pa sam onda odlučila spojiti sve kontinente i više ne bi bilo tog nekog rasizma jer bi svi onda bili iste rase...” Tako je Uma Gradac „umovala” kada je imala svega pet godina. Tada je već znala i što je periodni sustav elemenata, DNK, što su sinapse, zanimala ju je amigdala i još mnogo toga. Danas je Uma odrasla djevojka, studira psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i sebe ne smatra posebnom i drugačijom. Misli da je samo imala više prilika u djetinjstvu za učenje nego njezini vršnjaci. Ovo su samo neki detalji iz dokumentarnog filma „Klinci za pet” (http://marul.ffst.hr/~batarelo/klinci/ ) .
Ovaj su film pogledali svi učenici razredne nastave matične i područne škole sa svojim učiteljicama i učiteljem kao dio zadatka u sklopu radionice “Kako osvijestiti i razvijati (možda) skrivene potencijale učenika” u suradnji sa školskim knjižničarom Ivanom Bistrovićem.
Mnoga djeca nisu dovoljno uspješna tijekom školovanja (ni kasnije u životu) jer ne koriste svoje potencijale u potpunosti. Veoma je važno poticati razvoj potencijala svih učenika – od prepoznavanja do potpune realizacije, što je bio jedan od ciljeva ove radionice. Učenici 2.b razreda sa svojom su učiteljicom Jelenom Dokleja posjetili školsku knjižnicu gdje su potaknuti primjerom djece iz filma razmišljali koji su to njihovi darovi i sposobnosti možda skriveni u njima te kako ih osvijestiti i razvijati. U priloženom dokumentu možete vidjeti kako su ispunili radne listove na tu temu.
„U knjizi sam pročitala da ljudi u nekim zemljama imaju previše pa su pretili, a u nekim zemljama imaju premalo. Ovi koji imaju previše višak neće dati onima koji nemaju, pa sam onda odlučila spojiti sve kontinente i više ne bi bilo tog nekog rasizma jer bi svi onda bili iste rase...” Tako je Uma Gradac „umovala” kada je imala svega pet godina. Tada je već znala i što je periodni sustav elemenata, DNK, što su sinapse, zanimala ju je amigdala i još mnogo toga. Danas je Uma odrasla djevojka, studira psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i sebe ne smatra posebnom i drugačijom. Misli da je samo imala više prilika u djetinjstvu za učenje nego njezini vršnjaci. Ovo su samo neki detalji iz dokumentarnog filma „Klinci za pet” (http://marul.ffst.hr/~batarelo/klinci/ ) .
Ovaj su film pogledali svi učenici razredne nastave matične i područne škole sa svojim učiteljicama i učiteljem kao dio zadatka u sklopu radionice “Kako osvijestiti i razvijati (možda) skrivene potencijale učenika” u suradnji sa školskim knjižničarom Ivanom Bistrovićem.
Mnoga djeca nisu dovoljno uspješna tijekom školovanja (ni kasnije u životu) jer ne koriste svoje potencijale u potpunosti. Veoma je važno poticati razvoj potencijala svih učenika – od prepoznavanja do potpune realizacije, što je bio jedan od ciljeva ove radionice. Učenici 2.b razreda sa svojom su učiteljicom Jelenom Dokleja posjetili školsku knjižnicu gdje su potaknuti primjerom djece iz filma razmišljali koji su to njihovi darovi i sposobnosti možda skriveni u njima te kako ih osvijestiti i razvijati. U priloženom dokumentu možete vidjeti kako su ispunili radne listove na tu temu.
„U knjizi sam pročitala da ljudi u nekim zemljama imaju previše pa su pretili, a u nekim zemljama imaju premalo. Ovi koji imaju previše višak neće dati onima koji nemaju, pa sam onda odlučila spojiti sve kontinente i više ne bi bilo tog nekog rasizma jer bi svi onda bili iste rase...” Tako je Uma Gradac „umovala” kada je imala svega pet godina. Tada je već znala i što je periodni sustav elemenata, DNK, što su sinapse, zanimala ju je amigdala i još mnogo toga. Danas je Uma odrasla djevojka, studira psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i sebe ne smatra posebnom i drugačijom. Misli da je samo imala više prilika u djetinjstvu za učenje nego njezini vršnjaci. Ovo su samo neki detalji iz dokumentarnog filma „Klinci za pet” (http://marul.ffst.hr/~batarelo/klinci/ ) .
Ovaj su film pogledali svi učenici razredne nastave matične i područne škole sa svojim učiteljicama i učiteljem kao dio zadatka u sklopu radionice “Kako osvijestiti i razvijati (možda) skrivene potencijale učenika” u suradnji sa školskim knjižničarom Ivanom Bistrovićem.
Mnoga djeca nisu dovoljno uspješna tijekom školovanja (ni kasnije u životu) jer ne koriste svoje potencijale u potpunosti. Veoma je važno poticati razvoj potencijala svih učenika – od prepoznavanja do potpune realizacije, što je bio jedan od ciljeva ove radionice. Učenici 2.b razreda sa svojom su učiteljicom Jelenom Dokleja posjetili školsku knjižnicu gdje su potaknuti primjerom djece iz filma razmišljali koji su to njihovi darovi i sposobnosti možda skriveni u njima te kako ih osvijestiti i razvijati. U priloženom dokumentu možete vidjeti kako su ispunili radne listove na tu temu.
„U knjizi sam pročitala da ljudi u nekim zemljama imaju previše pa su pretili, a u nekim zemljama imaju premalo. Ovi koji imaju previše višak neće dati onima koji nemaju, pa sam onda odlučila spojiti sve kontinente i više ne bi bilo tog nekog rasizma jer bi svi onda bili iste rase...” Tako je Uma Gradac „umovala” kada je imala svega pet godina. Tada je već znala i što je periodni sustav elemenata, DNK, što su sinapse, zanimala ju je amigdala i još mnogo toga. Danas je Uma odrasla djevojka, studira psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i sebe ne smatra posebnom i drugačijom. Misli da je samo imala više prilika u djetinjstvu za učenje nego njezini vršnjaci. Ovo su samo neki detalji iz dokumentarnog filma „Klinci za pet” (http://marul.ffst.hr/~batarelo/klinci/ ) .
Ovaj su film pogledali svi učenici razredne nastave matične i područne škole sa svojim učiteljicama i učiteljem kao dio zadatka u sklopu radionice “Kako osvijestiti i razvijati (možda) skrivene potencijale učenika” u suradnji sa školskim knjižničarom Ivanom Bistrovićem.
Mnoga djeca nisu dovoljno uspješna tijekom školovanja (ni kasnije u životu) jer ne koriste svoje potencijale u potpunosti. Veoma je važno poticati razvoj potencijala svih učenika – od prepoznavanja do potpune realizacije, što je bio jedan od ciljeva ove radionice. Učenici 2.b razreda sa svojom su učiteljicom Jelenom Dokleja posjetili školsku knjižnicu gdje su potaknuti primjerom djece iz filma razmišljali koji su to njihovi darovi i sposobnosti možda skriveni u njima te kako ih osvijestiti i razvijati. U priloženom dokumentu možete vidjeti kako su ispunili radne listove na tu temu.
„U knjizi sam pročitala da ljudi u nekim zemljama imaju previše pa su pretili, a u nekim zemljama imaju premalo. Ovi koji imaju previše višak neće dati onima koji nemaju, pa sam onda odlučila spojiti sve kontinente i više ne bi bilo tog nekog rasizma jer bi svi onda bili iste rase...” Tako je Uma Gradac „umovala” kada je imala svega pet godina. Tada je već znala i što je periodni sustav elemenata, DNK, što su sinapse, zanimala ju je amigdala i još mnogo toga. Danas je Uma odrasla djevojka, studira psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i sebe ne smatra posebnom i drugačijom. Misli da je samo imala više prilika u djetinjstvu za učenje nego njezini vršnjaci. Ovo su samo neki detalji iz dokumentarnog filma „Klinci za pet” (http://marul.ffst.hr/~batarelo/klinci/ ) .
Ovaj su film pogledali svi učenici razredne nastave matične i područne škole sa svojim učiteljicama i učiteljem kao dio zadatka u sklopu radionice “Kako osvijestiti i razvijati (možda) skrivene potencijale učenika” u suradnji sa školskim knjižničarom Ivanom Bistrovićem.
Mnoga djeca nisu dovoljno uspješna tijekom školovanja (ni kasnije u životu) jer ne koriste svoje potencijale u potpunosti. Veoma je važno poticati razvoj potencijala svih učenika – od prepoznavanja do potpune realizacije, što je bio jedan od ciljeva ove radionice. Učenici 2.b razreda sa svojom su učiteljicom Jelenom Dokleja posjetili školsku knjižnicu gdje su potaknuti primjerom djece iz filma razmišljali koji su to njihovi darovi i sposobnosti možda skriveni u njima te kako ih osvijestiti i razvijati. U priloženom dokumentu možete vidjeti kako su ispunili radne listove na tu temu.
„U knjizi sam pročitala da ljudi u nekim zemljama imaju previše pa su pretili, a u nekim zemljama imaju premalo. Ovi koji imaju previše višak neće dati onima koji nemaju, pa sam onda odlučila spojiti sve kontinente i više ne bi bilo tog nekog rasizma jer bi svi onda bili iste rase...” Tako je Uma Gradac „umovala” kada je imala svega pet godina. Tada je već znala i što je periodni sustav elemenata, DNK, što su sinapse, zanimala ju je amigdala i još mnogo toga. Danas je Uma odrasla djevojka, studira psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i sebe ne smatra posebnom i drugačijom. Misli da je samo imala više prilika u djetinjstvu za učenje nego njezini vršnjaci. Ovo su samo neki detalji iz dokumentarnog filma „Klinci za pet” (http://marul.ffst.hr/~batarelo/klinci/ ) .
Ovaj su film pogledali svi učenici razredne nastave matične i područne škole sa svojim učiteljicama i učiteljem kao dio zadatka u sklopu radionice “Kako osvijestiti i razvijati (možda) skrivene potencijale učenika” u suradnji sa školskim knjižničarom Ivanom Bistrovićem.
Mnoga djeca nisu dovoljno uspješna tijekom školovanja (ni kasnije u životu) jer ne koriste svoje potencijale u potpunosti. Veoma je važno poticati razvoj potencijala svih učenika – od prepoznavanja do potpune realizacije, što je bio jedan od ciljeva ove radionice. Učenici 2.b razreda sa svojom su učiteljicom Jelenom Dokleja posjetili školsku knjižnicu gdje su potaknuti primjerom djece iz filma razmišljali koji su to njihovi darovi i sposobnosti možda skriveni u njima te kako ih osvijestiti i razvijati. U priloženom dokumentu možete vidjeti kako su ispunili radne listove na tu temu.
„U knjizi sam pročitala da ljudi u nekim zemljama imaju previše pa su pretili, a u nekim zemljama imaju premalo. Ovi koji imaju previše višak neće dati onima koji nemaju, pa sam onda odlučila spojiti sve kontinente i više ne bi bilo tog nekog rasizma jer bi svi onda bili iste rase...” Tako je Uma Gradac „umovala” kada je imala svega pet godina. Tada je već znala i što je periodni sustav elemenata, DNK, što su sinapse, zanimala ju je amigdala i još mnogo toga. Danas je Uma odrasla djevojka, studira psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i sebe ne smatra posebnom i drugačijom. Misli da je samo imala više prilika u djetinjstvu za učenje nego njezini vršnjaci. Ovo su samo neki detalji iz dokumentarnog filma „Klinci za pet” (http://marul.ffst.hr/~batarelo/klinci/ ) .
Ovaj su film pogledali svi učenici razredne nastave matične i područne škole sa svojim učiteljicama i učiteljem kao dio zadatka u sklopu radionice “Kako osvijestiti i razvijati (možda) skrivene potencijale učenika” u suradnji sa školskim knjižničarom Ivanom Bistrovićem.
Mnoga djeca nisu dovoljno uspješna tijekom školovanja (ni kasnije u životu) jer ne koriste svoje potencijale u potpunosti. Veoma je važno poticati razvoj potencijala svih učenika – od prepoznavanja do potpune realizacije, što je bio jedan od ciljeva ove radionice. Učenici 2.b razreda sa svojom su učiteljicom Jelenom Dokleja posjetili školsku knjižnicu gdje su potaknuti primjerom djece iz filma razmišljali koji su to njihovi darovi i sposobnosti možda skriveni u njima te kako ih osvijestiti i razvijati. U priloženom dokumentu možete vidjeti kako su ispunili radne listove na tu temu.
„U knjizi sam pročitala da ljudi u nekim zemljama imaju previše pa su pretili, a u nekim zemljama imaju premalo. Ovi koji imaju previše višak neće dati onima koji nemaju, pa sam onda odlučila spojiti sve kontinente i više ne bi bilo tog nekog rasizma jer bi svi onda bili iste rase...” Tako je Uma Gradac „umovala” kada je imala svega pet godina. Tada je već znala i što je periodni sustav elemenata, DNK, što su sinapse, zanimala ju je amigdala i još mnogo toga. Danas je Uma odrasla djevojka, studira psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i sebe ne smatra posebnom i drugačijom. Misli da je samo imala više prilika u djetinjstvu za učenje nego njezini vršnjaci. Ovo su samo neki detalji iz dokumentarnog filma „Klinci za pet” (http://marul.ffst.hr/~batarelo/klinci/ ) .
Ovaj su film pogledali svi učenici razredne nastave matične i područne škole sa svojim učiteljicama i učiteljem kao dio zadatka u sklopu radionice “Kako osvijestiti i razvijati (možda) skrivene potencijale učenika” u suradnji sa školskim knjižničarom Ivanom Bistrovićem.
Mnoga djeca nisu dovoljno uspješna tijekom školovanja (ni kasnije u životu) jer ne koriste svoje potencijale u potpunosti. Veoma je važno poticati razvoj potencijala svih učenika – od prepoznavanja do potpune realizacije, što je bio jedan od ciljeva ove radionice. Učenici 2.b razreda sa svojom su učiteljicom Jelenom Dokleja posjetili školsku knjižnicu gdje su potaknuti primjerom djece iz filma razmišljali koji su to njihovi darovi i sposobnosti možda skriveni u njima te kako ih osvijestiti i razvijati. U priloženom dokumentu možete vidjeti kako su ispunili radne listove na tu temu.
„U knjizi sam pročitala da ljudi u nekim zemljama imaju previše pa su pretili, a u nekim zemljama imaju premalo. Ovi koji imaju previše višak neće dati onima koji nemaju, pa sam onda odlučila spojiti sve kontinente i više ne bi bilo tog nekog rasizma jer bi svi onda bili iste rase...” Tako je Uma Gradac „umovala” kada je imala svega pet godina. Tada je već znala i što je periodni sustav elemenata, DNK, što su sinapse, zanimala ju je amigdala i još mnogo toga. Danas je Uma odrasla djevojka, studira psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i sebe ne smatra posebnom i drugačijom. Misli da je samo imala više prilika u djetinjstvu za učenje nego njezini vršnjaci. Ovo su samo neki detalji iz dokumentarnog filma „Klinci za pet” (http://marul.ffst.hr/~batarelo/klinci/ ) .
Ovaj su film pogledali svi učenici razredne nastave matične i područne škole sa svojim učiteljicama i učiteljem kao dio zadatka u sklopu radionice “Kako osvijestiti i razvijati (možda) skrivene potencijale učenika” u suradnji sa školskim knjižničarom Ivanom Bistrovićem.
Mnoga djeca nisu dovoljno uspješna tijekom školovanja (ni kasnije u životu) jer ne koriste svoje potencijale u potpunosti. Veoma je važno poticati razvoj potencijala svih učenika – od prepoznavanja do potpune realizacije, što je bio jedan od ciljeva ove radionice. Učenici 2.b razreda sa svojom su učiteljicom Jelenom Dokleja posjetili školsku knjižnicu gdje su potaknuti primjerom djece iz filma razmišljali koji su to njihovi darovi i sposobnosti možda skriveni u njima te kako ih osvijestiti i razvijati. U priloženom dokumentu možete vidjeti kako su ispunili radne listove na tu temu.