preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu

Login
Galerija radova

      Božićna priredba -

    klikom na fotografije 

   pogledajte videozapise

 

     Dan škole

 

    Jesen okom fotografije

 

 

Erasmus +

Erasmus +

 

Upisi u srednju školu

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

E-dnevnik

Ravnatelj škole

 

Ravnatelj:

Mladen Beuk, dipl.ing.

Primanje roditelja:

- utorak i četvrtak

od 15,30 do 16,30 sati.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 1. 2012.

Ukupno: 569066
Ovaj mjesec: 4949
Ovaj tjedan: 143
Danas: 139
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematičari u Puli
Autor: Maja Barbić, Željko Kraljić, 21. 10. 2011.

U Puli je održan sedmi stručno – metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi s temom Inovacije u nastavi matematike.


Skupu se odazvalo više od petsto nastavnika i učitelja iz Hrvatske, a bilo je po prvi puta i nekoliko prosvjetnih djelatnika iz Srbije. Iz Međimurja se na skup odazvalo dvadesetak nastavnika i učitelja. U tri dana održano je tridesetak predavanja i petnaestak radionica. Među voditeljima i predavačima je bilo i troje međimurskih nastavnika i učitelja matematike. Profesorica Tamara Srnec iz Gimnazije Čakovec održala je u prostorima pulske Gimnazije radionicu s temom Kako koristiti prednosti interaktivne ploče u suvremenoj nastavi ? Iako je radionica bila predviđena za petnaestak polaznika interes je bio izrazito velik pa su održane dvije radionice pred više od sto polaznika.

Profesorica Sanja Loparić iz Tehničke škole Čakovec održala je predavanje pod naslovom Implementacija novih kurikuluma. Ova škola je jedna od 18 srednjih strukovnih škola u Hrvatskoj uspješno aplicirala svoj projekt Novi kurikulum tehničara za računalstvo – prilagođen potrebama na tržištu rada. Osnovni cilj tog projekta je izraditi i implementirati novi strukovni kurikulum za smjer tehničara za računalstvo. Profesorica Loparić iznijela je svoje dojmove sa skupa u Puli: ''Moje izlaganje na stručnom skupu je bilo jako dobro prihvaćeno. Imala sam sreću što je moja tema bila inovativna u odnosu na ostale. Ostala izlaganja i radionice su se odnosile na inovacije u nastavi matematike s obzirom na metode poučavanja i izvore znanja, dok sam ja govorila o inovacijama u kurikulumu, što mnogi smatraju neizvedivim od strane nastavnika. Primjer moje škole pokazao im je da je i tu važna upornost i kreativnost nastavnika. Upornost, kako bi se ideje uspjele „progurati“ do Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, a kreativnost kako bi se prilagodio nastavni plan i program stvarnim potrebama učenika. Tehničari za računalstvo će od iduće godine dobiti novi nastavni predmet pod nazivom primijenjena matematika s ciljem povezivanja znanja iz matematike i struke. Samim time matematika ne bi trebala biti „bauk“, već važan alat u njihovom svakodnevnom životu.  Nakon izlaganja i ja i Tehnička škola Čakovec dobili smo podršku i priznanje za taj rad od mnogih kolega kako iz zemlje tako i iz inozemstva ''.

Učitelj matematike Željko Kraljić iz osnovne škole Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu održao je predavanje s temom Primjeri iz prakse. Konkretni primjeri iz matematičke prakse koji su drugačiji od uobičajenih metodičkih putova redovitu izazovu veliku pažnju na stručnim seminarima. Ovo su predavanja na kojima učitelji mogu dobiti primjenjive i konkretne ideje za rad u razredu. Najviše pozornosti izazvao je primjer s novcima u kojem se objašnjava kako učenicima približiti pojmove kamata, kamatna stopa i glavnica. Učitelj Kraljić o pulskom je skupu dodao:''Nije lako izaći pred nekoliko desetaka ili stotina učitelja i nastavnika matematike te s njima podijeliti svoja iskustva u radu koja su potpuno drugačija od onoga čemu su nas učili na raznim metodikama. Dio prisutnih ima sigurno više godina staža rada u školi nego što ukupno imam godina pa je uvijek pitanje imam li zapravo ponuditi što novo. No nakon predavanja reakcije su bile pozitivne i dolazili su mi pružiti podršku u takvom radu nepoznati ljudi koji su rekli da će pokušati i oni tako nešto primijeniti u svojoj školi. Ponese li svatko od učitelja barem neku ideju od iznesenih primjera i posluži li se njome u svojoj školi, napravljeno je puno. Najviše interesa pokazalo je petero matematičkih prosvjetnih djelatnika iz Beograda koji su bili na skupu sa željom da im pošaljem u elektroničkom obliku svoje materijale uz poziv na njihov skup u Srbiji jer smatraju da bi tamošnjim učiteljima bilo zanimljivo za vidjeti ono što je prezentirano u Puli.'' 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
JAVNI POZIV za davanje u najam/zakup školske sportske dvorane za školsku godinu 2022./2023.
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematičari u Puli
Autor: Maja Barbić, Željko Kraljić, 21. 10. 2011.

U Puli je održan sedmi stručno – metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi s temom Inovacije u nastavi matematike.


Skupu se odazvalo više od petsto nastavnika i učitelja iz Hrvatske, a bilo je po prvi puta i nekoliko prosvjetnih djelatnika iz Srbije. Iz Međimurja se na skup odazvalo dvadesetak nastavnika i učitelja. U tri dana održano je tridesetak predavanja i petnaestak radionica. Među voditeljima i predavačima je bilo i troje međimurskih nastavnika i učitelja matematike. Profesorica Tamara Srnec iz Gimnazije Čakovec održala je u prostorima pulske Gimnazije radionicu s temom Kako koristiti prednosti interaktivne ploče u suvremenoj nastavi ? Iako je radionica bila predviđena za petnaestak polaznika interes je bio izrazito velik pa su održane dvije radionice pred više od sto polaznika.

Profesorica Sanja Loparić iz Tehničke škole Čakovec održala je predavanje pod naslovom Implementacija novih kurikuluma. Ova škola je jedna od 18 srednjih strukovnih škola u Hrvatskoj uspješno aplicirala svoj projekt Novi kurikulum tehničara za računalstvo – prilagođen potrebama na tržištu rada. Osnovni cilj tog projekta je izraditi i implementirati novi strukovni kurikulum za smjer tehničara za računalstvo. Profesorica Loparić iznijela je svoje dojmove sa skupa u Puli: ''Moje izlaganje na stručnom skupu je bilo jako dobro prihvaćeno. Imala sam sreću što je moja tema bila inovativna u odnosu na ostale. Ostala izlaganja i radionice su se odnosile na inovacije u nastavi matematike s obzirom na metode poučavanja i izvore znanja, dok sam ja govorila o inovacijama u kurikulumu, što mnogi smatraju neizvedivim od strane nastavnika. Primjer moje škole pokazao im je da je i tu važna upornost i kreativnost nastavnika. Upornost, kako bi se ideje uspjele „progurati“ do Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, a kreativnost kako bi se prilagodio nastavni plan i program stvarnim potrebama učenika. Tehničari za računalstvo će od iduće godine dobiti novi nastavni predmet pod nazivom primijenjena matematika s ciljem povezivanja znanja iz matematike i struke. Samim time matematika ne bi trebala biti „bauk“, već važan alat u njihovom svakodnevnom životu.  Nakon izlaganja i ja i Tehnička škola Čakovec dobili smo podršku i priznanje za taj rad od mnogih kolega kako iz zemlje tako i iz inozemstva ''.

Učitelj matematike Željko Kraljić iz osnovne škole Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu održao je predavanje s temom Primjeri iz prakse. Konkretni primjeri iz matematičke prakse koji su drugačiji od uobičajenih metodičkih putova redovitu izazovu veliku pažnju na stručnim seminarima. Ovo su predavanja na kojima učitelji mogu dobiti primjenjive i konkretne ideje za rad u razredu. Najviše pozornosti izazvao je primjer s novcima u kojem se objašnjava kako učenicima približiti pojmove kamata, kamatna stopa i glavnica. Učitelj Kraljić o pulskom je skupu dodao:''Nije lako izaći pred nekoliko desetaka ili stotina učitelja i nastavnika matematike te s njima podijeliti svoja iskustva u radu koja su potpuno drugačija od onoga čemu su nas učili na raznim metodikama. Dio prisutnih ima sigurno više godina staža rada u školi nego što ukupno imam godina pa je uvijek pitanje imam li zapravo ponuditi što novo. No nakon predavanja reakcije su bile pozitivne i dolazili su mi pružiti podršku u takvom radu nepoznati ljudi koji su rekli da će pokušati i oni tako nešto primijeniti u svojoj školi. Ponese li svatko od učitelja barem neku ideju od iznesenih primjera i posluži li se njome u svojoj školi, napravljeno je puno. Najviše interesa pokazalo je petero matematičkih prosvjetnih djelatnika iz Beograda koji su bili na skupu sa željom da im pošaljem u elektroničkom obliku svoje materijale uz poziv na njihov skup u Srbiji jer smatraju da bi tamošnjim učiteljima bilo zanimljivo za vidjeti ono što je prezentirano u Puli.'' 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematičari u Puli
Autor: Maja Barbić, Željko Kraljić, 21. 10. 2011.

U Puli je održan sedmi stručno – metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi s temom Inovacije u nastavi matematike.


Skupu se odazvalo više od petsto nastavnika i učitelja iz Hrvatske, a bilo je po prvi puta i nekoliko prosvjetnih djelatnika iz Srbije. Iz Međimurja se na skup odazvalo dvadesetak nastavnika i učitelja. U tri dana održano je tridesetak predavanja i petnaestak radionica. Među voditeljima i predavačima je bilo i troje međimurskih nastavnika i učitelja matematike. Profesorica Tamara Srnec iz Gimnazije Čakovec održala je u prostorima pulske Gimnazije radionicu s temom Kako koristiti prednosti interaktivne ploče u suvremenoj nastavi ? Iako je radionica bila predviđena za petnaestak polaznika interes je bio izrazito velik pa su održane dvije radionice pred više od sto polaznika.

Profesorica Sanja Loparić iz Tehničke škole Čakovec održala je predavanje pod naslovom Implementacija novih kurikuluma. Ova škola je jedna od 18 srednjih strukovnih škola u Hrvatskoj uspješno aplicirala svoj projekt Novi kurikulum tehničara za računalstvo – prilagođen potrebama na tržištu rada. Osnovni cilj tog projekta je izraditi i implementirati novi strukovni kurikulum za smjer tehničara za računalstvo. Profesorica Loparić iznijela je svoje dojmove sa skupa u Puli: ''Moje izlaganje na stručnom skupu je bilo jako dobro prihvaćeno. Imala sam sreću što je moja tema bila inovativna u odnosu na ostale. Ostala izlaganja i radionice su se odnosile na inovacije u nastavi matematike s obzirom na metode poučavanja i izvore znanja, dok sam ja govorila o inovacijama u kurikulumu, što mnogi smatraju neizvedivim od strane nastavnika. Primjer moje škole pokazao im je da je i tu važna upornost i kreativnost nastavnika. Upornost, kako bi se ideje uspjele „progurati“ do Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, a kreativnost kako bi se prilagodio nastavni plan i program stvarnim potrebama učenika. Tehničari za računalstvo će od iduće godine dobiti novi nastavni predmet pod nazivom primijenjena matematika s ciljem povezivanja znanja iz matematike i struke. Samim time matematika ne bi trebala biti „bauk“, već važan alat u njihovom svakodnevnom životu.  Nakon izlaganja i ja i Tehnička škola Čakovec dobili smo podršku i priznanje za taj rad od mnogih kolega kako iz zemlje tako i iz inozemstva ''.

Učitelj matematike Željko Kraljić iz osnovne škole Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu održao je predavanje s temom Primjeri iz prakse. Konkretni primjeri iz matematičke prakse koji su drugačiji od uobičajenih metodičkih putova redovitu izazovu veliku pažnju na stručnim seminarima. Ovo su predavanja na kojima učitelji mogu dobiti primjenjive i konkretne ideje za rad u razredu. Najviše pozornosti izazvao je primjer s novcima u kojem se objašnjava kako učenicima približiti pojmove kamata, kamatna stopa i glavnica. Učitelj Kraljić o pulskom je skupu dodao:''Nije lako izaći pred nekoliko desetaka ili stotina učitelja i nastavnika matematike te s njima podijeliti svoja iskustva u radu koja su potpuno drugačija od onoga čemu su nas učili na raznim metodikama. Dio prisutnih ima sigurno više godina staža rada u školi nego što ukupno imam godina pa je uvijek pitanje imam li zapravo ponuditi što novo. No nakon predavanja reakcije su bile pozitivne i dolazili su mi pružiti podršku u takvom radu nepoznati ljudi koji su rekli da će pokušati i oni tako nešto primijeniti u svojoj školi. Ponese li svatko od učitelja barem neku ideju od iznesenih primjera i posluži li se njome u svojoj školi, napravljeno je puno. Najviše interesa pokazalo je petero matematičkih prosvjetnih djelatnika iz Beograda koji su bili na skupu sa željom da im pošaljem u elektroničkom obliku svoje materijale uz poziv na njihov skup u Srbiji jer smatraju da bi tamošnjim učiteljima bilo zanimljivo za vidjeti ono što je prezentirano u Puli.'' 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematičari u Puli
Autor: Maja Barbić, Željko Kraljić, 21. 10. 2011.

U Puli je održan sedmi stručno – metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi s temom Inovacije u nastavi matematike.


Skupu se odazvalo više od petsto nastavnika i učitelja iz Hrvatske, a bilo je po prvi puta i nekoliko prosvjetnih djelatnika iz Srbije. Iz Međimurja se na skup odazvalo dvadesetak nastavnika i učitelja. U tri dana održano je tridesetak predavanja i petnaestak radionica. Među voditeljima i predavačima je bilo i troje međimurskih nastavnika i učitelja matematike. Profesorica Tamara Srnec iz Gimnazije Čakovec održala je u prostorima pulske Gimnazije radionicu s temom Kako koristiti prednosti interaktivne ploče u suvremenoj nastavi ? Iako je radionica bila predviđena za petnaestak polaznika interes je bio izrazito velik pa su održane dvije radionice pred više od sto polaznika.

Profesorica Sanja Loparić iz Tehničke škole Čakovec održala je predavanje pod naslovom Implementacija novih kurikuluma. Ova škola je jedna od 18 srednjih strukovnih škola u Hrvatskoj uspješno aplicirala svoj projekt Novi kurikulum tehničara za računalstvo – prilagođen potrebama na tržištu rada. Osnovni cilj tog projekta je izraditi i implementirati novi strukovni kurikulum za smjer tehničara za računalstvo. Profesorica Loparić iznijela je svoje dojmove sa skupa u Puli: ''Moje izlaganje na stručnom skupu je bilo jako dobro prihvaćeno. Imala sam sreću što je moja tema bila inovativna u odnosu na ostale. Ostala izlaganja i radionice su se odnosile na inovacije u nastavi matematike s obzirom na metode poučavanja i izvore znanja, dok sam ja govorila o inovacijama u kurikulumu, što mnogi smatraju neizvedivim od strane nastavnika. Primjer moje škole pokazao im je da je i tu važna upornost i kreativnost nastavnika. Upornost, kako bi se ideje uspjele „progurati“ do Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, a kreativnost kako bi se prilagodio nastavni plan i program stvarnim potrebama učenika. Tehničari za računalstvo će od iduće godine dobiti novi nastavni predmet pod nazivom primijenjena matematika s ciljem povezivanja znanja iz matematike i struke. Samim time matematika ne bi trebala biti „bauk“, već važan alat u njihovom svakodnevnom životu.  Nakon izlaganja i ja i Tehnička škola Čakovec dobili smo podršku i priznanje za taj rad od mnogih kolega kako iz zemlje tako i iz inozemstva ''.

Učitelj matematike Željko Kraljić iz osnovne škole Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu održao je predavanje s temom Primjeri iz prakse. Konkretni primjeri iz matematičke prakse koji su drugačiji od uobičajenih metodičkih putova redovitu izazovu veliku pažnju na stručnim seminarima. Ovo su predavanja na kojima učitelji mogu dobiti primjenjive i konkretne ideje za rad u razredu. Najviše pozornosti izazvao je primjer s novcima u kojem se objašnjava kako učenicima približiti pojmove kamata, kamatna stopa i glavnica. Učitelj Kraljić o pulskom je skupu dodao:''Nije lako izaći pred nekoliko desetaka ili stotina učitelja i nastavnika matematike te s njima podijeliti svoja iskustva u radu koja su potpuno drugačija od onoga čemu su nas učili na raznim metodikama. Dio prisutnih ima sigurno više godina staža rada u školi nego što ukupno imam godina pa je uvijek pitanje imam li zapravo ponuditi što novo. No nakon predavanja reakcije su bile pozitivne i dolazili su mi pružiti podršku u takvom radu nepoznati ljudi koji su rekli da će pokušati i oni tako nešto primijeniti u svojoj školi. Ponese li svatko od učitelja barem neku ideju od iznesenih primjera i posluži li se njome u svojoj školi, napravljeno je puno. Najviše interesa pokazalo je petero matematičkih prosvjetnih djelatnika iz Beograda koji su bili na skupu sa željom da im pošaljem u elektroničkom obliku svoje materijale uz poziv na njihov skup u Srbiji jer smatraju da bi tamošnjim učiteljima bilo zanimljivo za vidjeti ono što je prezentirano u Puli.'' 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematičari u Puli
Autor: Maja Barbić, Željko Kraljić, 21. 10. 2011.

U Puli je održan sedmi stručno – metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi s temom Inovacije u nastavi matematike.


Skupu se odazvalo više od petsto nastavnika i učitelja iz Hrvatske, a bilo je po prvi puta i nekoliko prosvjetnih djelatnika iz Srbije. Iz Međimurja se na skup odazvalo dvadesetak nastavnika i učitelja. U tri dana održano je tridesetak predavanja i petnaestak radionica. Među voditeljima i predavačima je bilo i troje međimurskih nastavnika i učitelja matematike. Profesorica Tamara Srnec iz Gimnazije Čakovec održala je u prostorima pulske Gimnazije radionicu s temom Kako koristiti prednosti interaktivne ploče u suvremenoj nastavi ? Iako je radionica bila predviđena za petnaestak polaznika interes je bio izrazito velik pa su održane dvije radionice pred više od sto polaznika.

Profesorica Sanja Loparić iz Tehničke škole Čakovec održala je predavanje pod naslovom Implementacija novih kurikuluma. Ova škola je jedna od 18 srednjih strukovnih škola u Hrvatskoj uspješno aplicirala svoj projekt Novi kurikulum tehničara za računalstvo – prilagođen potrebama na tržištu rada. Osnovni cilj tog projekta je izraditi i implementirati novi strukovni kurikulum za smjer tehničara za računalstvo. Profesorica Loparić iznijela je svoje dojmove sa skupa u Puli: ''Moje izlaganje na stručnom skupu je bilo jako dobro prihvaćeno. Imala sam sreću što je moja tema bila inovativna u odnosu na ostale. Ostala izlaganja i radionice su se odnosile na inovacije u nastavi matematike s obzirom na metode poučavanja i izvore znanja, dok sam ja govorila o inovacijama u kurikulumu, što mnogi smatraju neizvedivim od strane nastavnika. Primjer moje škole pokazao im je da je i tu važna upornost i kreativnost nastavnika. Upornost, kako bi se ideje uspjele „progurati“ do Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, a kreativnost kako bi se prilagodio nastavni plan i program stvarnim potrebama učenika. Tehničari za računalstvo će od iduće godine dobiti novi nastavni predmet pod nazivom primijenjena matematika s ciljem povezivanja znanja iz matematike i struke. Samim time matematika ne bi trebala biti „bauk“, već važan alat u njihovom svakodnevnom životu.  Nakon izlaganja i ja i Tehnička škola Čakovec dobili smo podršku i priznanje za taj rad od mnogih kolega kako iz zemlje tako i iz inozemstva ''.

Učitelj matematike Željko Kraljić iz osnovne škole Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu održao je predavanje s temom Primjeri iz prakse. Konkretni primjeri iz matematičke prakse koji su drugačiji od uobičajenih metodičkih putova redovitu izazovu veliku pažnju na stručnim seminarima. Ovo su predavanja na kojima učitelji mogu dobiti primjenjive i konkretne ideje za rad u razredu. Najviše pozornosti izazvao je primjer s novcima u kojem se objašnjava kako učenicima približiti pojmove kamata, kamatna stopa i glavnica. Učitelj Kraljić o pulskom je skupu dodao:''Nije lako izaći pred nekoliko desetaka ili stotina učitelja i nastavnika matematike te s njima podijeliti svoja iskustva u radu koja su potpuno drugačija od onoga čemu su nas učili na raznim metodikama. Dio prisutnih ima sigurno više godina staža rada u školi nego što ukupno imam godina pa je uvijek pitanje imam li zapravo ponuditi što novo. No nakon predavanja reakcije su bile pozitivne i dolazili su mi pružiti podršku u takvom radu nepoznati ljudi koji su rekli da će pokušati i oni tako nešto primijeniti u svojoj školi. Ponese li svatko od učitelja barem neku ideju od iznesenih primjera i posluži li se njome u svojoj školi, napravljeno je puno. Najviše interesa pokazalo je petero matematičkih prosvjetnih djelatnika iz Beograda koji su bili na skupu sa željom da im pošaljem u elektroničkom obliku svoje materijale uz poziv na njihov skup u Srbiji jer smatraju da bi tamošnjim učiteljima bilo zanimljivo za vidjeti ono što je prezentirano u Puli.'' 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematičari u Puli
Autor: Maja Barbić, Željko Kraljić, 21. 10. 2011.

U Puli je održan sedmi stručno – metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi s temom Inovacije u nastavi matematike.


Skupu se odazvalo više od petsto nastavnika i učitelja iz Hrvatske, a bilo je po prvi puta i nekoliko prosvjetnih djelatnika iz Srbije. Iz Međimurja se na skup odazvalo dvadesetak nastavnika i učitelja. U tri dana održano je tridesetak predavanja i petnaestak radionica. Među voditeljima i predavačima je bilo i troje međimurskih nastavnika i učitelja matematike. Profesorica Tamara Srnec iz Gimnazije Čakovec održala je u prostorima pulske Gimnazije radionicu s temom Kako koristiti prednosti interaktivne ploče u suvremenoj nastavi ? Iako je radionica bila predviđena za petnaestak polaznika interes je bio izrazito velik pa su održane dvije radionice pred više od sto polaznika.

Profesorica Sanja Loparić iz Tehničke škole Čakovec održala je predavanje pod naslovom Implementacija novih kurikuluma. Ova škola je jedna od 18 srednjih strukovnih škola u Hrvatskoj uspješno aplicirala svoj projekt Novi kurikulum tehničara za računalstvo – prilagođen potrebama na tržištu rada. Osnovni cilj tog projekta je izraditi i implementirati novi strukovni kurikulum za smjer tehničara za računalstvo. Profesorica Loparić iznijela je svoje dojmove sa skupa u Puli: ''Moje izlaganje na stručnom skupu je bilo jako dobro prihvaćeno. Imala sam sreću što je moja tema bila inovativna u odnosu na ostale. Ostala izlaganja i radionice su se odnosile na inovacije u nastavi matematike s obzirom na metode poučavanja i izvore znanja, dok sam ja govorila o inovacijama u kurikulumu, što mnogi smatraju neizvedivim od strane nastavnika. Primjer moje škole pokazao im je da je i tu važna upornost i kreativnost nastavnika. Upornost, kako bi se ideje uspjele „progurati“ do Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, a kreativnost kako bi se prilagodio nastavni plan i program stvarnim potrebama učenika. Tehničari za računalstvo će od iduće godine dobiti novi nastavni predmet pod nazivom primijenjena matematika s ciljem povezivanja znanja iz matematike i struke. Samim time matematika ne bi trebala biti „bauk“, već važan alat u njihovom svakodnevnom životu.  Nakon izlaganja i ja i Tehnička škola Čakovec dobili smo podršku i priznanje za taj rad od mnogih kolega kako iz zemlje tako i iz inozemstva ''.

Učitelj matematike Željko Kraljić iz osnovne škole Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu održao je predavanje s temom Primjeri iz prakse. Konkretni primjeri iz matematičke prakse koji su drugačiji od uobičajenih metodičkih putova redovitu izazovu veliku pažnju na stručnim seminarima. Ovo su predavanja na kojima učitelji mogu dobiti primjenjive i konkretne ideje za rad u razredu. Najviše pozornosti izazvao je primjer s novcima u kojem se objašnjava kako učenicima približiti pojmove kamata, kamatna stopa i glavnica. Učitelj Kraljić o pulskom je skupu dodao:''Nije lako izaći pred nekoliko desetaka ili stotina učitelja i nastavnika matematike te s njima podijeliti svoja iskustva u radu koja su potpuno drugačija od onoga čemu su nas učili na raznim metodikama. Dio prisutnih ima sigurno više godina staža rada u školi nego što ukupno imam godina pa je uvijek pitanje imam li zapravo ponuditi što novo. No nakon predavanja reakcije su bile pozitivne i dolazili su mi pružiti podršku u takvom radu nepoznati ljudi koji su rekli da će pokušati i oni tako nešto primijeniti u svojoj školi. Ponese li svatko od učitelja barem neku ideju od iznesenih primjera i posluži li se njome u svojoj školi, napravljeno je puno. Najviše interesa pokazalo je petero matematičkih prosvjetnih djelatnika iz Beograda koji su bili na skupu sa željom da im pošaljem u elektroničkom obliku svoje materijale uz poziv na njihov skup u Srbiji jer smatraju da bi tamošnjim učiteljima bilo zanimljivo za vidjeti ono što je prezentirano u Puli.'' 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematičari u Puli
Autor: Maja Barbić, Željko Kraljić, 21. 10. 2011.

U Puli je održan sedmi stručno – metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi s temom Inovacije u nastavi matematike.


Skupu se odazvalo više od petsto nastavnika i učitelja iz Hrvatske, a bilo je po prvi puta i nekoliko prosvjetnih djelatnika iz Srbije. Iz Međimurja se na skup odazvalo dvadesetak nastavnika i učitelja. U tri dana održano je tridesetak predavanja i petnaestak radionica. Među voditeljima i predavačima je bilo i troje međimurskih nastavnika i učitelja matematike. Profesorica Tamara Srnec iz Gimnazije Čakovec održala je u prostorima pulske Gimnazije radionicu s temom Kako koristiti prednosti interaktivne ploče u suvremenoj nastavi ? Iako je radionica bila predviđena za petnaestak polaznika interes je bio izrazito velik pa su održane dvije radionice pred više od sto polaznika.

Profesorica Sanja Loparić iz Tehničke škole Čakovec održala je predavanje pod naslovom Implementacija novih kurikuluma. Ova škola je jedna od 18 srednjih strukovnih škola u Hrvatskoj uspješno aplicirala svoj projekt Novi kurikulum tehničara za računalstvo – prilagođen potrebama na tržištu rada. Osnovni cilj tog projekta je izraditi i implementirati novi strukovni kurikulum za smjer tehničara za računalstvo. Profesorica Loparić iznijela je svoje dojmove sa skupa u Puli: ''Moje izlaganje na stručnom skupu je bilo jako dobro prihvaćeno. Imala sam sreću što je moja tema bila inovativna u odnosu na ostale. Ostala izlaganja i radionice su se odnosile na inovacije u nastavi matematike s obzirom na metode poučavanja i izvore znanja, dok sam ja govorila o inovacijama u kurikulumu, što mnogi smatraju neizvedivim od strane nastavnika. Primjer moje škole pokazao im je da je i tu važna upornost i kreativnost nastavnika. Upornost, kako bi se ideje uspjele „progurati“ do Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, a kreativnost kako bi se prilagodio nastavni plan i program stvarnim potrebama učenika. Tehničari za računalstvo će od iduće godine dobiti novi nastavni predmet pod nazivom primijenjena matematika s ciljem povezivanja znanja iz matematike i struke. Samim time matematika ne bi trebala biti „bauk“, već važan alat u njihovom svakodnevnom životu.  Nakon izlaganja i ja i Tehnička škola Čakovec dobili smo podršku i priznanje za taj rad od mnogih kolega kako iz zemlje tako i iz inozemstva ''.

Učitelj matematike Željko Kraljić iz osnovne škole Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu održao je predavanje s temom Primjeri iz prakse. Konkretni primjeri iz matematičke prakse koji su drugačiji od uobičajenih metodičkih putova redovitu izazovu veliku pažnju na stručnim seminarima. Ovo su predavanja na kojima učitelji mogu dobiti primjenjive i konkretne ideje za rad u razredu. Najviše pozornosti izazvao je primjer s novcima u kojem se objašnjava kako učenicima približiti pojmove kamata, kamatna stopa i glavnica. Učitelj Kraljić o pulskom je skupu dodao:''Nije lako izaći pred nekoliko desetaka ili stotina učitelja i nastavnika matematike te s njima podijeliti svoja iskustva u radu koja su potpuno drugačija od onoga čemu su nas učili na raznim metodikama. Dio prisutnih ima sigurno više godina staža rada u školi nego što ukupno imam godina pa je uvijek pitanje imam li zapravo ponuditi što novo. No nakon predavanja reakcije su bile pozitivne i dolazili su mi pružiti podršku u takvom radu nepoznati ljudi koji su rekli da će pokušati i oni tako nešto primijeniti u svojoj školi. Ponese li svatko od učitelja barem neku ideju od iznesenih primjera i posluži li se njome u svojoj školi, napravljeno je puno. Najviše interesa pokazalo je petero matematičkih prosvjetnih djelatnika iz Beograda koji su bili na skupu sa željom da im pošaljem u elektroničkom obliku svoje materijale uz poziv na njihov skup u Srbiji jer smatraju da bi tamošnjim učiteljima bilo zanimljivo za vidjeti ono što je prezentirano u Puli.'' 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematičari u Puli
Autor: Maja Barbić, Željko Kraljić, 21. 10. 2011.

U Puli je održan sedmi stručno – metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi s temom Inovacije u nastavi matematike.


Skupu se odazvalo više od petsto nastavnika i učitelja iz Hrvatske, a bilo je po prvi puta i nekoliko prosvjetnih djelatnika iz Srbije. Iz Međimurja se na skup odazvalo dvadesetak nastavnika i učitelja. U tri dana održano je tridesetak predavanja i petnaestak radionica. Među voditeljima i predavačima je bilo i troje međimurskih nastavnika i učitelja matematike. Profesorica Tamara Srnec iz Gimnazije Čakovec održala je u prostorima pulske Gimnazije radionicu s temom Kako koristiti prednosti interaktivne ploče u suvremenoj nastavi ? Iako je radionica bila predviđena za petnaestak polaznika interes je bio izrazito velik pa su održane dvije radionice pred više od sto polaznika.

Profesorica Sanja Loparić iz Tehničke škole Čakovec održala je predavanje pod naslovom Implementacija novih kurikuluma. Ova škola je jedna od 18 srednjih strukovnih škola u Hrvatskoj uspješno aplicirala svoj projekt Novi kurikulum tehničara za računalstvo – prilagođen potrebama na tržištu rada. Osnovni cilj tog projekta je izraditi i implementirati novi strukovni kurikulum za smjer tehničara za računalstvo. Profesorica Loparić iznijela je svoje dojmove sa skupa u Puli: ''Moje izlaganje na stručnom skupu je bilo jako dobro prihvaćeno. Imala sam sreću što je moja tema bila inovativna u odnosu na ostale. Ostala izlaganja i radionice su se odnosile na inovacije u nastavi matematike s obzirom na metode poučavanja i izvore znanja, dok sam ja govorila o inovacijama u kurikulumu, što mnogi smatraju neizvedivim od strane nastavnika. Primjer moje škole pokazao im je da je i tu važna upornost i kreativnost nastavnika. Upornost, kako bi se ideje uspjele „progurati“ do Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, a kreativnost kako bi se prilagodio nastavni plan i program stvarnim potrebama učenika. Tehničari za računalstvo će od iduće godine dobiti novi nastavni predmet pod nazivom primijenjena matematika s ciljem povezivanja znanja iz matematike i struke. Samim time matematika ne bi trebala biti „bauk“, već važan alat u njihovom svakodnevnom životu.  Nakon izlaganja i ja i Tehnička škola Čakovec dobili smo podršku i priznanje za taj rad od mnogih kolega kako iz zemlje tako i iz inozemstva ''.

Učitelj matematike Željko Kraljić iz osnovne škole Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu održao je predavanje s temom Primjeri iz prakse. Konkretni primjeri iz matematičke prakse koji su drugačiji od uobičajenih metodičkih putova redovitu izazovu veliku pažnju na stručnim seminarima. Ovo su predavanja na kojima učitelji mogu dobiti primjenjive i konkretne ideje za rad u razredu. Najviše pozornosti izazvao je primjer s novcima u kojem se objašnjava kako učenicima približiti pojmove kamata, kamatna stopa i glavnica. Učitelj Kraljić o pulskom je skupu dodao:''Nije lako izaći pred nekoliko desetaka ili stotina učitelja i nastavnika matematike te s njima podijeliti svoja iskustva u radu koja su potpuno drugačija od onoga čemu su nas učili na raznim metodikama. Dio prisutnih ima sigurno više godina staža rada u školi nego što ukupno imam godina pa je uvijek pitanje imam li zapravo ponuditi što novo. No nakon predavanja reakcije su bile pozitivne i dolazili su mi pružiti podršku u takvom radu nepoznati ljudi koji su rekli da će pokušati i oni tako nešto primijeniti u svojoj školi. Ponese li svatko od učitelja barem neku ideju od iznesenih primjera i posluži li se njome u svojoj školi, napravljeno je puno. Najviše interesa pokazalo je petero matematičkih prosvjetnih djelatnika iz Beograda koji su bili na skupu sa željom da im pošaljem u elektroničkom obliku svoje materijale uz poziv na njihov skup u Srbiji jer smatraju da bi tamošnjim učiteljima bilo zanimljivo za vidjeti ono što je prezentirano u Puli.'' 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematičari u Puli
Autor: Maja Barbić, Željko Kraljić, 21. 10. 2011.

U Puli je održan sedmi stručno – metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi s temom Inovacije u nastavi matematike.


Skupu se odazvalo više od petsto nastavnika i učitelja iz Hrvatske, a bilo je po prvi puta i nekoliko prosvjetnih djelatnika iz Srbije. Iz Međimurja se na skup odazvalo dvadesetak nastavnika i učitelja. U tri dana održano je tridesetak predavanja i petnaestak radionica. Među voditeljima i predavačima je bilo i troje međimurskih nastavnika i učitelja matematike. Profesorica Tamara Srnec iz Gimnazije Čakovec održala je u prostorima pulske Gimnazije radionicu s temom Kako koristiti prednosti interaktivne ploče u suvremenoj nastavi ? Iako je radionica bila predviđena za petnaestak polaznika interes je bio izrazito velik pa su održane dvije radionice pred više od sto polaznika.

Profesorica Sanja Loparić iz Tehničke škole Čakovec održala je predavanje pod naslovom Implementacija novih kurikuluma. Ova škola je jedna od 18 srednjih strukovnih škola u Hrvatskoj uspješno aplicirala svoj projekt Novi kurikulum tehničara za računalstvo – prilagođen potrebama na tržištu rada. Osnovni cilj tog projekta je izraditi i implementirati novi strukovni kurikulum za smjer tehničara za računalstvo. Profesorica Loparić iznijela je svoje dojmove sa skupa u Puli: ''Moje izlaganje na stručnom skupu je bilo jako dobro prihvaćeno. Imala sam sreću što je moja tema bila inovativna u odnosu na ostale. Ostala izlaganja i radionice su se odnosile na inovacije u nastavi matematike s obzirom na metode poučavanja i izvore znanja, dok sam ja govorila o inovacijama u kurikulumu, što mnogi smatraju neizvedivim od strane nastavnika. Primjer moje škole pokazao im je da je i tu važna upornost i kreativnost nastavnika. Upornost, kako bi se ideje uspjele „progurati“ do Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, a kreativnost kako bi se prilagodio nastavni plan i program stvarnim potrebama učenika. Tehničari za računalstvo će od iduće godine dobiti novi nastavni predmet pod nazivom primijenjena matematika s ciljem povezivanja znanja iz matematike i struke. Samim time matematika ne bi trebala biti „bauk“, već važan alat u njihovom svakodnevnom životu.  Nakon izlaganja i ja i Tehnička škola Čakovec dobili smo podršku i priznanje za taj rad od mnogih kolega kako iz zemlje tako i iz inozemstva ''.

Učitelj matematike Željko Kraljić iz osnovne škole Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu održao je predavanje s temom Primjeri iz prakse. Konkretni primjeri iz matematičke prakse koji su drugačiji od uobičajenih metodičkih putova redovitu izazovu veliku pažnju na stručnim seminarima. Ovo su predavanja na kojima učitelji mogu dobiti primjenjive i konkretne ideje za rad u razredu. Najviše pozornosti izazvao je primjer s novcima u kojem se objašnjava kako učenicima približiti pojmove kamata, kamatna stopa i glavnica. Učitelj Kraljić o pulskom je skupu dodao:''Nije lako izaći pred nekoliko desetaka ili stotina učitelja i nastavnika matematike te s njima podijeliti svoja iskustva u radu koja su potpuno drugačija od onoga čemu su nas učili na raznim metodikama. Dio prisutnih ima sigurno više godina staža rada u školi nego što ukupno imam godina pa je uvijek pitanje imam li zapravo ponuditi što novo. No nakon predavanja reakcije su bile pozitivne i dolazili su mi pružiti podršku u takvom radu nepoznati ljudi koji su rekli da će pokušati i oni tako nešto primijeniti u svojoj školi. Ponese li svatko od učitelja barem neku ideju od iznesenih primjera i posluži li se njome u svojoj školi, napravljeno je puno. Najviše interesa pokazalo je petero matematičkih prosvjetnih djelatnika iz Beograda koji su bili na skupu sa željom da im pošaljem u elektroničkom obliku svoje materijale uz poziv na njihov skup u Srbiji jer smatraju da bi tamošnjim učiteljima bilo zanimljivo za vidjeti ono što je prezentirano u Puli.'' 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematičari u Puli
Autor: Maja Barbić, Željko Kraljić, 21. 10. 2011.

U Puli je održan sedmi stručno – metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi s temom Inovacije u nastavi matematike.


Skupu se odazvalo više od petsto nastavnika i učitelja iz Hrvatske, a bilo je po prvi puta i nekoliko prosvjetnih djelatnika iz Srbije. Iz Međimurja se na skup odazvalo dvadesetak nastavnika i učitelja. U tri dana održano je tridesetak predavanja i petnaestak radionica. Među voditeljima i predavačima je bilo i troje međimurskih nastavnika i učitelja matematike. Profesorica Tamara Srnec iz Gimnazije Čakovec održala je u prostorima pulske Gimnazije radionicu s temom Kako koristiti prednosti interaktivne ploče u suvremenoj nastavi ? Iako je radionica bila predviđena za petnaestak polaznika interes je bio izrazito velik pa su održane dvije radionice pred više od sto polaznika.

Profesorica Sanja Loparić iz Tehničke škole Čakovec održala je predavanje pod naslovom Implementacija novih kurikuluma. Ova škola je jedna od 18 srednjih strukovnih škola u Hrvatskoj uspješno aplicirala svoj projekt Novi kurikulum tehničara za računalstvo – prilagođen potrebama na tržištu rada. Osnovni cilj tog projekta je izraditi i implementirati novi strukovni kurikulum za smjer tehničara za računalstvo. Profesorica Loparić iznijela je svoje dojmove sa skupa u Puli: ''Moje izlaganje na stručnom skupu je bilo jako dobro prihvaćeno. Imala sam sreću što je moja tema bila inovativna u odnosu na ostale. Ostala izlaganja i radionice su se odnosile na inovacije u nastavi matematike s obzirom na metode poučavanja i izvore znanja, dok sam ja govorila o inovacijama u kurikulumu, što mnogi smatraju neizvedivim od strane nastavnika. Primjer moje škole pokazao im je da je i tu važna upornost i kreativnost nastavnika. Upornost, kako bi se ideje uspjele „progurati“ do Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, a kreativnost kako bi se prilagodio nastavni plan i program stvarnim potrebama učenika. Tehničari za računalstvo će od iduće godine dobiti novi nastavni predmet pod nazivom primijenjena matematika s ciljem povezivanja znanja iz matematike i struke. Samim time matematika ne bi trebala biti „bauk“, već važan alat u njihovom svakodnevnom životu.  Nakon izlaganja i ja i Tehnička škola Čakovec dobili smo podršku i priznanje za taj rad od mnogih kolega kako iz zemlje tako i iz inozemstva ''.

Učitelj matematike Željko Kraljić iz osnovne škole Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu održao je predavanje s temom Primjeri iz prakse. Konkretni primjeri iz matematičke prakse koji su drugačiji od uobičajenih metodičkih putova redovitu izazovu veliku pažnju na stručnim seminarima. Ovo su predavanja na kojima učitelji mogu dobiti primjenjive i konkretne ideje za rad u razredu. Najviše pozornosti izazvao je primjer s novcima u kojem se objašnjava kako učenicima približiti pojmove kamata, kamatna stopa i glavnica. Učitelj Kraljić o pulskom je skupu dodao:''Nije lako izaći pred nekoliko desetaka ili stotina učitelja i nastavnika matematike te s njima podijeliti svoja iskustva u radu koja su potpuno drugačija od onoga čemu su nas učili na raznim metodikama. Dio prisutnih ima sigurno više godina staža rada u školi nego što ukupno imam godina pa je uvijek pitanje imam li zapravo ponuditi što novo. No nakon predavanja reakcije su bile pozitivne i dolazili su mi pružiti podršku u takvom radu nepoznati ljudi koji su rekli da će pokušati i oni tako nešto primijeniti u svojoj školi. Ponese li svatko od učitelja barem neku ideju od iznesenih primjera i posluži li se njome u svojoj školi, napravljeno je puno. Najviše interesa pokazalo je petero matematičkih prosvjetnih djelatnika iz Beograda koji su bili na skupu sa željom da im pošaljem u elektroničkom obliku svoje materijale uz poziv na njihov skup u Srbiji jer smatraju da bi tamošnjim učiteljima bilo zanimljivo za vidjeti ono što je prezentirano u Puli.'' 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematičari u Puli
Autor: Maja Barbić, Željko Kraljić, 21. 10. 2011.

U Puli je održan sedmi stručno – metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi s temom Inovacije u nastavi matematike.


Skupu se odazvalo više od petsto nastavnika i učitelja iz Hrvatske, a bilo je po prvi puta i nekoliko prosvjetnih djelatnika iz Srbije. Iz Međimurja se na skup odazvalo dvadesetak nastavnika i učitelja. U tri dana održano je tridesetak predavanja i petnaestak radionica. Među voditeljima i predavačima je bilo i troje međimurskih nastavnika i učitelja matematike. Profesorica Tamara Srnec iz Gimnazije Čakovec održala je u prostorima pulske Gimnazije radionicu s temom Kako koristiti prednosti interaktivne ploče u suvremenoj nastavi ? Iako je radionica bila predviđena za petnaestak polaznika interes je bio izrazito velik pa su održane dvije radionice pred više od sto polaznika.

Profesorica Sanja Loparić iz Tehničke škole Čakovec održala je predavanje pod naslovom Implementacija novih kurikuluma. Ova škola je jedna od 18 srednjih strukovnih škola u Hrvatskoj uspješno aplicirala svoj projekt Novi kurikulum tehničara za računalstvo – prilagođen potrebama na tržištu rada. Osnovni cilj tog projekta je izraditi i implementirati novi strukovni kurikulum za smjer tehničara za računalstvo. Profesorica Loparić iznijela je svoje dojmove sa skupa u Puli: ''Moje izlaganje na stručnom skupu je bilo jako dobro prihvaćeno. Imala sam sreću što je moja tema bila inovativna u odnosu na ostale. Ostala izlaganja i radionice su se odnosile na inovacije u nastavi matematike s obzirom na metode poučavanja i izvore znanja, dok sam ja govorila o inovacijama u kurikulumu, što mnogi smatraju neizvedivim od strane nastavnika. Primjer moje škole pokazao im je da je i tu važna upornost i kreativnost nastavnika. Upornost, kako bi se ideje uspjele „progurati“ do Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, a kreativnost kako bi se prilagodio nastavni plan i program stvarnim potrebama učenika. Tehničari za računalstvo će od iduće godine dobiti novi nastavni predmet pod nazivom primijenjena matematika s ciljem povezivanja znanja iz matematike i struke. Samim time matematika ne bi trebala biti „bauk“, već važan alat u njihovom svakodnevnom životu.  Nakon izlaganja i ja i Tehnička škola Čakovec dobili smo podršku i priznanje za taj rad od mnogih kolega kako iz zemlje tako i iz inozemstva ''.

Učitelj matematike Željko Kraljić iz osnovne škole Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu održao je predavanje s temom Primjeri iz prakse. Konkretni primjeri iz matematičke prakse koji su drugačiji od uobičajenih metodičkih putova redovitu izazovu veliku pažnju na stručnim seminarima. Ovo su predavanja na kojima učitelji mogu dobiti primjenjive i konkretne ideje za rad u razredu. Najviše pozornosti izazvao je primjer s novcima u kojem se objašnjava kako učenicima približiti pojmove kamata, kamatna stopa i glavnica. Učitelj Kraljić o pulskom je skupu dodao:''Nije lako izaći pred nekoliko desetaka ili stotina učitelja i nastavnika matematike te s njima podijeliti svoja iskustva u radu koja su potpuno drugačija od onoga čemu su nas učili na raznim metodikama. Dio prisutnih ima sigurno više godina staža rada u školi nego što ukupno imam godina pa je uvijek pitanje imam li zapravo ponuditi što novo. No nakon predavanja reakcije su bile pozitivne i dolazili su mi pružiti podršku u takvom radu nepoznati ljudi koji su rekli da će pokušati i oni tako nešto primijeniti u svojoj školi. Ponese li svatko od učitelja barem neku ideju od iznesenih primjera i posluži li se njome u svojoj školi, napravljeno je puno. Najviše interesa pokazalo je petero matematičkih prosvjetnih djelatnika iz Beograda koji su bili na skupu sa željom da im pošaljem u elektroničkom obliku svoje materijale uz poziv na njihov skup u Srbiji jer smatraju da bi tamošnjim učiteljima bilo zanimljivo za vidjeti ono što je prezentirano u Puli.'' 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematičari u Puli
Autor: Maja Barbić, Željko Kraljić, 21. 10. 2011.

U Puli je održan sedmi stručno – metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi s temom Inovacije u nastavi matematike.


Skupu se odazvalo više od petsto nastavnika i učitelja iz Hrvatske, a bilo je po prvi puta i nekoliko prosvjetnih djelatnika iz Srbije. Iz Međimurja se na skup odazvalo dvadesetak nastavnika i učitelja. U tri dana održano je tridesetak predavanja i petnaestak radionica. Među voditeljima i predavačima je bilo i troje međimurskih nastavnika i učitelja matematike. Profesorica Tamara Srnec iz Gimnazije Čakovec održala je u prostorima pulske Gimnazije radionicu s temom Kako koristiti prednosti interaktivne ploče u suvremenoj nastavi ? Iako je radionica bila predviđena za petnaestak polaznika interes je bio izrazito velik pa su održane dvije radionice pred više od sto polaznika.

Profesorica Sanja Loparić iz Tehničke škole Čakovec održala je predavanje pod naslovom Implementacija novih kurikuluma. Ova škola je jedna od 18 srednjih strukovnih škola u Hrvatskoj uspješno aplicirala svoj projekt Novi kurikulum tehničara za računalstvo – prilagođen potrebama na tržištu rada. Osnovni cilj tog projekta je izraditi i implementirati novi strukovni kurikulum za smjer tehničara za računalstvo. Profesorica Loparić iznijela je svoje dojmove sa skupa u Puli: ''Moje izlaganje na stručnom skupu je bilo jako dobro prihvaćeno. Imala sam sreću što je moja tema bila inovativna u odnosu na ostale. Ostala izlaganja i radionice su se odnosile na inovacije u nastavi matematike s obzirom na metode poučavanja i izvore znanja, dok sam ja govorila o inovacijama u kurikulumu, što mnogi smatraju neizvedivim od strane nastavnika. Primjer moje škole pokazao im je da je i tu važna upornost i kreativnost nastavnika. Upornost, kako bi se ideje uspjele „progurati“ do Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, a kreativnost kako bi se prilagodio nastavni plan i program stvarnim potrebama učenika. Tehničari za računalstvo će od iduće godine dobiti novi nastavni predmet pod nazivom primijenjena matematika s ciljem povezivanja znanja iz matematike i struke. Samim time matematika ne bi trebala biti „bauk“, već važan alat u njihovom svakodnevnom životu.  Nakon izlaganja i ja i Tehnička škola Čakovec dobili smo podršku i priznanje za taj rad od mnogih kolega kako iz zemlje tako i iz inozemstva ''.

Učitelj matematike Željko Kraljić iz osnovne škole Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu održao je predavanje s temom Primjeri iz prakse. Konkretni primjeri iz matematičke prakse koji su drugačiji od uobičajenih metodičkih putova redovitu izazovu veliku pažnju na stručnim seminarima. Ovo su predavanja na kojima učitelji mogu dobiti primjenjive i konkretne ideje za rad u razredu. Najviše pozornosti izazvao je primjer s novcima u kojem se objašnjava kako učenicima približiti pojmove kamata, kamatna stopa i glavnica. Učitelj Kraljić o pulskom je skupu dodao:''Nije lako izaći pred nekoliko desetaka ili stotina učitelja i nastavnika matematike te s njima podijeliti svoja iskustva u radu koja su potpuno drugačija od onoga čemu su nas učili na raznim metodikama. Dio prisutnih ima sigurno više godina staža rada u školi nego što ukupno imam godina pa je uvijek pitanje imam li zapravo ponuditi što novo. No nakon predavanja reakcije su bile pozitivne i dolazili su mi pružiti podršku u takvom radu nepoznati ljudi koji su rekli da će pokušati i oni tako nešto primijeniti u svojoj školi. Ponese li svatko od učitelja barem neku ideju od iznesenih primjera i posluži li se njome u svojoj školi, napravljeno je puno. Najviše interesa pokazalo je petero matematičkih prosvjetnih djelatnika iz Beograda koji su bili na skupu sa željom da im pošaljem u elektroničkom obliku svoje materijale uz poziv na njihov skup u Srbiji jer smatraju da bi tamošnjim učiteljima bilo zanimljivo za vidjeti ono što je prezentirano u Puli.'' 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematičari u Puli
Autor: Maja Barbić, Željko Kraljić, 21. 10. 2011.

U Puli je održan sedmi stručno – metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi s temom Inovacije u nastavi matematike.


Skupu se odazvalo više od petsto nastavnika i učitelja iz Hrvatske, a bilo je po prvi puta i nekoliko prosvjetnih djelatnika iz Srbije. Iz Međimurja se na skup odazvalo dvadesetak nastavnika i učitelja. U tri dana održano je tridesetak predavanja i petnaestak radionica. Među voditeljima i predavačima je bilo i troje međimurskih nastavnika i učitelja matematike. Profesorica Tamara Srnec iz Gimnazije Čakovec održala je u prostorima pulske Gimnazije radionicu s temom Kako koristiti prednosti interaktivne ploče u suvremenoj nastavi ? Iako je radionica bila predviđena za petnaestak polaznika interes je bio izrazito velik pa su održane dvije radionice pred više od sto polaznika.

Profesorica Sanja Loparić iz Tehničke škole Čakovec održala je predavanje pod naslovom Implementacija novih kurikuluma. Ova škola je jedna od 18 srednjih strukovnih škola u Hrvatskoj uspješno aplicirala svoj projekt Novi kurikulum tehničara za računalstvo – prilagođen potrebama na tržištu rada. Osnovni cilj tog projekta je izraditi i implementirati novi strukovni kurikulum za smjer tehničara za računalstvo. Profesorica Loparić iznijela je svoje dojmove sa skupa u Puli: ''Moje izlaganje na stručnom skupu je bilo jako dobro prihvaćeno. Imala sam sreću što je moja tema bila inovativna u odnosu na ostale. Ostala izlaganja i radionice su se odnosile na inovacije u nastavi matematike s obzirom na metode poučavanja i izvore znanja, dok sam ja govorila o inovacijama u kurikulumu, što mnogi smatraju neizvedivim od strane nastavnika. Primjer moje škole pokazao im je da je i tu važna upornost i kreativnost nastavnika. Upornost, kako bi se ideje uspjele „progurati“ do Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, a kreativnost kako bi se prilagodio nastavni plan i program stvarnim potrebama učenika. Tehničari za računalstvo će od iduće godine dobiti novi nastavni predmet pod nazivom primijenjena matematika s ciljem povezivanja znanja iz matematike i struke. Samim time matematika ne bi trebala biti „bauk“, već važan alat u njihovom svakodnevnom životu.  Nakon izlaganja i ja i Tehnička škola Čakovec dobili smo podršku i priznanje za taj rad od mnogih kolega kako iz zemlje tako i iz inozemstva ''.

Učitelj matematike Željko Kraljić iz osnovne škole Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu održao je predavanje s temom Primjeri iz prakse. Konkretni primjeri iz matematičke prakse koji su drugačiji od uobičajenih metodičkih putova redovitu izazovu veliku pažnju na stručnim seminarima. Ovo su predavanja na kojima učitelji mogu dobiti primjenjive i konkretne ideje za rad u razredu. Najviše pozornosti izazvao je primjer s novcima u kojem se objašnjava kako učenicima približiti pojmove kamata, kamatna stopa i glavnica. Učitelj Kraljić o pulskom je skupu dodao:''Nije lako izaći pred nekoliko desetaka ili stotina učitelja i nastavnika matematike te s njima podijeliti svoja iskustva u radu koja su potpuno drugačija od onoga čemu su nas učili na raznim metodikama. Dio prisutnih ima sigurno više godina staža rada u školi nego što ukupno imam godina pa je uvijek pitanje imam li zapravo ponuditi što novo. No nakon predavanja reakcije su bile pozitivne i dolazili su mi pružiti podršku u takvom radu nepoznati ljudi koji su rekli da će pokušati i oni tako nešto primijeniti u svojoj školi. Ponese li svatko od učitelja barem neku ideju od iznesenih primjera i posluži li se njome u svojoj školi, napravljeno je puno. Najviše interesa pokazalo je petero matematičkih prosvjetnih djelatnika iz Beograda koji su bili na skupu sa željom da im pošaljem u elektroničkom obliku svoje materijale uz poziv na njihov skup u Srbiji jer smatraju da bi tamošnjim učiteljima bilo zanimljivo za vidjeti ono što je prezentirano u Puli.'' 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematičari u Puli
Autor: Maja Barbić, Željko Kraljić, 21. 10. 2011.

U Puli je održan sedmi stručno – metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi s temom Inovacije u nastavi matematike.


Skupu se odazvalo više od petsto nastavnika i učitelja iz Hrvatske, a bilo je po prvi puta i nekoliko prosvjetnih djelatnika iz Srbije. Iz Međimurja se na skup odazvalo dvadesetak nastavnika i učitelja. U tri dana održano je tridesetak predavanja i petnaestak radionica. Među voditeljima i predavačima je bilo i troje međimurskih nastavnika i učitelja matematike. Profesorica Tamara Srnec iz Gimnazije Čakovec održala je u prostorima pulske Gimnazije radionicu s temom Kako koristiti prednosti interaktivne ploče u suvremenoj nastavi ? Iako je radionica bila predviđena za petnaestak polaznika interes je bio izrazito velik pa su održane dvije radionice pred više od sto polaznika.

Profesorica Sanja Loparić iz Tehničke škole Čakovec održala je predavanje pod naslovom Implementacija novih kurikuluma. Ova škola je jedna od 18 srednjih strukovnih škola u Hrvatskoj uspješno aplicirala svoj projekt Novi kurikulum tehničara za računalstvo – prilagođen potrebama na tržištu rada. Osnovni cilj tog projekta je izraditi i implementirati novi strukovni kurikulum za smjer tehničara za računalstvo. Profesorica Loparić iznijela je svoje dojmove sa skupa u Puli: ''Moje izlaganje na stručnom skupu je bilo jako dobro prihvaćeno. Imala sam sreću što je moja tema bila inovativna u odnosu na ostale. Ostala izlaganja i radionice su se odnosile na inovacije u nastavi matematike s obzirom na metode poučavanja i izvore znanja, dok sam ja govorila o inovacijama u kurikulumu, što mnogi smatraju neizvedivim od strane nastavnika. Primjer moje škole pokazao im je da je i tu važna upornost i kreativnost nastavnika. Upornost, kako bi se ideje uspjele „progurati“ do Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, a kreativnost kako bi se prilagodio nastavni plan i program stvarnim potrebama učenika. Tehničari za računalstvo će od iduće godine dobiti novi nastavni predmet pod nazivom primijenjena matematika s ciljem povezivanja znanja iz matematike i struke. Samim time matematika ne bi trebala biti „bauk“, već važan alat u njihovom svakodnevnom životu.  Nakon izlaganja i ja i Tehnička škola Čakovec dobili smo podršku i priznanje za taj rad od mnogih kolega kako iz zemlje tako i iz inozemstva ''.

Učitelj matematike Željko Kraljić iz osnovne škole Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu održao je predavanje s temom Primjeri iz prakse. Konkretni primjeri iz matematičke prakse koji su drugačiji od uobičajenih metodičkih putova redovitu izazovu veliku pažnju na stručnim seminarima. Ovo su predavanja na kojima učitelji mogu dobiti primjenjive i konkretne ideje za rad u razredu. Najviše pozornosti izazvao je primjer s novcima u kojem se objašnjava kako učenicima približiti pojmove kamata, kamatna stopa i glavnica. Učitelj Kraljić o pulskom je skupu dodao:''Nije lako izaći pred nekoliko desetaka ili stotina učitelja i nastavnika matematike te s njima podijeliti svoja iskustva u radu koja su potpuno drugačija od onoga čemu su nas učili na raznim metodikama. Dio prisutnih ima sigurno više godina staža rada u školi nego što ukupno imam godina pa je uvijek pitanje imam li zapravo ponuditi što novo. No nakon predavanja reakcije su bile pozitivne i dolazili su mi pružiti podršku u takvom radu nepoznati ljudi koji su rekli da će pokušati i oni tako nešto primijeniti u svojoj školi. Ponese li svatko od učitelja barem neku ideju od iznesenih primjera i posluži li se njome u svojoj školi, napravljeno je puno. Najviše interesa pokazalo je petero matematičkih prosvjetnih djelatnika iz Beograda koji su bili na skupu sa željom da im pošaljem u elektroničkom obliku svoje materijale uz poziv na njihov skup u Srbiji jer smatraju da bi tamošnjim učiteljima bilo zanimljivo za vidjeti ono što je prezentirano u Puli.'' 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematičari u Puli
Autor: Maja Barbić, Željko Kraljić, 21. 10. 2011.

U Puli je održan sedmi stručno – metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi s temom Inovacije u nastavi matematike.


Skupu se odazvalo više od petsto nastavnika i učitelja iz Hrvatske, a bilo je po prvi puta i nekoliko prosvjetnih djelatnika iz Srbije. Iz Međimurja se na skup odazvalo dvadesetak nastavnika i učitelja. U tri dana održano je tridesetak predavanja i petnaestak radionica. Među voditeljima i predavačima je bilo i troje međimurskih nastavnika i učitelja matematike. Profesorica Tamara Srnec iz Gimnazije Čakovec održala je u prostorima pulske Gimnazije radionicu s temom Kako koristiti prednosti interaktivne ploče u suvremenoj nastavi ? Iako je radionica bila predviđena za petnaestak polaznika interes je bio izrazito velik pa su održane dvije radionice pred više od sto polaznika.

Profesorica Sanja Loparić iz Tehničke škole Čakovec održala je predavanje pod naslovom Implementacija novih kurikuluma. Ova škola je jedna od 18 srednjih strukovnih škola u Hrvatskoj uspješno aplicirala svoj projekt Novi kurikulum tehničara za računalstvo – prilagođen potrebama na tržištu rada. Osnovni cilj tog projekta je izraditi i implementirati novi strukovni kurikulum za smjer tehničara za računalstvo. Profesorica Loparić iznijela je svoje dojmove sa skupa u Puli: ''Moje izlaganje na stručnom skupu je bilo jako dobro prihvaćeno. Imala sam sreću što je moja tema bila inovativna u odnosu na ostale. Ostala izlaganja i radionice su se odnosile na inovacije u nastavi matematike s obzirom na metode poučavanja i izvore znanja, dok sam ja govorila o inovacijama u kurikulumu, što mnogi smatraju neizvedivim od strane nastavnika. Primjer moje škole pokazao im je da je i tu važna upornost i kreativnost nastavnika. Upornost, kako bi se ideje uspjele „progurati“ do Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, a kreativnost kako bi se prilagodio nastavni plan i program stvarnim potrebama učenika. Tehničari za računalstvo će od iduće godine dobiti novi nastavni predmet pod nazivom primijenjena matematika s ciljem povezivanja znanja iz matematike i struke. Samim time matematika ne bi trebala biti „bauk“, već važan alat u njihovom svakodnevnom životu.  Nakon izlaganja i ja i Tehnička škola Čakovec dobili smo podršku i priznanje za taj rad od mnogih kolega kako iz zemlje tako i iz inozemstva ''.

Učitelj matematike Željko Kraljić iz osnovne škole Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu održao je predavanje s temom Primjeri iz prakse. Konkretni primjeri iz matematičke prakse koji su drugačiji od uobičajenih metodičkih putova redovitu izazovu veliku pažnju na stručnim seminarima. Ovo su predavanja na kojima učitelji mogu dobiti primjenjive i konkretne ideje za rad u razredu. Najviše pozornosti izazvao je primjer s novcima u kojem se objašnjava kako učenicima približiti pojmove kamata, kamatna stopa i glavnica. Učitelj Kraljić o pulskom je skupu dodao:''Nije lako izaći pred nekoliko desetaka ili stotina učitelja i nastavnika matematike te s njima podijeliti svoja iskustva u radu koja su potpuno drugačija od onoga čemu su nas učili na raznim metodikama. Dio prisutnih ima sigurno više godina staža rada u školi nego što ukupno imam godina pa je uvijek pitanje imam li zapravo ponuditi što novo. No nakon predavanja reakcije su bile pozitivne i dolazili su mi pružiti podršku u takvom radu nepoznati ljudi koji su rekli da će pokušati i oni tako nešto primijeniti u svojoj školi. Ponese li svatko od učitelja barem neku ideju od iznesenih primjera i posluži li se njome u svojoj školi, napravljeno je puno. Najviše interesa pokazalo je petero matematičkih prosvjetnih djelatnika iz Beograda koji su bili na skupu sa željom da im pošaljem u elektroničkom obliku svoje materijale uz poziv na njihov skup u Srbiji jer smatraju da bi tamošnjim učiteljima bilo zanimljivo za vidjeti ono što je prezentirano u Puli.'' 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju