preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu

Login
Aktivnosti učenika

          

Erasmus +

Erasmus +

 

Upisi u srednju školu

Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

E-dnevnik

Ravnatelj škole

 

Ravnatelj:

Mladen Beuk, dipl.ing.

Primanje roditelja:

- utorak i četvrtak

od 15,30 do 16,30 sati.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 1. 2012.

Ukupno: 391296
Ovaj mjesec: 701
Ovaj tjedan: 826
Danas: 98
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju