preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu

Login
Galerija radova

      Božićna priredba -

    klikom na fotografije 

   pogledajte videozapise

 

     Dan škole

 

    Jesen okom fotografije

 

 

Erasmus +

Erasmus +

 

Upisi u srednju školu

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

E-dnevnik

Udžbenici 2024./2025.

Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025. 

LIKOVNE MAPE:

LIKOVNI SAT 5 - likovna mapa s
kolažem uz udžbenik za 5. razred
osnovne škole
 
LIKOVNI SAT 6 - likovna mapa s
kolažem uz udžbenik za 6. razred
osnovne škole
 
LIKOVNI SAT 7 - likovna mapa s
kolažem uz udžbenik za 7. razred
osnovne škole
 
LIKOVNI SAT 8 - likovna mapa s
kolažem uz udžbenik za 8. razred
osnovne škole
 
Ravnatelj škole

 

Ravnatelj:

Mladen Beuk, dipl.ing.

Primanje roditelja:

- utorak i četvrtak

od 15,30 do 16,30 sati.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 1. 2012.

Ukupno: 621641
Ovaj mjesec: 2151
Ovaj tjedan: 810
Danas: 33
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
JAVNI POZIV za davanje u najam/zakup školske sportske dvorane za školsku godinu 2022./2023.
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Birajmo što gledamo!
Autor: Irena Šestak, 21. 4. 2020.

“Birajmo što gledamo” medijska je kampanja UNICEF-a i Agencije za elektroničke medije čiji je cilj podići razinu svijesti o važnosti medijskog opismenjavanja roditelja, skrbnika i djece. Kampanja želi ukazati na važnost pažljivog odabira medijskih sadržaja za djecu, svrsishodnog korištenja programskih oznaka o primjerenosti sadržaja i poticanja djece na kritičko promišljanje medijskih sadržaja. Od lošeg i potencijalno štetnog medijskog sadržaja djecu i mlade najbolje možemo zaštititi ako ih naučimo kako analizirati, evaluirati i kritički promišljati medijske sadržaje. U sklopu kampanje snimljeno je nekoliko televizijskih spotova koji ukazuju na potencijalno štetne utjecaje na djecu i mlade nasilnih i neprimjerenih sadržaja kao i iskrivljenih, nerealnih medijskih slika. U prilogu donosim jedan od njih!

https://www.youtube.com/watch?v=WTJyi9ETY9I&feature=youtu.be






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju