Božićna priredba -
klikom na fotografije
pogledajte videozapise
Dan škole
Jesen okom fotografije
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
LIKOVNE MAPE:
Ravnatelj:
Mladen Beuk, dipl.ing.
Primanje roditelja:
- utorak i četvrtak
od 15,30 do 16,30 sati.
Početkom nastavne godine održan je Županijski stručni aktiv učitelja matematika na kojemu je Ivana Lukša Peranec iz OŠ Sveta Marija pokazala primjer izvanučioničkog rada u kojemu su učenici crtali kružnice, krugove i njihove dijelove izvan škole. Ideja se svidjela učiteljima matematike naše škole pa su učenici šestih razreda u sklopu ponavljanja gradiva petog razreda iz cjeline Skupovi točaka u ravnini pomoću krede, štapova i špage crtali krugove, kružnice i njihove dijelove po asfaltnim dijelovima oko škole.
Veselje, radost i kreativnost pretočeni su u radove u koje su učenici ugradili puno strpljivosti i upornosti kako bi ispali što bolji i kvalitetniji. Matematika se ponovila kroz igru, a učenici su na praktičan i životan način naučili kako se crta kružnica bez šestara, kako se mogu nacrtati velike kružnice te su ujedno ponovili brojne pojmove koji su vezani uz kružnicu i krug.
Njima će ovo znanje dobro doći kada će u šestom razredu ponavljati i učiti o opisanoj, upisanoj i pripisanoj kružnici, a dobro će im i poslužiti kao kvalitetna podloga za sedmi razred kada ih očekuje cijela cjelina Kružnica i krug. Plan je da na proljeće sličan rad ponove i učenici sedmih razreda u cjelni Kružnica i krug.
Početkom nastavne godine održan je Županijski stručni aktiv učitelja matematika na kojemu je Ivana Lukša Peranec iz OŠ Sveta Marija pokazala primjer izvanučioničkog rada u kojemu su učenici crtali kružnice, krugove i njihove dijelove izvan škole. Ideja se svidjela učiteljima matematike naše škole pa su učenici šestih razreda u sklopu ponavljanja gradiva petog razreda iz cjeline Skupovi točaka u ravnini pomoću krede, štapova i špage crtali krugove, kružnice i njihove dijelove po asfaltnim dijelovima oko škole.
Veselje, radost i kreativnost pretočeni su u radove u koje su učenici ugradili puno strpljivosti i upornosti kako bi ispali što bolji i kvalitetniji. Matematika se ponovila kroz igru, a učenici su na praktičan i životan način naučili kako se crta kružnica bez šestara, kako se mogu nacrtati velike kružnice te su ujedno ponovili brojne pojmove koji su vezani uz kružnicu i krug.
Njima će ovo znanje dobro doći kada će u šestom razredu ponavljati i učiti o opisanoj, upisanoj i pripisanoj kružnici, a dobro će im i poslužiti kao kvalitetna podloga za sedmi razred kada ih očekuje cijela cjelina Kružnica i krug. Plan je da na proljeće sličan rad ponove i učenici sedmih razreda u cjelni Kružnica i krug.
Početkom nastavne godine održan je Županijski stručni aktiv učitelja matematika na kojemu je Ivana Lukša Peranec iz OŠ Sveta Marija pokazala primjer izvanučioničkog rada u kojemu su učenici crtali kružnice, krugove i njihove dijelove izvan škole. Ideja se svidjela učiteljima matematike naše škole pa su učenici šestih razreda u sklopu ponavljanja gradiva petog razreda iz cjeline Skupovi točaka u ravnini pomoću krede, štapova i špage crtali krugove, kružnice i njihove dijelove po asfaltnim dijelovima oko škole.
Veselje, radost i kreativnost pretočeni su u radove u koje su učenici ugradili puno strpljivosti i upornosti kako bi ispali što bolji i kvalitetniji. Matematika se ponovila kroz igru, a učenici su na praktičan i životan način naučili kako se crta kružnica bez šestara, kako se mogu nacrtati velike kružnice te su ujedno ponovili brojne pojmove koji su vezani uz kružnicu i krug.
Njima će ovo znanje dobro doći kada će u šestom razredu ponavljati i učiti o opisanoj, upisanoj i pripisanoj kružnici, a dobro će im i poslužiti kao kvalitetna podloga za sedmi razred kada ih očekuje cijela cjelina Kružnica i krug. Plan je da na proljeće sličan rad ponove i učenici sedmih razreda u cjelni Kružnica i krug.
Početkom nastavne godine održan je Županijski stručni aktiv učitelja matematika na kojemu je Ivana Lukša Peranec iz OŠ Sveta Marija pokazala primjer izvanučioničkog rada u kojemu su učenici crtali kružnice, krugove i njihove dijelove izvan škole. Ideja se svidjela učiteljima matematike naše škole pa su učenici šestih razreda u sklopu ponavljanja gradiva petog razreda iz cjeline Skupovi točaka u ravnini pomoću krede, štapova i špage crtali krugove, kružnice i njihove dijelove po asfaltnim dijelovima oko škole.
Veselje, radost i kreativnost pretočeni su u radove u koje su učenici ugradili puno strpljivosti i upornosti kako bi ispali što bolji i kvalitetniji. Matematika se ponovila kroz igru, a učenici su na praktičan i životan način naučili kako se crta kružnica bez šestara, kako se mogu nacrtati velike kružnice te su ujedno ponovili brojne pojmove koji su vezani uz kružnicu i krug.
Njima će ovo znanje dobro doći kada će u šestom razredu ponavljati i učiti o opisanoj, upisanoj i pripisanoj kružnici, a dobro će im i poslužiti kao kvalitetna podloga za sedmi razred kada ih očekuje cijela cjelina Kružnica i krug. Plan je da na proljeće sličan rad ponove i učenici sedmih razreda u cjelni Kružnica i krug.
Početkom nastavne godine održan je Županijski stručni aktiv učitelja matematika na kojemu je Ivana Lukša Peranec iz OŠ Sveta Marija pokazala primjer izvanučioničkog rada u kojemu su učenici crtali kružnice, krugove i njihove dijelove izvan škole. Ideja se svidjela učiteljima matematike naše škole pa su učenici šestih razreda u sklopu ponavljanja gradiva petog razreda iz cjeline Skupovi točaka u ravnini pomoću krede, štapova i špage crtali krugove, kružnice i njihove dijelove po asfaltnim dijelovima oko škole.
Veselje, radost i kreativnost pretočeni su u radove u koje su učenici ugradili puno strpljivosti i upornosti kako bi ispali što bolji i kvalitetniji. Matematika se ponovila kroz igru, a učenici su na praktičan i životan način naučili kako se crta kružnica bez šestara, kako se mogu nacrtati velike kružnice te su ujedno ponovili brojne pojmove koji su vezani uz kružnicu i krug.
Njima će ovo znanje dobro doći kada će u šestom razredu ponavljati i učiti o opisanoj, upisanoj i pripisanoj kružnici, a dobro će im i poslužiti kao kvalitetna podloga za sedmi razred kada ih očekuje cijela cjelina Kružnica i krug. Plan je da na proljeće sličan rad ponove i učenici sedmih razreda u cjelni Kružnica i krug.
Početkom nastavne godine održan je Županijski stručni aktiv učitelja matematika na kojemu je Ivana Lukša Peranec iz OŠ Sveta Marija pokazala primjer izvanučioničkog rada u kojemu su učenici crtali kružnice, krugove i njihove dijelove izvan škole. Ideja se svidjela učiteljima matematike naše škole pa su učenici šestih razreda u sklopu ponavljanja gradiva petog razreda iz cjeline Skupovi točaka u ravnini pomoću krede, štapova i špage crtali krugove, kružnice i njihove dijelove po asfaltnim dijelovima oko škole.
Veselje, radost i kreativnost pretočeni su u radove u koje su učenici ugradili puno strpljivosti i upornosti kako bi ispali što bolji i kvalitetniji. Matematika se ponovila kroz igru, a učenici su na praktičan i životan način naučili kako se crta kružnica bez šestara, kako se mogu nacrtati velike kružnice te su ujedno ponovili brojne pojmove koji su vezani uz kružnicu i krug.
Njima će ovo znanje dobro doći kada će u šestom razredu ponavljati i učiti o opisanoj, upisanoj i pripisanoj kružnici, a dobro će im i poslužiti kao kvalitetna podloga za sedmi razred kada ih očekuje cijela cjelina Kružnica i krug. Plan je da na proljeće sličan rad ponove i učenici sedmih razreda u cjelni Kružnica i krug.
Početkom nastavne godine održan je Županijski stručni aktiv učitelja matematika na kojemu je Ivana Lukša Peranec iz OŠ Sveta Marija pokazala primjer izvanučioničkog rada u kojemu su učenici crtali kružnice, krugove i njihove dijelove izvan škole. Ideja se svidjela učiteljima matematike naše škole pa su učenici šestih razreda u sklopu ponavljanja gradiva petog razreda iz cjeline Skupovi točaka u ravnini pomoću krede, štapova i špage crtali krugove, kružnice i njihove dijelove po asfaltnim dijelovima oko škole.
Veselje, radost i kreativnost pretočeni su u radove u koje su učenici ugradili puno strpljivosti i upornosti kako bi ispali što bolji i kvalitetniji. Matematika se ponovila kroz igru, a učenici su na praktičan i životan način naučili kako se crta kružnica bez šestara, kako se mogu nacrtati velike kružnice te su ujedno ponovili brojne pojmove koji su vezani uz kružnicu i krug.
Njima će ovo znanje dobro doći kada će u šestom razredu ponavljati i učiti o opisanoj, upisanoj i pripisanoj kružnici, a dobro će im i poslužiti kao kvalitetna podloga za sedmi razred kada ih očekuje cijela cjelina Kružnica i krug. Plan je da na proljeće sličan rad ponove i učenici sedmih razreda u cjelni Kružnica i krug.
Početkom nastavne godine održan je Županijski stručni aktiv učitelja matematika na kojemu je Ivana Lukša Peranec iz OŠ Sveta Marija pokazala primjer izvanučioničkog rada u kojemu su učenici crtali kružnice, krugove i njihove dijelove izvan škole. Ideja se svidjela učiteljima matematike naše škole pa su učenici šestih razreda u sklopu ponavljanja gradiva petog razreda iz cjeline Skupovi točaka u ravnini pomoću krede, štapova i špage crtali krugove, kružnice i njihove dijelove po asfaltnim dijelovima oko škole.
Veselje, radost i kreativnost pretočeni su u radove u koje su učenici ugradili puno strpljivosti i upornosti kako bi ispali što bolji i kvalitetniji. Matematika se ponovila kroz igru, a učenici su na praktičan i životan način naučili kako se crta kružnica bez šestara, kako se mogu nacrtati velike kružnice te su ujedno ponovili brojne pojmove koji su vezani uz kružnicu i krug.
Njima će ovo znanje dobro doći kada će u šestom razredu ponavljati i učiti o opisanoj, upisanoj i pripisanoj kružnici, a dobro će im i poslužiti kao kvalitetna podloga za sedmi razred kada ih očekuje cijela cjelina Kružnica i krug. Plan je da na proljeće sličan rad ponove i učenici sedmih razreda u cjelni Kružnica i krug.
Početkom nastavne godine održan je Županijski stručni aktiv učitelja matematika na kojemu je Ivana Lukša Peranec iz OŠ Sveta Marija pokazala primjer izvanučioničkog rada u kojemu su učenici crtali kružnice, krugove i njihove dijelove izvan škole. Ideja se svidjela učiteljima matematike naše škole pa su učenici šestih razreda u sklopu ponavljanja gradiva petog razreda iz cjeline Skupovi točaka u ravnini pomoću krede, štapova i špage crtali krugove, kružnice i njihove dijelove po asfaltnim dijelovima oko škole.
Veselje, radost i kreativnost pretočeni su u radove u koje su učenici ugradili puno strpljivosti i upornosti kako bi ispali što bolji i kvalitetniji. Matematika se ponovila kroz igru, a učenici su na praktičan i životan način naučili kako se crta kružnica bez šestara, kako se mogu nacrtati velike kružnice te su ujedno ponovili brojne pojmove koji su vezani uz kružnicu i krug.
Njima će ovo znanje dobro doći kada će u šestom razredu ponavljati i učiti o opisanoj, upisanoj i pripisanoj kružnici, a dobro će im i poslužiti kao kvalitetna podloga za sedmi razred kada ih očekuje cijela cjelina Kružnica i krug. Plan je da na proljeće sličan rad ponove i učenici sedmih razreda u cjelni Kružnica i krug.
Početkom nastavne godine održan je Županijski stručni aktiv učitelja matematika na kojemu je Ivana Lukša Peranec iz OŠ Sveta Marija pokazala primjer izvanučioničkog rada u kojemu su učenici crtali kružnice, krugove i njihove dijelove izvan škole. Ideja se svidjela učiteljima matematike naše škole pa su učenici šestih razreda u sklopu ponavljanja gradiva petog razreda iz cjeline Skupovi točaka u ravnini pomoću krede, štapova i špage crtali krugove, kružnice i njihove dijelove po asfaltnim dijelovima oko škole.
Veselje, radost i kreativnost pretočeni su u radove u koje su učenici ugradili puno strpljivosti i upornosti kako bi ispali što bolji i kvalitetniji. Matematika se ponovila kroz igru, a učenici su na praktičan i životan način naučili kako se crta kružnica bez šestara, kako se mogu nacrtati velike kružnice te su ujedno ponovili brojne pojmove koji su vezani uz kružnicu i krug.
Njima će ovo znanje dobro doći kada će u šestom razredu ponavljati i učiti o opisanoj, upisanoj i pripisanoj kružnici, a dobro će im i poslužiti kao kvalitetna podloga za sedmi razred kada ih očekuje cijela cjelina Kružnica i krug. Plan je da na proljeće sličan rad ponove i učenici sedmih razreda u cjelni Kružnica i krug.
Početkom nastavne godine održan je Županijski stručni aktiv učitelja matematika na kojemu je Ivana Lukša Peranec iz OŠ Sveta Marija pokazala primjer izvanučioničkog rada u kojemu su učenici crtali kružnice, krugove i njihove dijelove izvan škole. Ideja se svidjela učiteljima matematike naše škole pa su učenici šestih razreda u sklopu ponavljanja gradiva petog razreda iz cjeline Skupovi točaka u ravnini pomoću krede, štapova i špage crtali krugove, kružnice i njihove dijelove po asfaltnim dijelovima oko škole.
Veselje, radost i kreativnost pretočeni su u radove u koje su učenici ugradili puno strpljivosti i upornosti kako bi ispali što bolji i kvalitetniji. Matematika se ponovila kroz igru, a učenici su na praktičan i životan način naučili kako se crta kružnica bez šestara, kako se mogu nacrtati velike kružnice te su ujedno ponovili brojne pojmove koji su vezani uz kružnicu i krug.
Njima će ovo znanje dobro doći kada će u šestom razredu ponavljati i učiti o opisanoj, upisanoj i pripisanoj kružnici, a dobro će im i poslužiti kao kvalitetna podloga za sedmi razred kada ih očekuje cijela cjelina Kružnica i krug. Plan je da na proljeće sličan rad ponove i učenici sedmih razreda u cjelni Kružnica i krug.
Početkom nastavne godine održan je Županijski stručni aktiv učitelja matematika na kojemu je Ivana Lukša Peranec iz OŠ Sveta Marija pokazala primjer izvanučioničkog rada u kojemu su učenici crtali kružnice, krugove i njihove dijelove izvan škole. Ideja se svidjela učiteljima matematike naše škole pa su učenici šestih razreda u sklopu ponavljanja gradiva petog razreda iz cjeline Skupovi točaka u ravnini pomoću krede, štapova i špage crtali krugove, kružnice i njihove dijelove po asfaltnim dijelovima oko škole.
Veselje, radost i kreativnost pretočeni su u radove u koje su učenici ugradili puno strpljivosti i upornosti kako bi ispali što bolji i kvalitetniji. Matematika se ponovila kroz igru, a učenici su na praktičan i životan način naučili kako se crta kružnica bez šestara, kako se mogu nacrtati velike kružnice te su ujedno ponovili brojne pojmove koji su vezani uz kružnicu i krug.
Njima će ovo znanje dobro doći kada će u šestom razredu ponavljati i učiti o opisanoj, upisanoj i pripisanoj kružnici, a dobro će im i poslužiti kao kvalitetna podloga za sedmi razred kada ih očekuje cijela cjelina Kružnica i krug. Plan je da na proljeće sličan rad ponove i učenici sedmih razreda u cjelni Kružnica i krug.
Početkom nastavne godine održan je Županijski stručni aktiv učitelja matematika na kojemu je Ivana Lukša Peranec iz OŠ Sveta Marija pokazala primjer izvanučioničkog rada u kojemu su učenici crtali kružnice, krugove i njihove dijelove izvan škole. Ideja se svidjela učiteljima matematike naše škole pa su učenici šestih razreda u sklopu ponavljanja gradiva petog razreda iz cjeline Skupovi točaka u ravnini pomoću krede, štapova i špage crtali krugove, kružnice i njihove dijelove po asfaltnim dijelovima oko škole.
Veselje, radost i kreativnost pretočeni su u radove u koje su učenici ugradili puno strpljivosti i upornosti kako bi ispali što bolji i kvalitetniji. Matematika se ponovila kroz igru, a učenici su na praktičan i životan način naučili kako se crta kružnica bez šestara, kako se mogu nacrtati velike kružnice te su ujedno ponovili brojne pojmove koji su vezani uz kružnicu i krug.
Njima će ovo znanje dobro doći kada će u šestom razredu ponavljati i učiti o opisanoj, upisanoj i pripisanoj kružnici, a dobro će im i poslužiti kao kvalitetna podloga za sedmi razred kada ih očekuje cijela cjelina Kružnica i krug. Plan je da na proljeće sličan rad ponove i učenici sedmih razreda u cjelni Kružnica i krug.
Početkom nastavne godine održan je Županijski stručni aktiv učitelja matematika na kojemu je Ivana Lukša Peranec iz OŠ Sveta Marija pokazala primjer izvanučioničkog rada u kojemu su učenici crtali kružnice, krugove i njihove dijelove izvan škole. Ideja se svidjela učiteljima matematike naše škole pa su učenici šestih razreda u sklopu ponavljanja gradiva petog razreda iz cjeline Skupovi točaka u ravnini pomoću krede, štapova i špage crtali krugove, kružnice i njihove dijelove po asfaltnim dijelovima oko škole.
Veselje, radost i kreativnost pretočeni su u radove u koje su učenici ugradili puno strpljivosti i upornosti kako bi ispali što bolji i kvalitetniji. Matematika se ponovila kroz igru, a učenici su na praktičan i životan način naučili kako se crta kružnica bez šestara, kako se mogu nacrtati velike kružnice te su ujedno ponovili brojne pojmove koji su vezani uz kružnicu i krug.
Njima će ovo znanje dobro doći kada će u šestom razredu ponavljati i učiti o opisanoj, upisanoj i pripisanoj kružnici, a dobro će im i poslužiti kao kvalitetna podloga za sedmi razred kada ih očekuje cijela cjelina Kružnica i krug. Plan je da na proljeće sličan rad ponove i učenici sedmih razreda u cjelni Kružnica i krug.
Početkom nastavne godine održan je Županijski stručni aktiv učitelja matematika na kojemu je Ivana Lukša Peranec iz OŠ Sveta Marija pokazala primjer izvanučioničkog rada u kojemu su učenici crtali kružnice, krugove i njihove dijelove izvan škole. Ideja se svidjela učiteljima matematike naše škole pa su učenici šestih razreda u sklopu ponavljanja gradiva petog razreda iz cjeline Skupovi točaka u ravnini pomoću krede, štapova i špage crtali krugove, kružnice i njihove dijelove po asfaltnim dijelovima oko škole.
Veselje, radost i kreativnost pretočeni su u radove u koje su učenici ugradili puno strpljivosti i upornosti kako bi ispali što bolji i kvalitetniji. Matematika se ponovila kroz igru, a učenici su na praktičan i životan način naučili kako se crta kružnica bez šestara, kako se mogu nacrtati velike kružnice te su ujedno ponovili brojne pojmove koji su vezani uz kružnicu i krug.
Njima će ovo znanje dobro doći kada će u šestom razredu ponavljati i učiti o opisanoj, upisanoj i pripisanoj kružnici, a dobro će im i poslužiti kao kvalitetna podloga za sedmi razred kada ih očekuje cijela cjelina Kružnica i krug. Plan je da na proljeće sličan rad ponove i učenici sedmih razreda u cjelni Kružnica i krug.