Božićna priredba -
klikom na fotografije
pogledajte videozapise
Dan škole
Jesen okom fotografije
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
LIKOVNE MAPE:
Ravnatelj:
Mladen Beuk, dipl.ing.
Primanje roditelja:
- utorak i četvrtak
od 15,30 do 16,30 sati.
Učenici naše škole imaju drugačiji početak nastavne godine jer ih je u školi dočekao na školskim klupama pijesak uz pogled na palme i more te zvuk valova i galebova. Iako su ušli u školu i dalje su bili u morskom opuštajućem ozračju. Kako bi povezali matematička znanja i praktičan rad krenulo se igrom u pijesku na zabavan i prirodan način koja potiče kreativnost.
Učenici sedmih razreda ponavljaju cjeline razlomci i trokut crtajući potrebne crteže na pijesku uz rad u paru i suradnju, dok učenici osmih razreda ponavljaju cjeline pravokutni koordinatni sustav u ravnini, kružnica i krug te mnogokuti uz rad s pijeskom. I tijekom nastavne godine bit će organizirano nekoliko ovakvih sati gdje će se povezati igra i rad u pijesku s nastavnim sadržajima iz matematike.
U planu su povezivanje matematičkih sadržaja sa životom radeći na izradi praktičnih predmeta betoniranjem, rad s tangramima i tihom knjigom, organizacija matematičkog natječaja i Večeri matematike, sudjelovanje na natjecanjima i Klokanu bez granica te još mnoštvo toga što će učenike potaknuti na što kvalitetniji i veseliji rad na matematičkim temama.
Učenici naše škole imaju drugačiji početak nastavne godine jer ih je u školi dočekao na školskim klupama pijesak uz pogled na palme i more te zvuk valova i galebova. Iako su ušli u školu i dalje su bili u morskom opuštajućem ozračju. Kako bi povezali matematička znanja i praktičan rad krenulo se igrom u pijesku na zabavan i prirodan način koja potiče kreativnost.
Učenici sedmih razreda ponavljaju cjeline razlomci i trokut crtajući potrebne crteže na pijesku uz rad u paru i suradnju, dok učenici osmih razreda ponavljaju cjeline pravokutni koordinatni sustav u ravnini, kružnica i krug te mnogokuti uz rad s pijeskom. I tijekom nastavne godine bit će organizirano nekoliko ovakvih sati gdje će se povezati igra i rad u pijesku s nastavnim sadržajima iz matematike.
U planu su povezivanje matematičkih sadržaja sa životom radeći na izradi praktičnih predmeta betoniranjem, rad s tangramima i tihom knjigom, organizacija matematičkog natječaja i Večeri matematike, sudjelovanje na natjecanjima i Klokanu bez granica te još mnoštvo toga što će učenike potaknuti na što kvalitetniji i veseliji rad na matematičkim temama.
Učenici naše škole imaju drugačiji početak nastavne godine jer ih je u školi dočekao na školskim klupama pijesak uz pogled na palme i more te zvuk valova i galebova. Iako su ušli u školu i dalje su bili u morskom opuštajućem ozračju. Kako bi povezali matematička znanja i praktičan rad krenulo se igrom u pijesku na zabavan i prirodan način koja potiče kreativnost.
Učenici sedmih razreda ponavljaju cjeline razlomci i trokut crtajući potrebne crteže na pijesku uz rad u paru i suradnju, dok učenici osmih razreda ponavljaju cjeline pravokutni koordinatni sustav u ravnini, kružnica i krug te mnogokuti uz rad s pijeskom. I tijekom nastavne godine bit će organizirano nekoliko ovakvih sati gdje će se povezati igra i rad u pijesku s nastavnim sadržajima iz matematike.
U planu su povezivanje matematičkih sadržaja sa životom radeći na izradi praktičnih predmeta betoniranjem, rad s tangramima i tihom knjigom, organizacija matematičkog natječaja i Večeri matematike, sudjelovanje na natjecanjima i Klokanu bez granica te još mnoštvo toga što će učenike potaknuti na što kvalitetniji i veseliji rad na matematičkim temama.
Učenici naše škole imaju drugačiji početak nastavne godine jer ih je u školi dočekao na školskim klupama pijesak uz pogled na palme i more te zvuk valova i galebova. Iako su ušli u školu i dalje su bili u morskom opuštajućem ozračju. Kako bi povezali matematička znanja i praktičan rad krenulo se igrom u pijesku na zabavan i prirodan način koja potiče kreativnost.
Učenici sedmih razreda ponavljaju cjeline razlomci i trokut crtajući potrebne crteže na pijesku uz rad u paru i suradnju, dok učenici osmih razreda ponavljaju cjeline pravokutni koordinatni sustav u ravnini, kružnica i krug te mnogokuti uz rad s pijeskom. I tijekom nastavne godine bit će organizirano nekoliko ovakvih sati gdje će se povezati igra i rad u pijesku s nastavnim sadržajima iz matematike.
U planu su povezivanje matematičkih sadržaja sa životom radeći na izradi praktičnih predmeta betoniranjem, rad s tangramima i tihom knjigom, organizacija matematičkog natječaja i Večeri matematike, sudjelovanje na natjecanjima i Klokanu bez granica te još mnoštvo toga što će učenike potaknuti na što kvalitetniji i veseliji rad na matematičkim temama.
Učenici naše škole imaju drugačiji početak nastavne godine jer ih je u školi dočekao na školskim klupama pijesak uz pogled na palme i more te zvuk valova i galebova. Iako su ušli u školu i dalje su bili u morskom opuštajućem ozračju. Kako bi povezali matematička znanja i praktičan rad krenulo se igrom u pijesku na zabavan i prirodan način koja potiče kreativnost.
Učenici sedmih razreda ponavljaju cjeline razlomci i trokut crtajući potrebne crteže na pijesku uz rad u paru i suradnju, dok učenici osmih razreda ponavljaju cjeline pravokutni koordinatni sustav u ravnini, kružnica i krug te mnogokuti uz rad s pijeskom. I tijekom nastavne godine bit će organizirano nekoliko ovakvih sati gdje će se povezati igra i rad u pijesku s nastavnim sadržajima iz matematike.
U planu su povezivanje matematičkih sadržaja sa životom radeći na izradi praktičnih predmeta betoniranjem, rad s tangramima i tihom knjigom, organizacija matematičkog natječaja i Večeri matematike, sudjelovanje na natjecanjima i Klokanu bez granica te još mnoštvo toga što će učenike potaknuti na što kvalitetniji i veseliji rad na matematičkim temama.
Učenici naše škole imaju drugačiji početak nastavne godine jer ih je u školi dočekao na školskim klupama pijesak uz pogled na palme i more te zvuk valova i galebova. Iako su ušli u školu i dalje su bili u morskom opuštajućem ozračju. Kako bi povezali matematička znanja i praktičan rad krenulo se igrom u pijesku na zabavan i prirodan način koja potiče kreativnost.
Učenici sedmih razreda ponavljaju cjeline razlomci i trokut crtajući potrebne crteže na pijesku uz rad u paru i suradnju, dok učenici osmih razreda ponavljaju cjeline pravokutni koordinatni sustav u ravnini, kružnica i krug te mnogokuti uz rad s pijeskom. I tijekom nastavne godine bit će organizirano nekoliko ovakvih sati gdje će se povezati igra i rad u pijesku s nastavnim sadržajima iz matematike.
U planu su povezivanje matematičkih sadržaja sa životom radeći na izradi praktičnih predmeta betoniranjem, rad s tangramima i tihom knjigom, organizacija matematičkog natječaja i Večeri matematike, sudjelovanje na natjecanjima i Klokanu bez granica te još mnoštvo toga što će učenike potaknuti na što kvalitetniji i veseliji rad na matematičkim temama.
Učenici naše škole imaju drugačiji početak nastavne godine jer ih je u školi dočekao na školskim klupama pijesak uz pogled na palme i more te zvuk valova i galebova. Iako su ušli u školu i dalje su bili u morskom opuštajućem ozračju. Kako bi povezali matematička znanja i praktičan rad krenulo se igrom u pijesku na zabavan i prirodan način koja potiče kreativnost.
Učenici sedmih razreda ponavljaju cjeline razlomci i trokut crtajući potrebne crteže na pijesku uz rad u paru i suradnju, dok učenici osmih razreda ponavljaju cjeline pravokutni koordinatni sustav u ravnini, kružnica i krug te mnogokuti uz rad s pijeskom. I tijekom nastavne godine bit će organizirano nekoliko ovakvih sati gdje će se povezati igra i rad u pijesku s nastavnim sadržajima iz matematike.
U planu su povezivanje matematičkih sadržaja sa životom radeći na izradi praktičnih predmeta betoniranjem, rad s tangramima i tihom knjigom, organizacija matematičkog natječaja i Večeri matematike, sudjelovanje na natjecanjima i Klokanu bez granica te još mnoštvo toga što će učenike potaknuti na što kvalitetniji i veseliji rad na matematičkim temama.
Učenici naše škole imaju drugačiji početak nastavne godine jer ih je u školi dočekao na školskim klupama pijesak uz pogled na palme i more te zvuk valova i galebova. Iako su ušli u školu i dalje su bili u morskom opuštajućem ozračju. Kako bi povezali matematička znanja i praktičan rad krenulo se igrom u pijesku na zabavan i prirodan način koja potiče kreativnost.
Učenici sedmih razreda ponavljaju cjeline razlomci i trokut crtajući potrebne crteže na pijesku uz rad u paru i suradnju, dok učenici osmih razreda ponavljaju cjeline pravokutni koordinatni sustav u ravnini, kružnica i krug te mnogokuti uz rad s pijeskom. I tijekom nastavne godine bit će organizirano nekoliko ovakvih sati gdje će se povezati igra i rad u pijesku s nastavnim sadržajima iz matematike.
U planu su povezivanje matematičkih sadržaja sa životom radeći na izradi praktičnih predmeta betoniranjem, rad s tangramima i tihom knjigom, organizacija matematičkog natječaja i Večeri matematike, sudjelovanje na natjecanjima i Klokanu bez granica te još mnoštvo toga što će učenike potaknuti na što kvalitetniji i veseliji rad na matematičkim temama.
Učenici naše škole imaju drugačiji početak nastavne godine jer ih je u školi dočekao na školskim klupama pijesak uz pogled na palme i more te zvuk valova i galebova. Iako su ušli u školu i dalje su bili u morskom opuštajućem ozračju. Kako bi povezali matematička znanja i praktičan rad krenulo se igrom u pijesku na zabavan i prirodan način koja potiče kreativnost.
Učenici sedmih razreda ponavljaju cjeline razlomci i trokut crtajući potrebne crteže na pijesku uz rad u paru i suradnju, dok učenici osmih razreda ponavljaju cjeline pravokutni koordinatni sustav u ravnini, kružnica i krug te mnogokuti uz rad s pijeskom. I tijekom nastavne godine bit će organizirano nekoliko ovakvih sati gdje će se povezati igra i rad u pijesku s nastavnim sadržajima iz matematike.
U planu su povezivanje matematičkih sadržaja sa životom radeći na izradi praktičnih predmeta betoniranjem, rad s tangramima i tihom knjigom, organizacija matematičkog natječaja i Večeri matematike, sudjelovanje na natjecanjima i Klokanu bez granica te još mnoštvo toga što će učenike potaknuti na što kvalitetniji i veseliji rad na matematičkim temama.
Učenici naše škole imaju drugačiji početak nastavne godine jer ih je u školi dočekao na školskim klupama pijesak uz pogled na palme i more te zvuk valova i galebova. Iako su ušli u školu i dalje su bili u morskom opuštajućem ozračju. Kako bi povezali matematička znanja i praktičan rad krenulo se igrom u pijesku na zabavan i prirodan način koja potiče kreativnost.
Učenici sedmih razreda ponavljaju cjeline razlomci i trokut crtajući potrebne crteže na pijesku uz rad u paru i suradnju, dok učenici osmih razreda ponavljaju cjeline pravokutni koordinatni sustav u ravnini, kružnica i krug te mnogokuti uz rad s pijeskom. I tijekom nastavne godine bit će organizirano nekoliko ovakvih sati gdje će se povezati igra i rad u pijesku s nastavnim sadržajima iz matematike.
U planu su povezivanje matematičkih sadržaja sa životom radeći na izradi praktičnih predmeta betoniranjem, rad s tangramima i tihom knjigom, organizacija matematičkog natječaja i Večeri matematike, sudjelovanje na natjecanjima i Klokanu bez granica te još mnoštvo toga što će učenike potaknuti na što kvalitetniji i veseliji rad na matematičkim temama.
Učenici naše škole imaju drugačiji početak nastavne godine jer ih je u školi dočekao na školskim klupama pijesak uz pogled na palme i more te zvuk valova i galebova. Iako su ušli u školu i dalje su bili u morskom opuštajućem ozračju. Kako bi povezali matematička znanja i praktičan rad krenulo se igrom u pijesku na zabavan i prirodan način koja potiče kreativnost.
Učenici sedmih razreda ponavljaju cjeline razlomci i trokut crtajući potrebne crteže na pijesku uz rad u paru i suradnju, dok učenici osmih razreda ponavljaju cjeline pravokutni koordinatni sustav u ravnini, kružnica i krug te mnogokuti uz rad s pijeskom. I tijekom nastavne godine bit će organizirano nekoliko ovakvih sati gdje će se povezati igra i rad u pijesku s nastavnim sadržajima iz matematike.
U planu su povezivanje matematičkih sadržaja sa životom radeći na izradi praktičnih predmeta betoniranjem, rad s tangramima i tihom knjigom, organizacija matematičkog natječaja i Večeri matematike, sudjelovanje na natjecanjima i Klokanu bez granica te još mnoštvo toga što će učenike potaknuti na što kvalitetniji i veseliji rad na matematičkim temama.
Učenici naše škole imaju drugačiji početak nastavne godine jer ih je u školi dočekao na školskim klupama pijesak uz pogled na palme i more te zvuk valova i galebova. Iako su ušli u školu i dalje su bili u morskom opuštajućem ozračju. Kako bi povezali matematička znanja i praktičan rad krenulo se igrom u pijesku na zabavan i prirodan način koja potiče kreativnost.
Učenici sedmih razreda ponavljaju cjeline razlomci i trokut crtajući potrebne crteže na pijesku uz rad u paru i suradnju, dok učenici osmih razreda ponavljaju cjeline pravokutni koordinatni sustav u ravnini, kružnica i krug te mnogokuti uz rad s pijeskom. I tijekom nastavne godine bit će organizirano nekoliko ovakvih sati gdje će se povezati igra i rad u pijesku s nastavnim sadržajima iz matematike.
U planu su povezivanje matematičkih sadržaja sa životom radeći na izradi praktičnih predmeta betoniranjem, rad s tangramima i tihom knjigom, organizacija matematičkog natječaja i Večeri matematike, sudjelovanje na natjecanjima i Klokanu bez granica te još mnoštvo toga što će učenike potaknuti na što kvalitetniji i veseliji rad na matematičkim temama.
Učenici naše škole imaju drugačiji početak nastavne godine jer ih je u školi dočekao na školskim klupama pijesak uz pogled na palme i more te zvuk valova i galebova. Iako su ušli u školu i dalje su bili u morskom opuštajućem ozračju. Kako bi povezali matematička znanja i praktičan rad krenulo se igrom u pijesku na zabavan i prirodan način koja potiče kreativnost.
Učenici sedmih razreda ponavljaju cjeline razlomci i trokut crtajući potrebne crteže na pijesku uz rad u paru i suradnju, dok učenici osmih razreda ponavljaju cjeline pravokutni koordinatni sustav u ravnini, kružnica i krug te mnogokuti uz rad s pijeskom. I tijekom nastavne godine bit će organizirano nekoliko ovakvih sati gdje će se povezati igra i rad u pijesku s nastavnim sadržajima iz matematike.
U planu su povezivanje matematičkih sadržaja sa životom radeći na izradi praktičnih predmeta betoniranjem, rad s tangramima i tihom knjigom, organizacija matematičkog natječaja i Večeri matematike, sudjelovanje na natjecanjima i Klokanu bez granica te još mnoštvo toga što će učenike potaknuti na što kvalitetniji i veseliji rad na matematičkim temama.
Učenici naše škole imaju drugačiji početak nastavne godine jer ih je u školi dočekao na školskim klupama pijesak uz pogled na palme i more te zvuk valova i galebova. Iako su ušli u školu i dalje su bili u morskom opuštajućem ozračju. Kako bi povezali matematička znanja i praktičan rad krenulo se igrom u pijesku na zabavan i prirodan način koja potiče kreativnost.
Učenici sedmih razreda ponavljaju cjeline razlomci i trokut crtajući potrebne crteže na pijesku uz rad u paru i suradnju, dok učenici osmih razreda ponavljaju cjeline pravokutni koordinatni sustav u ravnini, kružnica i krug te mnogokuti uz rad s pijeskom. I tijekom nastavne godine bit će organizirano nekoliko ovakvih sati gdje će se povezati igra i rad u pijesku s nastavnim sadržajima iz matematike.
U planu su povezivanje matematičkih sadržaja sa životom radeći na izradi praktičnih predmeta betoniranjem, rad s tangramima i tihom knjigom, organizacija matematičkog natječaja i Večeri matematike, sudjelovanje na natjecanjima i Klokanu bez granica te još mnoštvo toga što će učenike potaknuti na što kvalitetniji i veseliji rad na matematičkim temama.
Učenici naše škole imaju drugačiji početak nastavne godine jer ih je u školi dočekao na školskim klupama pijesak uz pogled na palme i more te zvuk valova i galebova. Iako su ušli u školu i dalje su bili u morskom opuštajućem ozračju. Kako bi povezali matematička znanja i praktičan rad krenulo se igrom u pijesku na zabavan i prirodan način koja potiče kreativnost.
Učenici sedmih razreda ponavljaju cjeline razlomci i trokut crtajući potrebne crteže na pijesku uz rad u paru i suradnju, dok učenici osmih razreda ponavljaju cjeline pravokutni koordinatni sustav u ravnini, kružnica i krug te mnogokuti uz rad s pijeskom. I tijekom nastavne godine bit će organizirano nekoliko ovakvih sati gdje će se povezati igra i rad u pijesku s nastavnim sadržajima iz matematike.
U planu su povezivanje matematičkih sadržaja sa životom radeći na izradi praktičnih predmeta betoniranjem, rad s tangramima i tihom knjigom, organizacija matematičkog natječaja i Večeri matematike, sudjelovanje na natjecanjima i Klokanu bez granica te još mnoštvo toga što će učenike potaknuti na što kvalitetniji i veseliji rad na matematičkim temama.