Božićna priredba -
klikom na fotografije
pogledajte videozapise
Dan škole
Jesen okom fotografije
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Popis udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
LIKOVNE MAPE:
Ravnatelj:
Mladen Beuk, dipl.ing.
Primanje roditelja:
- utorak i četvrtak
od 15,30 do 16,30 sati.
Učenici petih razreda Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu dobili su zadatak napraviti radove za pano jedni drugima na temu Igrajmo se šestarom.
Nerijetko učenici imaju problem baratanjem šestarom, njegovim držanjem i preciznim crtanjem. Uz igru lakše je učiti. Crtanje i slikanje za drugu školu i za svoje vršnjake iz druge škole bila je motivacija da radovi budu još bolji, ljepši, uredniji i precizniji. Nakon što su učenici vidjeli radove svojih vršnjaka iz druge škole i oduševljenja te same riječi pohvale i od jedne i druge strane, željeli su pokazati da mogu još bolje.
U poticajnom okruženju radova svojih prijatelja učenici su ponovo dobili priliku svojim prijateljima poslati 'pisma' u obliku nastavnog listića. Svaki učenik osmislio je zadatak za ponavljanje te su neki od zadataka spojeni u jedan nastavni listić. U žaru da naprave što bolje radove učenici su potražili pomoć starijih prijatelja iz škole kako bi im pomogli pretočiti radove u digitalni oblik.
Učenici Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu žele nove zadatke jedni za druge te ih zanima tko su njihovi nepoznati vršnjaci.
Učenici petih razreda Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu dobili su zadatak napraviti radove za pano jedni drugima na temu Igrajmo se šestarom.
Nerijetko učenici imaju problem baratanjem šestarom, njegovim držanjem i preciznim crtanjem. Uz igru lakše je učiti. Crtanje i slikanje za drugu školu i za svoje vršnjake iz druge škole bila je motivacija da radovi budu još bolji, ljepši, uredniji i precizniji. Nakon što su učenici vidjeli radove svojih vršnjaka iz druge škole i oduševljenja te same riječi pohvale i od jedne i druge strane, željeli su pokazati da mogu još bolje.
U poticajnom okruženju radova svojih prijatelja učenici su ponovo dobili priliku svojim prijateljima poslati 'pisma' u obliku nastavnog listića. Svaki učenik osmislio je zadatak za ponavljanje te su neki od zadataka spojeni u jedan nastavni listić. U žaru da naprave što bolje radove učenici su potražili pomoć starijih prijatelja iz škole kako bi im pomogli pretočiti radove u digitalni oblik.
Učenici Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu žele nove zadatke jedni za druge te ih zanima tko su njihovi nepoznati vršnjaci.
Učenici petih razreda Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu dobili su zadatak napraviti radove za pano jedni drugima na temu Igrajmo se šestarom.
Nerijetko učenici imaju problem baratanjem šestarom, njegovim držanjem i preciznim crtanjem. Uz igru lakše je učiti. Crtanje i slikanje za drugu školu i za svoje vršnjake iz druge škole bila je motivacija da radovi budu još bolji, ljepši, uredniji i precizniji. Nakon što su učenici vidjeli radove svojih vršnjaka iz druge škole i oduševljenja te same riječi pohvale i od jedne i druge strane, željeli su pokazati da mogu još bolje.
U poticajnom okruženju radova svojih prijatelja učenici su ponovo dobili priliku svojim prijateljima poslati 'pisma' u obliku nastavnog listića. Svaki učenik osmislio je zadatak za ponavljanje te su neki od zadataka spojeni u jedan nastavni listić. U žaru da naprave što bolje radove učenici su potražili pomoć starijih prijatelja iz škole kako bi im pomogli pretočiti radove u digitalni oblik.
Učenici Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu žele nove zadatke jedni za druge te ih zanima tko su njihovi nepoznati vršnjaci.
Učenici petih razreda Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu dobili su zadatak napraviti radove za pano jedni drugima na temu Igrajmo se šestarom.
Nerijetko učenici imaju problem baratanjem šestarom, njegovim držanjem i preciznim crtanjem. Uz igru lakše je učiti. Crtanje i slikanje za drugu školu i za svoje vršnjake iz druge škole bila je motivacija da radovi budu još bolji, ljepši, uredniji i precizniji. Nakon što su učenici vidjeli radove svojih vršnjaka iz druge škole i oduševljenja te same riječi pohvale i od jedne i druge strane, željeli su pokazati da mogu još bolje.
U poticajnom okruženju radova svojih prijatelja učenici su ponovo dobili priliku svojim prijateljima poslati 'pisma' u obliku nastavnog listića. Svaki učenik osmislio je zadatak za ponavljanje te su neki od zadataka spojeni u jedan nastavni listić. U žaru da naprave što bolje radove učenici su potražili pomoć starijih prijatelja iz škole kako bi im pomogli pretočiti radove u digitalni oblik.
Učenici Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu žele nove zadatke jedni za druge te ih zanima tko su njihovi nepoznati vršnjaci.
Učenici petih razreda Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu dobili su zadatak napraviti radove za pano jedni drugima na temu Igrajmo se šestarom.
Nerijetko učenici imaju problem baratanjem šestarom, njegovim držanjem i preciznim crtanjem. Uz igru lakše je učiti. Crtanje i slikanje za drugu školu i za svoje vršnjake iz druge škole bila je motivacija da radovi budu još bolji, ljepši, uredniji i precizniji. Nakon što su učenici vidjeli radove svojih vršnjaka iz druge škole i oduševljenja te same riječi pohvale i od jedne i druge strane, željeli su pokazati da mogu još bolje.
U poticajnom okruženju radova svojih prijatelja učenici su ponovo dobili priliku svojim prijateljima poslati 'pisma' u obliku nastavnog listića. Svaki učenik osmislio je zadatak za ponavljanje te su neki od zadataka spojeni u jedan nastavni listić. U žaru da naprave što bolje radove učenici su potražili pomoć starijih prijatelja iz škole kako bi im pomogli pretočiti radove u digitalni oblik.
Učenici Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu žele nove zadatke jedni za druge te ih zanima tko su njihovi nepoznati vršnjaci.
Učenici petih razreda Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu dobili su zadatak napraviti radove za pano jedni drugima na temu Igrajmo se šestarom.
Nerijetko učenici imaju problem baratanjem šestarom, njegovim držanjem i preciznim crtanjem. Uz igru lakše je učiti. Crtanje i slikanje za drugu školu i za svoje vršnjake iz druge škole bila je motivacija da radovi budu još bolji, ljepši, uredniji i precizniji. Nakon što su učenici vidjeli radove svojih vršnjaka iz druge škole i oduševljenja te same riječi pohvale i od jedne i druge strane, željeli su pokazati da mogu još bolje.
U poticajnom okruženju radova svojih prijatelja učenici su ponovo dobili priliku svojim prijateljima poslati 'pisma' u obliku nastavnog listića. Svaki učenik osmislio je zadatak za ponavljanje te su neki od zadataka spojeni u jedan nastavni listić. U žaru da naprave što bolje radove učenici su potražili pomoć starijih prijatelja iz škole kako bi im pomogli pretočiti radove u digitalni oblik.
Učenici Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu žele nove zadatke jedni za druge te ih zanima tko su njihovi nepoznati vršnjaci.
Učenici petih razreda Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu dobili su zadatak napraviti radove za pano jedni drugima na temu Igrajmo se šestarom.
Nerijetko učenici imaju problem baratanjem šestarom, njegovim držanjem i preciznim crtanjem. Uz igru lakše je učiti. Crtanje i slikanje za drugu školu i za svoje vršnjake iz druge škole bila je motivacija da radovi budu još bolji, ljepši, uredniji i precizniji. Nakon što su učenici vidjeli radove svojih vršnjaka iz druge škole i oduševljenja te same riječi pohvale i od jedne i druge strane, željeli su pokazati da mogu još bolje.
U poticajnom okruženju radova svojih prijatelja učenici su ponovo dobili priliku svojim prijateljima poslati 'pisma' u obliku nastavnog listića. Svaki učenik osmislio je zadatak za ponavljanje te su neki od zadataka spojeni u jedan nastavni listić. U žaru da naprave što bolje radove učenici su potražili pomoć starijih prijatelja iz škole kako bi im pomogli pretočiti radove u digitalni oblik.
Učenici Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu žele nove zadatke jedni za druge te ih zanima tko su njihovi nepoznati vršnjaci.
Učenici petih razreda Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu dobili su zadatak napraviti radove za pano jedni drugima na temu Igrajmo se šestarom.
Nerijetko učenici imaju problem baratanjem šestarom, njegovim držanjem i preciznim crtanjem. Uz igru lakše je učiti. Crtanje i slikanje za drugu školu i za svoje vršnjake iz druge škole bila je motivacija da radovi budu još bolji, ljepši, uredniji i precizniji. Nakon što su učenici vidjeli radove svojih vršnjaka iz druge škole i oduševljenja te same riječi pohvale i od jedne i druge strane, željeli su pokazati da mogu još bolje.
U poticajnom okruženju radova svojih prijatelja učenici su ponovo dobili priliku svojim prijateljima poslati 'pisma' u obliku nastavnog listića. Svaki učenik osmislio je zadatak za ponavljanje te su neki od zadataka spojeni u jedan nastavni listić. U žaru da naprave što bolje radove učenici su potražili pomoć starijih prijatelja iz škole kako bi im pomogli pretočiti radove u digitalni oblik.
Učenici Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu žele nove zadatke jedni za druge te ih zanima tko su njihovi nepoznati vršnjaci.
Učenici petih razreda Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu dobili su zadatak napraviti radove za pano jedni drugima na temu Igrajmo se šestarom.
Nerijetko učenici imaju problem baratanjem šestarom, njegovim držanjem i preciznim crtanjem. Uz igru lakše je učiti. Crtanje i slikanje za drugu školu i za svoje vršnjake iz druge škole bila je motivacija da radovi budu još bolji, ljepši, uredniji i precizniji. Nakon što su učenici vidjeli radove svojih vršnjaka iz druge škole i oduševljenja te same riječi pohvale i od jedne i druge strane, željeli su pokazati da mogu još bolje.
U poticajnom okruženju radova svojih prijatelja učenici su ponovo dobili priliku svojim prijateljima poslati 'pisma' u obliku nastavnog listića. Svaki učenik osmislio je zadatak za ponavljanje te su neki od zadataka spojeni u jedan nastavni listić. U žaru da naprave što bolje radove učenici su potražili pomoć starijih prijatelja iz škole kako bi im pomogli pretočiti radove u digitalni oblik.
Učenici Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu žele nove zadatke jedni za druge te ih zanima tko su njihovi nepoznati vršnjaci.
Učenici petih razreda Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu dobili su zadatak napraviti radove za pano jedni drugima na temu Igrajmo se šestarom.
Nerijetko učenici imaju problem baratanjem šestarom, njegovim držanjem i preciznim crtanjem. Uz igru lakše je učiti. Crtanje i slikanje za drugu školu i za svoje vršnjake iz druge škole bila je motivacija da radovi budu još bolji, ljepši, uredniji i precizniji. Nakon što su učenici vidjeli radove svojih vršnjaka iz druge škole i oduševljenja te same riječi pohvale i od jedne i druge strane, željeli su pokazati da mogu još bolje.
U poticajnom okruženju radova svojih prijatelja učenici su ponovo dobili priliku svojim prijateljima poslati 'pisma' u obliku nastavnog listića. Svaki učenik osmislio je zadatak za ponavljanje te su neki od zadataka spojeni u jedan nastavni listić. U žaru da naprave što bolje radove učenici su potražili pomoć starijih prijatelja iz škole kako bi im pomogli pretočiti radove u digitalni oblik.
Učenici Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu žele nove zadatke jedni za druge te ih zanima tko su njihovi nepoznati vršnjaci.
Učenici petih razreda Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu dobili su zadatak napraviti radove za pano jedni drugima na temu Igrajmo se šestarom.
Nerijetko učenici imaju problem baratanjem šestarom, njegovim držanjem i preciznim crtanjem. Uz igru lakše je učiti. Crtanje i slikanje za drugu školu i za svoje vršnjake iz druge škole bila je motivacija da radovi budu još bolji, ljepši, uredniji i precizniji. Nakon što su učenici vidjeli radove svojih vršnjaka iz druge škole i oduševljenja te same riječi pohvale i od jedne i druge strane, željeli su pokazati da mogu još bolje.
U poticajnom okruženju radova svojih prijatelja učenici su ponovo dobili priliku svojim prijateljima poslati 'pisma' u obliku nastavnog listića. Svaki učenik osmislio je zadatak za ponavljanje te su neki od zadataka spojeni u jedan nastavni listić. U žaru da naprave što bolje radove učenici su potražili pomoć starijih prijatelja iz škole kako bi im pomogli pretočiti radove u digitalni oblik.
Učenici Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu žele nove zadatke jedni za druge te ih zanima tko su njihovi nepoznati vršnjaci.
Učenici petih razreda Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu dobili su zadatak napraviti radove za pano jedni drugima na temu Igrajmo se šestarom.
Nerijetko učenici imaju problem baratanjem šestarom, njegovim držanjem i preciznim crtanjem. Uz igru lakše je učiti. Crtanje i slikanje za drugu školu i za svoje vršnjake iz druge škole bila je motivacija da radovi budu još bolji, ljepši, uredniji i precizniji. Nakon što su učenici vidjeli radove svojih vršnjaka iz druge škole i oduševljenja te same riječi pohvale i od jedne i druge strane, željeli su pokazati da mogu još bolje.
U poticajnom okruženju radova svojih prijatelja učenici su ponovo dobili priliku svojim prijateljima poslati 'pisma' u obliku nastavnog listića. Svaki učenik osmislio je zadatak za ponavljanje te su neki od zadataka spojeni u jedan nastavni listić. U žaru da naprave što bolje radove učenici su potražili pomoć starijih prijatelja iz škole kako bi im pomogli pretočiti radove u digitalni oblik.
Učenici Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu žele nove zadatke jedni za druge te ih zanima tko su njihovi nepoznati vršnjaci.
Učenici petih razreda Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu dobili su zadatak napraviti radove za pano jedni drugima na temu Igrajmo se šestarom.
Nerijetko učenici imaju problem baratanjem šestarom, njegovim držanjem i preciznim crtanjem. Uz igru lakše je učiti. Crtanje i slikanje za drugu školu i za svoje vršnjake iz druge škole bila je motivacija da radovi budu još bolji, ljepši, uredniji i precizniji. Nakon što su učenici vidjeli radove svojih vršnjaka iz druge škole i oduševljenja te same riječi pohvale i od jedne i druge strane, željeli su pokazati da mogu još bolje.
U poticajnom okruženju radova svojih prijatelja učenici su ponovo dobili priliku svojim prijateljima poslati 'pisma' u obliku nastavnog listića. Svaki učenik osmislio je zadatak za ponavljanje te su neki od zadataka spojeni u jedan nastavni listić. U žaru da naprave što bolje radove učenici su potražili pomoć starijih prijatelja iz škole kako bi im pomogli pretočiti radove u digitalni oblik.
Učenici Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu žele nove zadatke jedni za druge te ih zanima tko su njihovi nepoznati vršnjaci.
Učenici petih razreda Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu dobili su zadatak napraviti radove za pano jedni drugima na temu Igrajmo se šestarom.
Nerijetko učenici imaju problem baratanjem šestarom, njegovim držanjem i preciznim crtanjem. Uz igru lakše je učiti. Crtanje i slikanje za drugu školu i za svoje vršnjake iz druge škole bila je motivacija da radovi budu još bolji, ljepši, uredniji i precizniji. Nakon što su učenici vidjeli radove svojih vršnjaka iz druge škole i oduševljenja te same riječi pohvale i od jedne i druge strane, željeli su pokazati da mogu još bolje.
U poticajnom okruženju radova svojih prijatelja učenici su ponovo dobili priliku svojim prijateljima poslati 'pisma' u obliku nastavnog listića. Svaki učenik osmislio je zadatak za ponavljanje te su neki od zadataka spojeni u jedan nastavni listić. U žaru da naprave što bolje radove učenici su potražili pomoć starijih prijatelja iz škole kako bi im pomogli pretočiti radove u digitalni oblik.
Učenici Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu žele nove zadatke jedni za druge te ih zanima tko su njihovi nepoznati vršnjaci.
Učenici petih razreda Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu dobili su zadatak napraviti radove za pano jedni drugima na temu Igrajmo se šestarom.
Nerijetko učenici imaju problem baratanjem šestarom, njegovim držanjem i preciznim crtanjem. Uz igru lakše je učiti. Crtanje i slikanje za drugu školu i za svoje vršnjake iz druge škole bila je motivacija da radovi budu još bolji, ljepši, uredniji i precizniji. Nakon što su učenici vidjeli radove svojih vršnjaka iz druge škole i oduševljenja te same riječi pohvale i od jedne i druge strane, željeli su pokazati da mogu još bolje.
U poticajnom okruženju radova svojih prijatelja učenici su ponovo dobili priliku svojim prijateljima poslati 'pisma' u obliku nastavnog listića. Svaki učenik osmislio je zadatak za ponavljanje te su neki od zadataka spojeni u jedan nastavni listić. U žaru da naprave što bolje radove učenici su potražili pomoć starijih prijatelja iz škole kako bi im pomogli pretočiti radove u digitalni oblik.
Učenici Osnovne škole Belica i Osnovne škole Sveti Juraj na Bregu žele nove zadatke jedni za druge te ih zanima tko su njihovi nepoznati vršnjaci.